افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

قیمت طلا به رکورد جدیدی رسید. همه چشم ها به Tether Gold و Pax Gold هستند

  • کد خبر : 404784
قیمت طلا به رکورد جدیدی رسید. همه چشم ها به Tether Gold و Pax Gold هستند

به گزارش بازار، قیمت طلا به رکورد جدید 2730 دلار رسید. البته در سال 2024، طلا بارها به بالاترین حد خود رسید و پکس گلد و تتر گلد نیز افزایش یافتند. این رشد چشمگیر ناشی از عوامل متعددی بود که بر بازارهای جهانی تأثیر گذاشت. به عبارت دقیق‌تر، نوسانات اقتصادی و بی‌ثباتی سیاسی در برخی […]

به گزارش بازار، قیمت طلا به رکورد جدید 2730 دلار رسید. البته در سال 2024، طلا بارها به بالاترین حد خود رسید و پکس گلد و تتر گلد نیز افزایش یافتند. این رشد چشمگیر ناشی از عوامل متعددی بود که بر بازارهای جهانی تأثیر گذاشت. به عبارت دقیق‌تر، نوسانات اقتصادی و بی‌ثباتی سیاسی در برخی کشورها باعث شده تا سرمایه‌گذاران به طلا به عنوان دارایی مطمئن روی بیاورند.

یکی دیگر از عوامل کلیدی در این رشد کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا بود. این سیاست پولی پس از تلاش برای تحریک اقتصاد در شرایط تورمی اتخاذ شد. نرخ بهره پایین به معنای کاهش هزینه وام و تشویق سرمایه گذاری است. در نتیجه، بسیاری از سرمایه‌گذاران به طلا و دارایی‌های پرریسک‌تر مانند بیت‌کوین روی آورده‌اند، زیرا نرخ بهره پایین‌تر باعث می‌شود سرمایه‌گذاری در دارایی‌هایی مانند خزانه‌داری کمتر جذاب باشد.

علاوه بر این، تقاضای جهانی برای طلا به ویژه در بازارهای نوظهور به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. قیمت طلای تتر و قیمت طلای پکس ⯇ PAXG: 2748.01 دلار نیز به عنوان یک ارز دیجیتال متصل به طلا رشد کرده است. این موضوع توجه سرمایه گذاران را به XAUT جلب کرده است. این توکن به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا از نوسانات قیمت طلا استفاده کنند و در عین حال از مزایای ارزهای دیجیتال نیز بهره مند شوند.

بر اساس شرایط فعلی و پیش بینی ها، به نظر می رسد تقاضا برای طلا، پکس گلد و تتر گلد در آینده به رشد خود ادامه دهد. سرمایه گذاران به دقت این تحولات را زیر نظر دارند تا بهترین استراتژی ها را برای رویارویی با این تغییرات اتخاذ کنند.

نمودار قیمت طلا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.