افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

قیمت نفت افزایش یافت

  • کد خبر : 409198
قیمت نفت افزایش یافت

بر اساس گزارشات بازار، قیمت نفت برنت با 18 سنت معادل 0.2 درصد افزایش، به 74 دلار و 56 سنت در هر بشکه رسید. قیمت معاملات نفت وست تگزاس اینترمدیت با 15 سنت افزایش معادل 0.2 درصد به 70 دلار و 34 سنت در هر بشکه رسید. تونی سیکامور، تحلیلگر بازار در IG گفت: ما […]

بر اساس گزارشات بازار، قیمت نفت برنت با 18 سنت معادل 0.2 درصد افزایش، به 74 دلار و 56 سنت در هر بشکه رسید. قیمت معاملات نفت وست تگزاس اینترمدیت با 15 سنت افزایش معادل 0.2 درصد به 70 دلار و 34 سنت در هر بشکه رسید.

تونی سیکامور، تحلیلگر بازار در IG گفت: ما همچنان بر این باوریم که قیمت صحیح نفت خام حدود 70 دلار در هر بشکه است که در حال حاضر در این سطح است، زیرا منتظر عوامل جدیدی برای تأثیرگذاری بر قیمت هستیم. نتیجه نشست کمیته دائمی حزب کمونیست ملی چین و همچنین واکنش «اسرائیل» به عملیات موشکی ایران.

هر دو شاخص در پی نوسانات قیمت، 58 سنت در هر بشکه کاهش یافتند.

آمریکا و مقامات رژیم صهیونیستی در روزهای آینده مذاکرات برای آتش بس و آزادی اسرا در غزه را از سر خواهند گرفت. تلاش های قبلی برای دستیابی به توافق شکست خورد. آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه گفت که ایالات متحده خواهان عملیات طولانی مدت رژیم صهیونیستی در لبنان نیست. فرانسه همچنین خواستار آتش بس و تمرکز بر دیپلماسی شده است.

به گفته سیکامور، مذاکرات آتش بس تاثیر چندانی بر قیمت نفت ندارد و تمرکز بیشتر بر درگیری در لبنان و واکنش احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران است.

سرمایه گذاران همچنین امیدوارند شفافیت بیشتری در مورد سیاست های محرک اقتصادی پکن ارائه شود. با این حال، تحلیلگران انتظار ندارند چنین اقداماتی باعث افزایش عمده در تقاضای نفت چین شود.

به گزارش رویترز، گلدمن ساکس پیش‌بینی خود را برای قیمت‌های نفت، گاز طبیعی و زغال‌سنگ در روز پنجشنبه بدون تغییر گذاشت و عوامل موثر بر قیمت انرژی در چین را در مقایسه با عوامل مهم‌تری مانند عرضه نفت خاورمیانه و هوای زمستانی برای گاز طبیعی کم‌اهمیت دانست. این بانک سرمایه گذاری آمریکایی قیمت نفت برنت را بین 70 تا 85 دلار پیش بینی کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.