افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
4

لاپید: کابینه نتانیاهو دیوانه شده است – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 271075
لاپید: کابینه نتانیاهو دیوانه شده است – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، “ییر.” لاپید رئیس جنبش اپوزیسیون کابینه کنونی رژیم صهیونیستی درباره توقیف تجهیزات خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس توسط وزارت ارتباطات این رژیم اظهار نظر کرد. رئیس جنبش اپوزیسیون کابینه کنونی رژیم صهیونیستی گفت: مصادره تجهیزات بزرگترین خبرگزاری جهان، آسوشیتدپرس، اقدامی جنون آمیز است. خراب شده وی در ادامه افزود: […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، “ییر.” لاپید رئیس جنبش اپوزیسیون کابینه کنونی رژیم صهیونیستی درباره توقیف تجهیزات خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس توسط وزارت ارتباطات این رژیم اظهار نظر کرد.

رئیس جنبش اپوزیسیون کابینه کنونی رژیم صهیونیستی گفت: مصادره تجهیزات بزرگترین خبرگزاری جهان، آسوشیتدپرس، اقدامی جنون آمیز است.

خراب شده وی در ادامه افزود: آسوشیتدپرس الجزیره نیست، بلکه یک رسانه آمریکایی است که 53 بار برنده جایزه پولیتزر شده است.

رئیس جنبش اپوزیسیون کابینه فعلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: کابینه نتانیاهو دیوانه شده است. کابینه طوری رفتار می کند که انگار تصمیم گرفته است اسرائیل را در سراسر جهان منزوی کند.

لازم به ذکر است که اخیرا وزارت ارتباطات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تجهیزات و امکانات فیلمبرداری و پخش خبرگزاری آسوشیتدپرس در سدیرو مصادره کرده است

این وزارتخانه اعلام کرد که این تجهیزات توسط شبکه الجزیره استفاده شده است.

در همین راستا خبرگزاری آسوشیتدپرس تاکید کرد که با توقف پخش زنده این شبکه که وضعیت غزه را نشان می دهد و مصادره تجهیزات آن اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم می کند.

آسوشیتدپرس اعلام کرد که تعلیق این خبرگزاری به دلیل محتوای آن نبوده، بلکه استفاده خودسرانه رژیم صهیونیستی از قانون رسانه های خارجی بوده است.

گفتنی است، اوایل ماه جاری میلادی، کابینه رژیم صهیونیستی با اکثریت آرا به تعطیلی دفاتر شبکه الجزیره در سرزمین های اشغالی رای داد. رای و سپس دفاتر الجزیره در فلسطین اشغالی توسط وزارت ارتباطات رژیم صهیونیستی بسته شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=271075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.