افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

قیمت DYDX 32٪ افزایش یافته است، اما معامله گران سود می برند

  • کد خبر : 404688
قیمت DYDX 32٪ افزایش یافته است، اما معامله گران سود می برند

روز یکشنبه (۸ مهرماه) قیمت دی وی دی با رشد 32 درصدی همراه بود این افزایش تحت تأثیر احساسات اطراف است رویداد “dYdX Day” در دبی این اتفاق افتاد و توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرد. با این حال، طبق گفته Blockchain Homeland، این افزایش لزوما شروع یک روند صعودی بلندمدت […]

روز یکشنبه (۸ مهرماه) قیمت دی وی دی با رشد 32 درصدی همراه بود این افزایش تحت تأثیر احساسات اطراف است رویداد “dYdX Day” در دبی این اتفاق افتاد و توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرد.

با این حال، طبق گفته Blockchain Homeland، این افزایش لزوما شروع یک روند صعودی بلندمدت نیست. افزایش قیمت DYDX می‌تواند با چالش‌هایی روبرو شود زیرا سود گرفتن توسط معامله‌گران به تدریج بر بازار تأثیر می‌گذارد.

سرمایه گذاران DYDX شروع به کسب سود کردند

پس از افزایش قیمت DYDX در آخر هفته، سرمایه گذاران سود خود را برداشته اند. متریک سود تحقق یافته این اولین افزایش قابل توجه خود را از مارس (مارس 1402) و تا بالاترین سطح آن در هفت ماه گذشته است رسیده است

این موج ناگهانی سود گرفتن ممکن است قیمت DYDX را کاهش دهد زیرا معامله گران بیشتری به دنبال کسب سود خود هستند. از نظر تاریخی، چنین رفتاری معمولاً ناشی از افزایش فشار فروشمنجر به رکود موقت در بازار خواهد بود

همزمان با افزایش میزان برداشت سود توسط سرمایه گذاران، احساسات بازار تمایل به نزولی داشته است. تعداد زیادی از معامله گران به دنبال فروش دارایی های خود هستند و فشار فروش ناشی از آن می تواند تأثیر منفی بر قیمت DYDX داشته باشد. این الگو نشان می دهد که افزایش اخیر می تواند تضعیف شده و منجر به اصلاح بیشتر در بازار شود.

dYdX Realized P/L - منبع: Santiment
dYdX تحقق نسبت سود به زیان – منبع: Santiment

از نقطه نظر فنی، حرکت DYDX شکننده به نظر می رسد. شاخص قدرت نسبی (RSI) که یکی از شاخص های کلیدی برای تعیین شرایط خرید و فروش بیش از حد است، در حال حاضر در این منطقه وجود دارد. اشباع واقع شده است

این وضعیت برای DYDX غیر معمول است و نشان می دهد که این دارایی برای اصلاح قیمت آماده است. در موارد قبلی، زمانی که RSI وارد این منطقه شد، قیمت این آلتکوین به سرعت کاهش یافت.

با توجه به سطوح بالای شاخص RSI، این بار نیز نتیجه مشابهی پیش بینی می شود. اگر روند اشباع بیش از حد بدون کاتالیزور قوی برای افزایش قیمت ادامه یابد، قیمت این دارایی می تواند با فشار فروش بیشتر و کاهش قیمت مواجه شود.

نمودار شاخص RSI در DYDX - منبع: TradingViewنمودار شاخص RSI در DYDX - منبع: TradingView
نمودار شاخص RSI در DYDX – منبع: TradingView

پیش بینی قیمت DYDX

پس از افزایش 32 درصدی DYDX در روز یکشنبه، قیمت آلتکوین زیر یک سطح مقاومت کلیدی است. 1.33 دلار ثابت است. اما این دارایی فقط امروز (30 مهر) 6 درصد کاهش یافته است و این موضوع عمدتاً به دلیل کسب سود توسط سرمایه گذاران بوده است. این کاهش را نشان می دهد تجمع اخیر احتمالا به اوج خود رسیده است.

با توجه به عواملی که در جریان هستند، DYDX احتمالاً با فشار نزولی بیشتر و سطح حمایت کلیدی مواجه خواهد شد 1.16 دلار اگر این اتفاق بیفتد، سطح بعدی پشتیبانی را از دست بدهید 0.91 دلار این خواهد بود که عبور از آن می تواند منجر به کاهش بیشتر قیمت شود و دستاوردهای اخیر را از بین ببرد.

نمودار قیمت روزانه DYDX - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه DYDX - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه DYDX – منبع: TradingView

اگر DYDX بتواند از سطح حمایت 1.16 دلاری خود بازگردد، ممکن است برخی از دستاوردهای اخیر را حفظ کند. یک برگشت موفقیت آمیز به DYDX فرصت دیگری برای عبور از سطح مقاومت 1.33 دلاری می دهد و می تواند چشم انداز نزولی را باطل کند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-21 15:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.