افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

لباسی مناسب برای یقه کوتاه / اگر یقه شما کوتاه به نظر می رسد تمام استایل شما به من می ریزد. اینقدر شیک باش

  • کد خبر : 137295
لباسی مناسب برای یقه کوتاه / اگر یقه شما کوتاه به نظر می رسد تمام استایل شما به من می ریزد.  اینقدر شیک باش

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دقت کرده اید که امروزه بسیاری از افرادی که به آرایشگاه مراجعه می کنند دوست دارند عیوب صورت خود را بپوشانند و زیباتر نشان دهند نه اینکه تبدیل به یک فرد متفاوت شوند که این می تواند یکی از مهارت های یک آرایشگر خوب باشد؟ […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دقت کرده اید که امروزه بسیاری از افرادی که به آرایشگاه مراجعه می کنند دوست دارند عیوب صورت خود را بپوشانند و زیباتر نشان دهند نه اینکه تبدیل به یک فرد متفاوت شوند که این می تواند یکی از مهارت های یک آرایشگر خوب باشد؟ حقیقت این است که آرایش ما را زیباتر می کند، نه اینکه بعدش به دلیل تغییر فاحش مدرک شناسایی لازم داشته باشیم، الان در مورد استایل و لباس خوب هم همینطور است، یعنی می شود یک سری مشکلات را پنهان کرد. با یک لباس خوب و انتخاب شده آنچه شما را در اندام شما آزار می دهد تغییر می دهد و از این نظر می خواهیم در مورد لباس های مناسب برای یقه کوتاه با شما صحبت کنیم.

اگر گردن کوتاهی دارید، ممکن است قبلاً متوجه شده باشید که پوشیدن یک سری لباس گردن شما را کوتاه تر می کند و پوشیدن ست های دیگر گردن شما را بلندتر نشان می دهد، اما دقیقاً چه لباسی برای شما مناسب است؟ نامرئی و باعث می شود شما بلندتر از آنچه هستید به نظر برسید؟ البته این نکته را هم اضافه کنیم که اگر گردن کوتاهی دارید اصلا عصبانی نشوید، زیرا کسانی که گردن بلندی دارند به دنبال راهی برای بزرگتر نشان دادن گردن خود هستند، در کل هیچکس به هیچکس رضایت نمی دهد، اما در در ضمن سپاسگزار باش حالا بیایید با ویژگی های لباس مناسب برای گردن کوتاه آشنا شویم.

برای یافتن لباس مناسب برای یقه کوتاه مراقب خطاهای دید باشید

یکی از مهم ترین نکاتی که در مرکز توجه یقه کوتاه تاثیر می گذارد، ایجاد خطای دید است که با انتخاب مانتو، هر لباس و جلیقه ای که یقه های بزرگ و باز داشته باشد امکان پذیر است. با در نظر گرفتن این موضوع، بهتر است دکمه های گردن این لباس ها را تا حد امکان باز بگذارید و از بلندتر نشان دادن گردن خود لذت ببرید. به طور کلی پوشیدن ژاکت هایی که دکمه های آن در مکان های دقیق و درستی قرار گرفته باشد اندام شما را زیباتر و کشیده تر می کند. علاوه بر این، برای ایجاد خطاهای دید بیشتر می توانید از کمربند باریک برای این نوع کت ها استفاده کنید.

البته به طور کلی کمربندهای نازک روی لباس ها بسیار بهتر از گشاد و ضخیم به نظر می رسند، زیرا در این صورت زنانگی و ظرافت شما را بیشتر نشان می دهند.

لباس یقه کوتاه

انتخاب یقه مناسب یکی از مهم ترین ویژگی های لباس مناسب برای یقه کوتاه است.

اگر گردن کوتاهی دارید و می خواهید آن را بلندتر نشان دهید، با انتخاب لباس هایی با یقه اسکی و شال های پشمی، بزرگترین اشتباه ممکن را مرتکب خواهید شد، زیرا در این صورت نباید به دنبال لباس هایی باشید که در ناحیه گردن کشیده می شوند. برعکس، باید لباس هایی را انتخاب کنید که یقه های بازتر و گشادتری دارند، پس گردن خود را با لباس های بافتنی نپوشانید. بهترین گزینه در این زمینه ممکن است لباس هایی باشد که یقه های ضخیم و گرد دارند، زیرا این یقه ها گردن را بلندتر نشان می دهند.

لباس یقه کوتاه

لوازم جانبی برای پوشیدن با یک لباس یقه کوتاه

یکی از اشتباهاتی که در بین خانم های با گردن کوتاه بسیار رایج است این است که گردنبندهای خیلی بزرگ و بلند یا ضخیم را انتخاب می کنند و امیدوارند که گردنشان بلندتر به نظر برسد، در حالی که این مدل اکسسوری ها نه تنها مناسب نیستند. برای این افراد اما خطای دید را به ضرر خود ایجاد می کنند که طی آن گردن این افراد کوتاهتر به نظر می رسد. بنابراین از لوازم ظریف و قد متوسط ​​برای گردن خود استفاده کنید و گل روی سینه را فراموش نکنید.

لباس یقه کوتاه

مدل گردن مناسب برای گردن کوتاه.

برخی از خانم ها هستند که از نپوشیدن زیورآلات و گردنبند خوششان نمی آید و فکر می کنند که باید این آویزها را داشته باشند، اما اگر گردنبندهای نازک و ظریفی ندارید که حتی بند های نامرئی دارند و گردنبندهایتان اگر ضخیم هستند باید از پوشیدن آنها خودداری کنید اما از طرف دیگر می توانید کمبود این اکسسوری ها را به روش دیگری جبران کنید و آن پوشیدن لباس هایی است که یقه های چاپ شده دارند و جالب است بدانید که این یقه ها قابل بلند شدن هستند. گردن خود را در انواع لباس ها، اندام شما را نشان می دهد و همچنین می توانید موهای خود را به صورت دم اسبی یا گوجه ای بلند کنید و بیشتر به این تم اضافه کنید.

لباس یقه کوتاه

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.