افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

قیمت MemeCoin Neiro با وجود تسویه کامل ویتالیک بوترین، بیش از 150 درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 315627
قیمت MemeCoin Neiro با وجود تسویه کامل ویتالیک بوترین، بیش از 150 درصد افزایش یافت

با وجود فروش کامل Vitalik Buterin، memecoin NEIRO شاهد افزایش قیمت قابل توجهی بوده است. در 24 ساعت گذشته، نیرو پس از یک افت کوتاه بهبود یافته و به 150 درصد افزایش قیمت رسیده است. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل به […]

با وجود فروش کامل Vitalik Buterin، memecoin NEIRO شاهد افزایش قیمت قابل توجهی بوده است. در 24 ساعت گذشته، نیرو پس از یک افت کوتاه بهبود یافته و به 150 درصد افزایش قیمت رسیده است.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گزارش اسمارتک نیوز، Mime Coin Niro سعی کرد با اختصاص ۴ درصد از ایردراپ از بنیانگذار اتریوم بهره مند شود. در ابتدا، پس از اینکه ویتالیک بوترین تمام 17 میلیارد قطره هوایی قدرت خود را فروخت، ممکوین دچار سقوط شدید شد، اما در یک پیچ عجیب، قیمت دوباره شروع به افزایش کرد.

تلاش موفق نیرو برای استفاده از نام ویتالیک بوترین

میم کوین نیرو که با استفاده از محبوبیت ویتالیک بوترین سعی در جلب توجه داشت، اخیراً با وجود فروش کامل توکن بوترین، افزایش قیمت را تجربه کرد.

این memecoin ناشناخته سعی کرد با ریختن 4٪ از کل عرضه خود به حساب Vitalik Buterin، بنیانگذار اتریوم، اعتبار کسب کند و ادعا کرد که او بزرگترین دارنده این memecoin است.

اما کمتر از یک ساعت پس از ادعا، بوترین تمام توکن های قدرت خود را فروخت. او 17.1 میلیارد NEIRO را به 44.5 ETH به ارزش حدود 103000 دلار در آن زمان تبدیل کرد.

ورودی و خروجی کیف پول Vitalik Buterin – منبع: EtherScan

انتقال سریع بوترین ابتدا باعث شد قیمت برق حدود 60 درصد کاهش یابد. با این حال، توکن نیرو در شبکه اتریوم در 24 ساعت گذشته بیش از 150 درصد افزایش یافته است و به بالاترین رقم تاریخ 0.000042 دلار رسیده است.

قیمت میم NEIRO COINقیمت میم NEIRO COIN
قیمت میم سکه عصبی – منبع: Dexscreener

پس از این اتفاق، اکانت مدیر فنی نیرو در پلتفرم X اعلام کرد:

سلام ویتالیک بوترین، ما متوجه شدیم که تمام توکن های قدرت خود را فروختید. ما با کمال احترام از شما می خواهیم که بخشی از عواید را برای کمک به سگ های بی خانمان اختصاص دهید. با تشکر.

در راستای روند صعودی قدرت، توکن های زیادی با این نام در بازار ارزهای دیجیتال ظاهر شدند. چهار توکن مختلف Niro (NEIRO) در CoinGecko فهرست شده‌اند، حداقل شش نوع مختلف در Uniswap وجود دارد، و حتی تعداد بیشتری از حساب‌ها و احتمالاً کلاهبرداری‌های مرتبط با نیرو در پلتفرم X مشاهده شده‌اند.

لازم به ذکر است که بازار میم سکه روند نزولی دارد. در 24 ساعت گذشته ارزش کل بازار Memecoin حدود 16 درصد کاهش یافته و به 35.8 میلیارد دلار رسیده است. تفاوت قابل توجهی در عملکرد قدرت در مقایسه با سایر memecoin های برجسته قابل توجه است.

در همین راستا، Dogecoin و Shiba Inu هر کدام بیش از 20 درصد کاهش قیمت را تجربه کردند. سایر memecoin های قابل توجه مانند Mog coin (MOG) و Dogwifhat (WIF) نیز بیش از 27 درصد کاهش یافتند که نشان دهنده روند نزولی گسترده در این بخش از بازار است.

کوین تلگرافBeinCrypto

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-05 15:15:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=315627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.