افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

لاک قرمز در میان لاک ها دستان شما را مجلل جلوه می دهد / راه حلی برای ماندگاری آن دارم.

  • کد خبر : 142081
لاک قرمز در میان لاک ها دستان شما را مجلل جلوه می دهد / راه حلی برای ماندگاری آن دارم.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- لاک ناخن یکی از مهم ترین قسمت های استایل خانم ها شده است، در دهه 80 فقط بعضی خانم ها می رفتند و ناخن هایشان را رنگ می کردند، خلاصه روی ناخن هایشان طرح می زدند. معمولا طراحی ناخن را روی انگشت عروس خانم ها […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- لاک ناخن یکی از مهم ترین قسمت های استایل خانم ها شده است، در دهه 80 فقط بعضی خانم ها می رفتند و ناخن هایشان را رنگ می کردند، خلاصه روی ناخن هایشان طرح می زدند. معمولا طراحی ناخن را روی انگشت عروس خانم ها یا خانم هایی که شیک تر بودند می دیدیم، اما امروزه به یک کالای رایج تبدیل شده است و دختران و خانم های زیادی در سنین مختلف از این کالای جذاب استفاده می کنند و باید خیلی چیزها بگوییم. بر تکمیل استایل شما تأثیر می گذارد.

اما ناخن‌ها و لاک‌ها باید درست باشند، سایر قسمت‌های لباس و مدل لباس مهم هستند، زیرا شما رنگ لباس خود را بر اساس آنچه بیشتر به شما می‌آید انتخاب می‌کنید. حال، از کجا یکی را انتخاب می کنید که مناسب شما باشد؟ با توجه به فرم بدن و تن رنگ پوستتان، این سوالات در انتخاب مدل ناخن و رنگ لاک نیز موثر هستند. مثلا انگشتانتان چه شکلی است که بر اساس آن مدل ناخن را انتخاب کنید یا رنگ پوستتان چه رنگی باشد تا رنگ ناخن هایتان را با آن ترکیب کنید و دست های زیبایی داشته باشید.

لاک یلدا چگونه باید باشد؟

این روزها به یلدا نزدیک شده ایم و خیلی از خانم ها تمایل دارند ناخن های یلدای آخر ماه را طراحی کنند، پس بهتر است بگوییم بهترین رنگ برای این شب طولانی و دوست داشتنی قرمز است. البته قرمزها می توانند کاملا ساده باشند و طرحی به دور از یلدا داشته باشند و یا کاملاً به سبک یلدا باشند و ظاهر شما را به شب بیاورند. همه اینها جذابیت منحصر به فردی دارد زیرا با لاک قرمز ساخته شده است.

اما از آنجایی که در بین متن ها شاهد مدل های مختلفی از لاک قرمز هستیم، بیایید با نکاتی آشنا شویم و یاد بگیریم که می تواند به ما در داشتن لاک بهتر کمک کند.

طرح لاک قرمز.

نکاتی که برای ماندگاری بیشتر قفسه باید بدانید

قبل از استفاده از لاک، ناخن های خود را با یک سواب پنبه و مقداری لاک پاک کن ناخن تمیز کنید تا چربی و کثیفی از بین برود. شستن دست ها با صابون یا مایع نیز خوب است. چربی داخل لوسیون ها از چسبیدن لاک به ناخن جلوگیری می کند. لاک پاک کن حاوی استون خالص ممکن است بسیار بهتر باشد، اما اگر ناخن های شما را بیش از حد خشک کند، می توانید از پاک کننده های غیر استون نیز استفاده کنید.

فراموش نکنید که نباید بلافاصله پس از لاک زدن به دستشویی بروید و فکر کنید که آب نمی تواند به لاک ناخن آسیب برساند. حداقل یک ساعت صبر کنید تا پولیش شما کاملا خشک شود و از قرار دادن آن در معرض آب داغ و بخار خودداری کنید.

از طرفی برخی افراد دوست دارند لاک ناخنشان ضخیم و رنگی پررنگ باشد، در این صورت چندین کت ضخیم می زنند که این حرکت بسیار اشتباهی است، زیرا به جای زیباتر کردن، ناخن های شما را کدر می کند. زیبا. طبیعی به نظر نمی رسند و لایه زیرین نیز ممکن است آسیب ببیند.درست خشک نشده اند. به همین دلیل بهتر است یک لایه نازک لاک بزنید و بعد از انتظار و خشک شدن، لاک نازک دیگری را انتخاب کنید. به این ترتیب به هدف خود رسیده اید و لاک ناخن زیبایی خود را حفظ کرده است.

طرح لاک قرمز.

تحت عنوان

لاک قرمز با چه رنگ پوست و مدل ناخنی می آید؟

لاک قرمز بسیار پرطرفدار است و می توان گفت تقریباً با تمام رنگ های پوست و به خودش می آید. از سوی دیگر، رنگ قرمزی وجود دارد که می تواند با هر نوع طراحی ناخن مطابقت داشته باشد. چون کلاه با میخ های بلند، کوتاه، گرد و نوک تیز، شاید کلاه راش کوتاه و مستطیل بلند و … را دوست دارید. خوب، همه آنها جذابیت خود را دارند و جالب است که رنگ قرمز روی همه آنها خوب است.

تحت عنوان

طرح لاک قرمز.

طرح لاک قرمز.

طرح لاک قرمز.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.