افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

لاک ناخن روشن در رنگ 2024 / نه تنها شما، بلکه خانواده تان نیز از تنوع روی دستانتان لذت خواهید برد.

  • کد خبر : 238027
لاک ناخن روشن در رنگ 2024 / نه تنها شما، بلکه خانواده تان نیز از تنوع روی دستانتان لذت خواهید برد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خانم ها از نوع لطیف و زیبای خدا و این وجود هستند. به همین دلیل خلق و خو، ظاهر و باطن آنها کمی با مردان متفاوت است. مثلا مردها اهمیتی نمی دهند که ناخن هایشان چه شکلی است! برای آنها کافی است آن را برش […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خانم ها از نوع لطیف و زیبای خدا و این وجود هستند. به همین دلیل خلق و خو، ظاهر و باطن آنها کمی با مردان متفاوت است. مثلا مردها اهمیتی نمی دهند که ناخن هایشان چه شکلی است! برای آنها کافی است آن را برش دهند تا تمیز و به دور از آلودگی باشد. اما خانم ها چطور؟ بدون شک فرم و مدل ناخن ها برایشان اهمیت زیادی دارد و از طرفی چه رنگ و طرحی لاک بزنند. یکی از عناصر زیباسازی هر خانمی لاک ناخن است که در حال حاضر یا به صورت کاشت یا ژل و یا به طور معمول با یک لاک ساده استفاده می شود.

لاک زدن می تواند زنان را از دو طرف تحت تأثیر قرار دهد. هم بیرونی و هم درونی! بله دقیقا لاک را طوری بزنید که خانمی با زدن آن روحش شاد شود و انرژی بسیار مطبوعی بگیرد. اما مشکلی که همیشه برای خانم ها وجود دارد این است که نمی توانند طرح و رنگ مناسب را انتخاب کنند. طرح ها فوق العاده زیاد و رنگ ها بیشتر از موهای سر من و شماست! قطعا انتخاب سخت خواهد بود. اما ویژگی این است که اگر بدانیم کدام رنگ بیشتر به پوستمان می آید و کدام طرف شیک تر و البته ترند روز به نظر می رسد، می توانیم انتخاب راحت تری داشته باشیم.

لاک ناخن روشن در رنگ 2024.

شرکت پنتون هر سال رنگی را به عنوان رنگ سال معرفی می کند. زنگ امسال یعنی سال 2024 که هلو یا بهتر است بگوییم «زردآلو له شده» انتخاب شد و مورد توجه قرار گرفت. شما از قبل می دانید که رنگ سال چقدر در مد استفاده می شود و این طراحان چقدر رنگی را که به عنوان ترند انتخاب می شود استقبال می کنند.

لاک ناخن هلویی روشن

در اینجا می خواهیم روی رنگ سال 2024 برای لاک ناخن خود شرط بندی کنیم. اما برنامه چیست؟ در بین طرح ها و سبک های مختلفی که وجود دارد، لاک ناخن شلین قطعا زیباست و توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. لاک های روشن سن نمی شناسند و تنها چیزی که می تواند سن شما را تعیین کند رنگ انتخاب شده برای این مدل است. به عنوان مثال، لاک صورتی برای یک زن میانسال مناسب نیست و دختران جوان قدردان آن هستند. در عوض، درخشش زرشکی یک ایده منحصر به فرد برای یک زن ساده چهل و چند ساله است.

لاک ناخن هلویی روشن

لاک ناخن هلویی که ظرافت زنانه را به نمایش می گذارد

ناخن های هلویی زنانه به عنوان بخشی از لوکس زیبایی مورد استفاده بسیاری از زنان در سراسر جهان در نظر گرفته می شود. این رنگ یکی از رنگ های طیف صورتی محسوب می شود که کم کم به رنگ هلویی تبدیل می شود! این رنگ ظرافت و زیبایی خاصی از طبیعت را به ما نشان می دهد که برای ناخن ها بسیار جذاب است.

لاک ناخن هلویی روشن

لاک با چه نوع ناخنی می آید؟

لاک هلویی رنگی است که با همه طرح های ناخن ست می شود و زیباست اما آنچه مشخص است این است که باید ببینید کدام مدل به دستان شما می آید. رنگ هلویی آن زیباتر از مدل روشن آن برای ناخن های بلند است، اما برای دست های کوچک و ظریف با ناخن های کوتاه نیز زیبا به نظر می رسد.

لاک ناخن هلویی روشن

لاک ناخن هلویی روشن

لاک ناخن هلویی گلیتر به سبک معمولی و ژلی

لاک براق کننده را می توانید در سالن های زیبایی به صورت ژل بزنید و با خرید دو لاک خیلی راحت در منزل هم بزنید. اگر قصد دارید به طور معمول لاک ناخن خود را بزنید، بهتر است گلایتر هلویی را بخرید و رنگ لاک هلویی معمولی را انتخاب کنید و ابتدا لاک معمولی را بزنید. برای تغلیظ رنگ می توانید دو لایه لاک معمولی بزنید و روی لایه سوم از براق کننده استفاده کنید.

لاک ناخن هلویی روشن

لاک ناخن هلویی روشن



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=238027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.