افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

لایحه عفاف و حجاب تصویب شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 375090
لایحه عفاف و حجاب تصویب شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

احمد راستینه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لایحه حمایت از خانواده با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پس از تصویب در شورای اسلامی، خوشبختانه در شورای نگهبان تصویب و به شورا ابلاغ شد. و انشاءالله بزودی ریاست شورای اسلامی بر اساس قانون، نسبت به ابلاغ این قانون به دولت اقدام خواهد کرد. وی […]

احمد راستینه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لایحه حمایت از خانواده با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پس از تصویب در شورای اسلامی، خوشبختانه در شورای نگهبان تصویب و به شورا ابلاغ شد. و انشاءالله بزودی ریاست شورای اسلامی بر اساس قانون، نسبت به ابلاغ این قانون به دولت اقدام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: همه نهادها موظف هستند ظرفیت لازم را برای اجرای این قانون فراهم کنند. محور این قانون خانواده ها و دختران امروز و مادران و همسران آینده ایران اسلامی هستند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تصریح کرد: بیش از 30 حکم فرهنگی در این قانون وجود دارد که نشان می دهد شورای اسلامی معتقد است موضوع عفاف و حجاب یک موضوع فرهنگی است و برای نهادهایی مانند آموزش و پرورش و دانشگاه ها و نهادهای فرهنگی، اعم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه باید نوجوانان و جوانان عزیزمان را در مورد لزوم عفاف و حجاب برای حفظ خانواده تبیین و متقاعد کنند.

نماینده مردم شهرکرد در شورای اسلامی تاکید کرد: انشالله به زودی این قانون برای اجرا ابلاغ می شود و همه با عزم ملی برای حفظ خانواده ایرانی تلاش خواهیم کرد تا نوجوانان و جوانان عزیز را در این زمینه متقاعد کنیم. باید به فرهنگ توجه کرد. عفاف و حجاب باید برای حفظ خانواده و هویت ایرانی و اسلامی اتخاذ شود.

راستینه تاکید کرد: در این قانون آموزش و پرورش به عنوان یکی از نهادها و متولیان مهم شناخته شده و وظیفه سنگین تبیین و ترغیب نوجوانان و دانش آموزان عزیز را در مورد فلسفه عفاف و حجاب و ضرورت و نقش آن در حفظ خانواده بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.