افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

قیمت GOAT می تواند 10 برابر شود!

  • کد خبر : 403546
قیمت GOAT می تواند 10 برابر شود!

میم سکه Goatseus Maximus به یکی از داغ ترین روندها در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است، همانطور که با افزایش بحث ها در رسانه های اجتماعی در مورد کریپتو گواه است. علاوه بر این، حرکات اخیر قیمت Goat (GOAT) نیز نشان دهنده علاقه روزافزون بازار به این memecoin سولانایی است. به گفته Blockchain Homeland، […]

میم سکه Goatseus Maximus به یکی از داغ ترین روندها در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است، همانطور که با افزایش بحث ها در رسانه های اجتماعی در مورد کریپتو گواه است. علاوه بر این، حرکات اخیر قیمت Goat (GOAT) نیز نشان دهنده علاقه روزافزون بازار به این memecoin سولانایی است.

به گفته Blockchain Homeland، در میان این افزایش قیمت، آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران BitMEX، پتانسیل رالی را می بیند. 10 بار قبلاً برای این رمزارز ذکر شده است که توجه بازار را به خود جلب کرده است.

آرتور هیز به افزایش 10 برابری قیمت GOAT اشاره می کند

آرتور هیز در صفحه X خود دیدگاه مثبت خود را نسبت به Memecoin سولانا گوتیوس ماکسیموس تکرار کرد. او گزارش داد از مت لوین، نویسنده معروف بلومبرگ تاکید کرد که او به تازگی به بز اشاره کرده است.

هیز این توسعه را ستایش کرد و گفت که ذکر memecoin توسط چنین شخصیت مشهوری می تواند باعث افزایش قیمت آن شود. او همچنین اشاره کرد که قبلاً memecoin دیگری در سولانا وجود داشت که به آن می‌گویند dogwifhat (dogwifhat یا WIF) در گزارش مت لوین به آن اشاره شد که باعث افزایش 10 برابری قیمت آن شد.

با در نظر گرفتن این موضوع، فعالان بازار مشتاقانه منتظر تکرار تاریخ و ده برابر افزایش قیمت GOAT هستند. علاوه بر این، هیز در پایان پست خود یک پیش بینی مثبت برای GOAT انجام داد که به گمانه زنی ها در بازار دامن زد. پست اخیر هیز به شرح زیر است:

به دژان‌ها تبریک می‌گویم! مت لوین به بز اشاره کرد؛ او یک تأثیرگذار مالی معروف است. پس از اینکه وی به WIF اشاره کرد، قیمت 10 برابر افزایش یافت.

بز = بی نهایت

آینده میم سکه GOAT چیست؟

در زمان نگارش مقاله، GOAT با 8 درصد کاهش به 0.4482 دلار رسیده است.

قیمت Gottius Maximus - منبع: بلاک چین میهن
قیمت گوتسیوس ماکسیموس – منبع: بلاک چین میهن

سرمایه گذاران باید هنگام سرمایه گذاری در memecoin ها احتیاط کنند. به طور کلی، اگرچه ممکوین ها می توانند در کوتاه مدت بازده قابل توجهی داشته باشند، اما معمولاً با خطرات بالایی همراه هستند.

با این حال، بسیاری از معامله‌گران رمزارز از فرصتی که با راه‌اندازی این solanae memecoin ایجاد شده، استفاده کرده‌اند و از معاملات آن سود قابل توجهی به‌دست آورده‌اند. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل قیمت GOAT به افزایش احتمالی تا 0.5 دلار برای این رمزارز اشاره دارد.

منابع و مآخذ

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-20 17:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.