افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

لاک ناخن جوان کننده و روشن کننده / داشتن دست های ظریف و زیبا برای خانم ها بسیار مهم است.

  • کد خبر : 262865
لاک ناخن جوان کننده و روشن کننده / داشتن دست های ظریف و زیبا برای خانم ها بسیار مهم است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- هیچ چیز در این دنیا یک بعد ندارد و همه چیز دو یا حتی چند بعد دارد. مثلاً اگر بیایید و گران ترین و لوکس ترین چیزها را برای استایل خود بخرید، فقط کمی بی خیال باشید، قطعا زحمات شما آنطور که باید دیده نمی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- هیچ چیز در این دنیا یک بعد ندارد و همه چیز دو یا حتی چند بعد دارد. مثلاً اگر بیایید و گران ترین و لوکس ترین چیزها را برای استایل خود بخرید، فقط کمی بی خیال باشید، قطعا زحمات شما آنطور که باید دیده نمی شود. بیایید یک مثال واضح بیاوریم. شما تمام آیتم های استایل خود را آماده کرده اید، از تمام پوست خود مراقبت کرده اید، اکنون وقت آن است که دست ها و لاک خود را زیبا کنید! شما لاک مورد نظر را می زنید و ما احساس می کنیم مشکلی برای شما پیش آمده است. کار شما اشکال دارد و ظاهر شما آنطور که باید زیبا نیست! لاک ناخن یکی از مهم ترین عناصر برای زیباتر شدن ظاهر یک خانم است و باید به درستی انتخاب شود. خیلی از خانم ها هستند که دست های کج دارند یا باور ندارند که ظرافت لازم را دارند. وقتی لاک می زنند احساس می کنند این سوژه ها جسارت بیشتری دارند. اما نگران نباشید، زیرا در این مقاله قصد داریم رنگ های لاکی را بشناسیم که به دستان شما ظرافت و جوانی زیادی می بخشد. پس با ما همراه باشید.

لاک ناخن قرمز کلاسیک بسیار زیباست.

چه در ابتدای جوانی و چه در پایان، در هر حال و در هر سنی، قرمز برای لاک ناخن بسیار زیبا و ایده آل است. اگر قرار است به یک مهمانی یا جلسه رسمی یا شاید به یک شام با نامزدتان و … دعوت شوید، در هر صورت قرمز رنگی است که می تواند شما را بسیار شیک و جذاب نشان دهد. طیف های رنگی زیادی در رنگ قرمز وجود دارد، اما قرمز کلاسیک منحصر به فرد است و توانایی مطابقت با هر سبک و ظاهری را دارد. قرمز می تواند هر دستی را ظریف تر و سفیدتر نشان دهد.

لاک ناخن جوان کننده و روشن کننده.

لاک ناخن Shell White برای دست های خشن ایده آل است

یکی از زیباترین رنگ های ترند امسال، رنگ سفید صدفی است که رنگ آرامش بخشی است و از خستگی جلوگیری می کند. ناخن های سفید چه صدفی شکل و چه ساده در سال های زیبایی پیروان زیادی دارد. رنگ سفید می تواند ناخن های شما را برجسته کند و ظاهری زیبا به آنها بدهد. خیلی از خانم ها هستند که فکر می کنند رنگ سفید زیاد جذاب نیست اما سخت در اشتباه هستند و اتفاقاً سفید واقعاً جذاب است. پیشنهاد ما این است که اگر دوست ندارید این رنگ را با رنگ های دیگر ترکیب کنید، یک بار امتحان کنید.

لاک ناخن جوان کننده و روشن کننده.

لاک ناخن صورتی پودری منحصر به فرد

رنگ لاکی صورتی پودری رنگی خاص و زیباست که اخیرا بسیار محبوب شده است. به نظر می رسد این چهره به این زودی ها از مد نرفته و در واقع جایگاه خود را در دنیای مد پیدا کرده است. این رنگ رنگی بین هلویی و صورتی محسوب می شود. دلیل اینکه ما بر درخشندگی این صورت تاکید می کنیم این است که صورتی تیره پوست را پیرتر و البته زبر و ضخیم نشان می دهد. حتما این رنگ را در تست های خود قرار دهید زیرا شگفت زده خواهید شد.

لاک ناخن جوان کننده و روشن کننده.

لاک ناخن سبز لیمویی

یکی از نشانه های پیری پوست این است که رگ های آبی را نشان می دهد. ویژگی این است که رگ های برجسته می توانند جوانی و ظرافت را به خطر بیندازند، بنابراین در اینجا می توانید از لاک سبز لیمویی برای خنثی کردن موارد ذکر شده استفاده کنید و زیبایی و جذابیت را به دستان خود بیافزایید. این رنگ بسیار بهاری است و می تواند گزینه ای بی نظیر برای هوای خنک این فصل باشد.

لاک ناخن جوان کننده و روشن کننده.

لاک نارنجی رنگی گرم و با طراوت است.

رنگ های گرم و روشن می توانند جوانی، ظرافت و طراوت را به دست ها بیاورند. اگر رنگ پوست شما سفید و روشن است، پس نارنجی به شما می آید، اگر شما گندمی هستید، پس نارنجی به شما می آید. از رنگ نارنجی غافل نشوید زیرا به راحتی می تواند توجه را از چین و چروک و ضخامت دور کند. مهمترین چیز این است که سعی کنید ناخن های خود را کوتاه کنید و سپس نارنجی بزنید. زیرا رنگ نارنجی برای ناخن های بلند چندان جالب نیست و ظاهر شیک و کلاسیک آن را از بین می برد.

لاک ناخن جوان کننده و روشن کننده.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=262865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.