افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

قیمت نجومی دستمال کاغذی مسی در حراج!

  • کد خبر : 224721
قیمت نجومی دستمال کاغذی مسی در حراج!

قیمت نجومی دستمال کاغذی مسی در حراج + عکس کد خبر: 108377 17 مارس 1402 11:30 به گزارش مانیبان؛ لیونل مسی ستاره آرژانتینی فوتبال است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان قرن بیست و یکم نیز شناخته می شود. مسی به عنوان “فوتبالیست کامل” شناخته می […]


قیمت نجومی دستمال کاغذی مسی در حراج + عکس

کد خبر: 108377

17 مارس 1402 11:30

به گزارش مانیبان؛ لیونل مسی ستاره آرژانتینی فوتبال است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان قرن بیست و یکم نیز شناخته می شود. مسی به عنوان “فوتبالیست کامل” شناخته می شود و توانایی های فنی برتر، سرعت، دقت و هوش تاکتیکی او را به یکی از برجسته ترین بازیکنان تمام دوران تبدیل کرده است. دستمال سفره ای که روی آن قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در 13 سالگی نوشته شده بود. اکنون در معرض دید عموم قرار گرفته و به زودی به حراج گذاشته خواهد شد. به گزارش فرانس 24، این روسری که پیش بینی می شود تا 635 هزار دلار به فروش برسد، سکوی پرتاب مسی برای درخشش در باشگاه بارسا بود. دستمالی که با جوهر آبی نوشته شده است به تعهد باشگاه برای امضای قرارداد با مسی در صورت توافق بر سر مبلغ اشاره می کند و قبل از حراج در 18 مارس در نیویورک به نمایش گذاشته شد تا علاقه مندان را جذب کند. با توجه به علاقه فزاینده به یادگاری های ورزشی، انتظار می رود این روسری بیش از حد تخمین زده شود: 7.8 میلیون دلار فروخته شد که بیش از تخمین ها بود.

مسی که در حال حاضر برای اینترمیامی بازی می کند، در سال 1987 در یک خانواده کارگری در روزاریو در حدود 300 کیلومتری شمال بوئنوس آیرس متولد شد. او در سن 13 سالگی توسط بارسلونا کشف شد. با وجود استعداد درخشان مسی، همه در بارسلونا قانع نشدند و این مذاکرات طولانی شد و پدر مسی را بی تاب کرد. جلسه سرنوشت ساز برگزار شد و ادامه یافت. رکساچ برای تایید علاقه باشگاه، دستمالی با خود آورد و با جوهر آبی روی آن نوشت که “با مسئولیت خود و بدون در نظر گرفتن مخالفت های احتمالی، به شرط حفظ توافقات مالی، با لیونل مسی قرارداد امضا خواهد کرد.” بعد از نیویورک، این روسری در پاریس و لندن به نمایش گذاشته می شود.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.