افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

قیمت مصوب باشگاه تراکتورسازی اعلام نشد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 267585
قیمت مصوب باشگاه تراکتورسازی اعلام نشد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه تراکتورسازی، هوشنگ نصیرزاده درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: پس از اینکه حمید مطهری مسئولیت فنی تراکتور را بر عهده گرفت. روند تکمیل تیم بهبود یافته است. بنابراین در لیگ 7 امتیاز از 9 امتیاز ممکن را کسب کردیم و در جام حذفی نیز به خوبی […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه تراکتورسازی، هوشنگ نصیرزاده درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: پس از اینکه حمید مطهری مسئولیت فنی تراکتور را بر عهده گرفت. روند تکمیل تیم بهبود یافته است. بنابراین در لیگ 7 امتیاز از 9 امتیاز ممکن را کسب کردیم و در جام حذفی نیز به خوبی پیشرفت کردیم. به نظر من مقابل مس فوتبال حساب شده و با برنامه بازی کردیم و اگر پنالتی ما گل می شد بازی در دقیقه 90 تمام می شد و حالا شرایط فرق می کرد. البته قبل از گل رقیب صفا هادی یک خطا دریافت کرد.

تخصیص سهم باشگاه تراکتورسازی

وی با اشاره به جو ورزشگاه در دقایق پایانی دیدار مقابل مس افزود: هواداران مالک اصلی باشگاه هستند و انتقاد و شکایت حق هواداران است. این امر در کشورهای دیگر مرسوم است و گاهی هواداران نسبت به عملکرد مدیران، بازیکنان و کادر فنی اعتراض و گلایه دارند. اما توهین به فرد و خانواده به هیچ وجه قابل قبول نیست. محمدرضا زنوزی با توجه به علاقه ای که به تراکتورسازی و مردم استان آذربایجان دارد، همیشه درباره این مسائل با ساع صدر صحبت می کند اما این بار شرایط فرق می کند. من سال ها با زنوزی بودم اما تا به حال او را تا این حد دلسرد و شاکی ندیده بودم.

هواداران ارزش برند تراکتور هستند.

نصیرزاده با تاکید بر اینکه هواداران ارزش برند تراکتور هستند، ادامه داد: هواداران تراکتورسازی عاشق تیم خود هستند و با این تیم زندگی می کنند. در این میان چند نفر سودجو عمدا جو را متشنج می کنند و از احساسات پاک طرفداران خود برای منافع شخصی خود استفاده می کنند. منافع آنها ایجاد تنش و اختلاف بین باشگاه و هواداران است. برخی از این افراد بارها علناً درخواست سهمی از باشگاه کرده اند و می خواهند در امور باشگاه دخالت کنند اما همیشه از سوی مالک رد شده اند. آنها از هر روزنه ای برای نفوذ به تراکتور سوء استفاده می کنند و حالا رد این افراد و برخی دیگر که به صندلی های باشگاه نگاه می کنند در جو ایجاد شده علیه باشگاه دیده می شود. اسناد مربوط به این تحرکات مانند پیام های مکتوب و صوتی در حال بررسی است.

تصمیم مجمع برای واگذاری سهام باشگاه کاملا جدی است

نماینده هلدینگ سرمایه گذاری آتا در مجمع سهامداران باشگاه تراکتورسازی با تاکید بر اینکه تصمیم هیئت مدیره برای واگذاری سهام باشگاه کاملا جدی است، اظهار داشت: اعضای فعلی باشگاه تا پایان فصل در خدمت تیم بزرگ تراکتورسازی خواهند بود. و حتی طبق روال، بلیت رفت و برگشت اعضای داخلی و خارجی باشگاه را به شهرهایشان ارائه خواهیم داد. تمام تلاش خود را می کنیم تا تیم را در رده سوم و با سهمیه آسیایی رها کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=267585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.