افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

قیمت لینک چین در 6 هفته؛ توقف بعدی 20 دلار است؟

  • کد خبر : 275081
قیمت لینک چین در 6 هفته؛  توقف بعدی 20 دلار است؟

افزایش فعالیت شبکه و همچنین شرایط فنی چین لینک (LINK) باعث شده است که افزایش قیمت بالایی را تجربه کند. تا زمانی که این ارز حتی در روز گذشته با وجود سقوط بازار ارزهای دیجیتال، 7 درصد رشد داشته است. بر اساس گزارش Meehan Blockchain، داده‌های مثبت ChinaLink سرمایه‌گذاران را زیر سوال می‌برد که آیا […]

افزایش فعالیت شبکه و همچنین شرایط فنی چین لینک (LINK) باعث شده است که افزایش قیمت بالایی را تجربه کند. تا زمانی که این ارز حتی در روز گذشته با وجود سقوط بازار ارزهای دیجیتال، 7 درصد رشد داشته است.

بر اساس گزارش Meehan Blockchain، داده‌های مثبت ChinaLink سرمایه‌گذاران را زیر سوال می‌برد که آیا هنوز امیدی برای صعود به بالای 20 دلار وجود دارد یا خیر. در این مقاله به بررسی عواملی می پردازیم که می توانند قیمت چین لینک را افزایش دهند.

چنین معیارهایی: احساسات صعودی برای ChinaLink

با توجه به پست X Sentiment در 24 می (4 ژوئن)، چنین معیارهایی تصویر صعودی را برای Chinalink نشان می دهد که عملکرد قوی خود را در برابر سایر آلتکوین ها مشاهده کرده است و در 24 می (4 ژوئن) به بالاترین قیمت 17.79 دلاری در 6 هفته گذشته رسیده است. .

داده‌ها نشان می‌دهند که نسبت تراکنش‌های سود چین لینک به معاملات زیان‌ده ۱۱ به ۱ است که نشان‌دهنده بالاترین میزان از ۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۷ دسامبر ۱۴۰۱) است.

ارتباط Chinalink با بازار ارزهای دیجیتال متوقف شده و قیمت آن با بالاترین سطح سودآوری در 17 ماه گذشته به بالاترین سطح 6 هفته اخیر رسیده است.

چنین نسبت تراکنش زنجیره ای - منبع: احساسات
چنین نسبت تراکنش زنجیره ای – منبع: احساسات

اطلاعات دیگر از همین پلتفرم نشان داد که فعالیت در شبکه چین لینک نیز از اواسط ماه مه افزایش یافته است. نمودار زیر نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های فعال روزانه که با بلاک چین پیوند دارند از ۳۱۵۹ دلار در ۱۴ می (۲۵ مه) به ۱۱۳۰۴ در ۲۲ می (۲ ژوئن) افزایش یافته است. همچنین فعالیت توسعه آن از 421 مخزن منحصر به فرد GitHub در اواسط فروردین به 436 مخزن رسیده است.

چنین فعالیت پیوند زنجیره ای - منبع: احساساتچنین فعالیت پیوند زنجیره ای - منبع: احساسات
چنین فعالیت پیوند زنجیره ای – منبع: احساسات

در 22 می (2 ژوئن)، Sentiment در صفحه X خود، China Link as بالاترین میزان فعالیت توسعه روزانه فهرست شده در 30 روز گذشته و در بین سکه های مشابه با استاندارد ERC-20.

Chainlink، Status و Ethereum برترین سکه های دارای استاندارد ERC-20 از نظر تعداد توسعه هستند.

10 پروژه برتر ارزهای دیجیتال با استاندارد ERC-20 توسط توسعه - منبع: Sentiment10 پروژه برتر ارزهای دیجیتال با استاندارد ERC-20 توسط توسعه - منبع: Sentiment
10 پروژه برتر ارزهای دیجیتال ERC-20 توسط توسعه – منبع: Sentiment

افزایش فعالیت شبکه نشان دهنده افزایش استفاده از بلاک چین لینک است که می تواند تقاضا و ارزش زنجیره لینک را افزایش دهد.

تنظیمات فنی قوی China Link

داده های Trading View نشان می دهد که قیمت China Link در 15 می (26 مه) به بالای خط حمایت از الگوی مثلث نزولی در 13 دلار بازگشت و با 36 درصد افزایش قیمت به 17.79 دلار به بالاترین حد خود در شش هفته گذشته رسید.

این روند صعودی باعث شد که قیمت چین لینک از الگوی مثلث نزولی و سطوح مقاومت از جمله مانع خارج شود. 15 دلار حدود میانگین متحرک 50 روزه و 200 روزه و میانگین متحرک نمایی 100 روزه 16 دلار آن را به پشتیبانی تبدیل کنید این میانگین های متحرک یک منطقه پشتیبانی قوی برای Chinalink تشکیل داده است.

همچنین شاخص استحکام نسبی (RSI) در مدت مذکور از 36 به 65 افزایش یافت. این نشان می دهد که گاوها در حال حاضر کنترل بیشتری بر قیمت دارند و این موضوع احتمال افزایش بیشتر قیمت را تقویت می کند.

نمودار قیمت روزانه لینک چین - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه لینک چین - منبع: TradingView
نمودار قیمت لینک روزانه چین – منبع: TradingView

همچنین مدل محدوده در زیان/سود (IOMAP) زنجیره زنجیره ای در پلتفرم IntoBlock نشان می دهد که پشتیبانی از این ارز دیجیتال نسبتا قوی تر از مقاومت آن است.

مدل محدوده ضرر/سود لینک زنجیره ای - منبع: Intoblockمدل محدوده ضرر/سود لینک زنجیره ای - منبع: Intoblock
مدل از دست دادن / محدوده سود پیوند زنجیره ای – منبع: Intoblock

این نشان می دهد که احتمال افزایش قیمت بیشتر از کاهش قیمت لینک چین است.

Crypto Yapper، تحلیلگر برجسته در 24 مه (4 ژوئن) در صفحه ایکس خود (توئیتر سابق) شکست الگوی مثلث نزولی Chinalink را ستود و اظهار داشت که نمودار آن صعودی به نظر می رسد. او معتقد است که اگر مقاومت 17.50 دلاری شکسته شود، به حمایت تبدیل خواهد شد.

همچنین، معامله گر مستر کریپتو به عملکرد قیمت Chinalink در آینده خوش بین است و معتقد است که در بازار رو به رشد فعلی، این ارز دیجیتالی 50 دلار را نیز تجربه خواهد کرد

کاربر دیگری در پلتفرم ایکس وی با نام Chainlink Red Pill عنوان کرد که با توجه به ارزش و جایگاه بنیادی Chainlink معتقد است که در حال حاضر بسیار کمتر از ارزش واقعی آن است.

ChinaLink توکن‌سازی را برای بزرگترین مؤسسات مالی جهان بسیار سودآور خواهد کرد.

اگر قیمت Chinalink 50 تا 100 برابر قیمت فعلی آن شود، تعجب نمی کنم. این باید اتفاق بیفتد.

الان قیمت چین لینک 17.13 دلار که حکایت از افزایش 30 درصدی قیمت آن در اردیبهشت دارد.

نمودار قیمت روزانه لینک چین - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه لینک چین - منبع: TradingView
نمودار قیمت لینک روزانه چین – منبع: TradingView

کوین تلگراف

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-05-25 15:29:09

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=275081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.