افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

قیمت گوجه فرنگی چه زمانی آرام می شود؟ + لیست قیمت رب گوجه فرنگی.

  • کد خبر : 143465
قیمت گوجه فرنگی چه زمانی آرام می شود؟  + لیست قیمت رب گوجه فرنگی.

آفتاب نیوز: مسئولان وزارت جهاد کشاورزی می گویند بارندگی ها باعث کاهش عرضه گوجه فرنگی شده است اما پیش بینی می شود عرضه و تقاضا در بازار متعادل شود و قیمت گوجه فرنگی در دو هفته آینده کاهش یابد. قیمت برخی محصولات کشاورزی در بازار در روزهای اخیر با نوساناتی همراه بوده است. هر ساله […]

آفتاب نیوز:

مسئولان وزارت جهاد کشاورزی می گویند بارندگی ها باعث کاهش عرضه گوجه فرنگی شده است اما پیش بینی می شود عرضه و تقاضا در بازار متعادل شود و قیمت گوجه فرنگی در دو هفته آینده کاهش یابد.

قیمت برخی محصولات کشاورزی در بازار در روزهای اخیر با نوساناتی همراه بوده است. هر ساله در همین ایام شاهد کاهش عرضه محصولاتی مانند گوجه فرنگی در بازار هستیم. در حالی که در ابتدای آذرماه قیمت هر کیلو گوجه فرنگی بین 21 تا 32 هزار تومان بود، در دو هفته اخیر قیمت این محصول به نزدیک 40 هزار تومان رسیده است.

در همین رابطه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی می گویند بارندگی ها باعث کاهش عرضه گوجه فرنگی شده است اما پیش بینی می شود تا دو هفته آینده عرضه و تقاضا در بازار تعدیل شود و قیمت گوجه فرنگی تثبیت شود. قطعا در آینده شاهد کاهش قیمت این محصول خواهیم بود.

بر اساس برنامه ریزی های وزارت جهاد کشاورزی، گوجه فرنگی مورد نیاز بازار در این زمان از محصولات استان های بوشهر و خوزستان (شهرستان بهبهان) و بعداً از محصولات فارس و سیستان و استان ها تامین می شود. بلوچستان نیز وارد بازار خواهند شد.

لزوم نوسازی در تولید و حمل و نقل کالا.

در ادامه، اسداله کارگر، رئیس اتحادیه میوه و تره بار فروشان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت بازار گوجه فرنگی اظهار داشت: افزایش قیمت گوجه فرنگی به تغییرات فصلی مربوط نمی شود و هر ساله شاهد افزایش قیمت آن هستیم. قیمت در بازار گوجه فرنگی در این بازه زمانی که البته کوتاه مدت است.

و افزود: پوشش بازار برای این مدت در نظر گرفته شده و زمینی برای کشت گوجه فرنگی در نظر گرفته شده است. اما بارندگی و نامساعد بودن هوا در روزهای اخیر باعث ایجاد مشکل در جمع آوری محصول و انتقال بار به مرکز شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار در پاسخ به این سوال که چقدر طول می کشد تا قیمت گوجه فرنگی کاهش یابد، گفت: وضعیت آب و هوا مشخص می کند که محصولات کشاورزان جنوب در روزهای آینده چه زمانی وارد مرکز می شود. . در حال حاضر می توان محصولات گلخانه ای را در کنار محصولات بوته ای در بازار خریداری کرد، اما برای رفع این مشکل در حال حاضر نیاز به ارتقای تجهیزات تولید و حمل و نقل از نظر فناوری است.

برای امروز قیمت کنسرو رب گوجه فرنگی در بازار روز اعلام شد که بر این اساس قیمت کنسرو رب گوجه فرنگی شاهسوند 800 گرمی 45 هزار و 900 تومان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.