افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

لاک مخصوص ناخن 2024 / طرح هایی که روی دست هیچکس ندیده اید، آن را می زنید و زیباترین می شوید

  • کد خبر : 266563
لاک مخصوص ناخن 2024 / طرح هایی که روی دست هیچکس ندیده اید، آن را می زنید و زیباترین می شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- یکی از زیبایی های جسور و تاثیرگذار در استایل خانم ها، ناخن های اوست. یک خانم خوش سلیقه باید همیشه به زیبایی دست هایش فکر کند، به همین دلیل یکی دوست دارد ناخن هایش را مانیکور کند و به دست هایش کرم و روغن مرطوب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- یکی از زیبایی های جسور و تاثیرگذار در استایل خانم ها، ناخن های اوست. یک خانم خوش سلیقه باید همیشه به زیبایی دست هایش فکر کند، به همین دلیل یکی دوست دارد ناخن هایش را مانیکور کند و به دست هایش کرم و روغن مرطوب کننده بزند، در حالی که دیگری دوست دارد ناخن هایش را رنگ کند. آن دسته از خانم هایی که طرفدار لاک ناخن هستند نیز دسته بندی های مختلفی دارند زیرا لاک صدها مدل و طرح دارد. زیرا لاک ناخن در رنگ های مختلفی تولید می شود. مثلا شما یک قرمز می خواهید با اینکه خیلی شبیه هم هستند اما می بینید 20 مدل لاک قرمز وجود دارد و انتخاب برایتان سخت است. از طرفی طول موهای سرمان یکسان است، طرح و نقشی وجود دارد که برای طراحی لاک ساخته شده است. اما طرح هایی وجود دارند که می توانند دستان شما را با ظرافت بیشتری به رخ بکشند و در عین حال زیبایی آن ها را چند برابر کنند. در این مطلب با انواع مدل ها و طرح های این رنگ آشنا می شوم. پس با ما همراه باشید تا زیبایی دستانتان بیشتر شود.

آیا جاذبه های ما بیشتر از رنگ قرمز است؟

رنگ قرمز در لاک‌ها یکی از ظریف‌ترین و کلاسیک‌ترین رنگ‌ها به حساب می‌آید و همانطور که گفتیم دارای تفاوت‌های رنگی زیادی است. برای رنگ قرمز فرقی نمی کند که رنگ پوست تیره یا روشن داشته باشید، در هر صورت زیبایی منحصر به فردی به دستان شما می بخشد و از طرفی فراموش نکنید که رنگ قرمز می تواند دستان شما را درخشان تر از آنچه هست نشان دهد. . پس از این رنگ جذابی که تغذیه کردید غافل نشوید.

لاک مخصوص ناخن

لاک مخصوص ناخن

ما ساده تر از صورتی ها داریم!

صورتی همیشه نمادی از ظرافت و لطافت بوده است. ممکن است بخواهید بد به نظر برسید و از رنگ صورتی در لاک یا لاک ناخن خود استفاده کنید؟ رنگ صورتی مانند هر رنگ دیگری دارای انواع طیف های رنگی است که می توانید بر اساس سلیقه و میل خود انتخاب کنید. صورتی ها زیبایی و پرنسس را به دستان شما می بخشند، اما به شرطی که تن رنگی مناسب با رنگ پوست خود پیدا کنید. صورتی هم به ناخن های کوتاه و هم برای ناخن های بلند می آید. برای بهار و تابستان مناسب نیست!

لاک مخصوص ناخن

لاک مخصوص ناخن

آیا نوع ombre داریم که از نوع سبز زیباتر باشد؟

با توجه به اینکه ما مدل های مختلفی مانند سبز پسته ای، سبز فسفری، سبز یاقوتی و … داریم، می توانید بسته به سن و استایل خود انتخاب کنید. مثلا برای یک دختر جوان سبز پسته ای می تواند بسیار زیبا باشد و ظاهری پاستلی و زیبا برای او ایجاد کند.

لاک مخصوص ناخن

لاک مخصوص ناخن

آیا همه ما مهارت های فنی بیشتری نسبت به نود و شاین داریم؟

کرم، نسکافه ای، صدفی و… همه این رنگ ها که خنثی و خنثی به حساب می آیند می توانند برای اکثر خانم ها مناسب باشند. استایل دهه نود سبکی است که برای هر سلیقه و ظاهری قابل تهیه است. عروسی، عزاداری، رسمی و غیر رسمی، دوستانه و کاری، همه جا می رود. لاک های نود رنگ گزینه هایی هستند که می توانند برای حضور در هر فضا و جلسه ای شما را زیبا و مراقبت کرده نشان دهند. گره ها می توانند ساده باشند و از آنجایی که خیلی ساده نیستند، می توانند با طرح ها مخلوط شوند.

لاک مخصوص ناخن

آیا چیزی منحصر به فردتر از آبی داریم؟

آبی نیز یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای لاک ناخن است که البته به همه رنگ های پوست نمی خورد. بر خلاف قرمز، آبی رنگی نیست که هر خانمی بپسندد، اما در صورت انتخاب، قطعا زیبایی خاصی برای شما خواهد داشت.

لاک مخصوص ناخن

لاک مخصوص ناخن



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=266563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.