افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

لایروبی رودخانه چمبشیر و آبشوران کرمانشاه

  • کد خبر : 410621
لایروبی رودخانه چمبشیر و آبشوران کرمانشاه

به گزارش خبرنگار اخبار آنلاین از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی خدمات شهری شهرداری کرمانشاه، سجاد یزدانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شروع بارندگی ها در کشور، لایروبی رودخانه های شهری کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: بر این اساس رودخانه چمبشیر در پنج فاز آبگیری شد که هر […]

به گزارش خبرنگار اخبار آنلاین از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی خدمات شهری شهرداری کرمانشاه، سجاد یزدانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شروع بارندگی ها در کشور، لایروبی رودخانه های شهری کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس رودخانه چمبشیر در پنج فاز آبگیری شد که هر مرحله از پشت شهربازی فنفر تا بلوار شهید شمشادیان مسافتی بین 300 تا 350 متر را طی کرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه بیان کرد: حاشیه چمبشیر 2 (هشت هکتار زمین) به طور کامل پاکسازی شد که زباله های زیادی در آن ته نشین شده و به بستر رودخانه سقوط کرد.

یزدانی ادامه داد: بخش بزرگی از رودخانه آبشوران از جمله حافظیه طی یک کیلومتر پاکسازی شد و حدود 6 هزار تن زباله و زباله از این منطقه جمع آوری شد.

وی گفت: قسمت دیگری از آبشوران از خیابان دلگشا تا خیابان پل چوبی به طول 1200 متر لایروبی شد.

معاون شهردار کرمانشاه افزود: در انتهای حریم شرکت زمزم نیز کانال آب های سطحی وجود دارد که با همکاری شرکت آبفا به مسافت 3 هزار متر به طور کامل لایروبی شد.

وی ادامه داد: تمامی عملیات انجام شده با 3 دستگاه کمپرسی، یک دستگاه بیل مکانیکی 911 (مینی بیل مکانیکی)، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه لودر، 2 دستگاه بابکت (مینی لودر) و تجهیزات صنایع فلزی برای جابجایی موانع فلزی مورد استفاده قرار گرفت.

یزدانی در پایان گفت: لایروبی خط لوله آب های سطحی روبروی استانداری کرمانشاه و محدوده نهر مشاخانی در بلوار باریکه نیز در حال انجام است و به زودی به اتمام می رسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.