افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

قیمت هایما افزایش یافت/ قیمت محصولات ایران خودرو در 12 آبان + جدول

  • کد خبر : 111470
قیمت هایما افزایش یافت/ قیمت محصولات ایران خودرو در 12 آبان + جدول

به گزارش اگزتان نیوز؛ تغییر قیمت خودروهای ایرانی امروز در حالی رخ داد که قیمت برخی از محصولات سایپا تغییری نکرد و برخی دیگر کشف نشد اما امروز خودروهای ایران با رشد وارد بازار شدند. به گفته فعالان بازار خودرو، افزایش نرخ دلار دلیل اصلی تغییر قیمت محصولات ایران خودرو در بازار است، البته فعالان […]

به گزارش اگزتان نیوز؛ تغییر قیمت خودروهای ایرانی امروز در حالی رخ داد که قیمت برخی از محصولات سایپا تغییری نکرد و برخی دیگر کشف نشد اما امروز خودروهای ایران با رشد وارد بازار شدند.

به گفته فعالان بازار خودرو، افزایش نرخ دلار دلیل اصلی تغییر قیمت محصولات ایران خودرو در بازار است، البته فعالان بازار خودرو نیز به این نکته اشاره می کنند که بازارهای پرطرفدار ایران خودرو مشتری زیادی ندارد.

بر اساس ارزیابی امروز بازار، «هایما اس 8» 10 میلیون تومان در بازار افزایش یافت و این رشد نسبت به سایر محصولات ایران خودرو به 2 تا 1 میلیون تومان رسید.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت «پژو 207 دنده ای»، «هایما اس 8»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو 206 دنده ای»، «دنا پلاس 6 دنده ای توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان می دهد که «پژو 206 تعویض» 480 میلیون تن در بازار قیمت داشته و تغییری در قیمت نداشته است. اما قیمت “هایما اس 8 پلاس” امروز دوباره افزایش یافت و این خودرو 10 میلیون بیشتر در بازار قیمت گذاری شد و قیمت آن به 1.57 میلیارد تومب رسید. ارزیابی بازار نیز حکایت از رشد 2 میلیونی «تارا اتومات V2» در بازار فعلی دارد و قیمت این خودرو به 771 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر، بر اساس ارزیابی ها می توان گفت که خانواده دنا امروز ثبات و رشد قیمتی داشته اند، با این شرایط «دنا پلاس 6 دنده ای توربو» روی 742 میلیون تومان باقی ماند، اما «دنا پلاس توربو اتوماتیک» رفت. در بازار با قیمت 804 میلیون تومان. از سوی دیگر تحقیقات نشان می دهد پژو ۲۰۷ مارش امروز در بازار ۶۰۹ میلیون تومان قیمت داشت و یک میلیون تومان افزایش داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=111470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.