لاله اسکندری وی در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال معجزه ای در زندگی اش رخ داده است، از خاطره تصادف خود در چهار سالگی و هفت تصادف فوتی دیگر گفت.

وی با بیان اینکه معجزات زیادی در زندگی من اتفاق افتاده است، چون از کودکی در معرض تصادف بودم، گفت: در سال 59 چهار و نیم ساله بودم و خانه ما در جاده مدرس، بیهقی قرار داشت. با ماشین 135 تصادف کردم. مرا به بیمارستان 502 در خیابان بهار بردند و 24 ساعت طول کشید تا ما را پیدا کنند برادر بزرگترم سیامک به سمت ماشین رفت و به مادرم گفت که لاله تصادف کرده است اما بعد از گذشت تقریباً 20 ساعت ما را پیدا می کنند.

لاله اسکندری ادامه داد: عبارتی که دکتر به پدرم می گوید این است که معجزه ای او را نجات داد چون من شکستگی و ضربه مغزی نداشتم.

وی با اشاره به اینکه در زندگی من از این اتفاقات زیاد افتاده و 7 بار تصادف کرده ام، گفت: آخرین تصادف سر صحنه فیلمبرداری در بزرگراه بابایی بود که راننده ما هم فوت کرد. او گفت که این تصادف حداقل باعث نابینایی من می شود، زیرا من 33 بخیه در چشمم خوردم، مردمکم له شد و حتی بعد از 16 سال آناتومی صورتم به حالت اولیه برنگشته است ، به آن نظر می گویند و حمایت می گویند.