افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

قیمت سکه اربعین در صرافی و بازار آزاد امروز 25 مرداد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 316713
قیمت سکه اربعین در صرافی و بازار آزاد امروز 25 مرداد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، زائران اربعین پس از ثبت نام در سامانه از 16 مرداد تا 3 شهریور می توانند نسبت به انجام این کار اقدام کنند. خنده دار دریافت 200 هزار دینار ارز اربعین با نرخ 7 بانک عامل. بر این اساس قیمت یکصد دینار عراق امروز در صرافی 36714 ریال است. بنابراین زائران […]

به گزارش خبرنگار مهر، زائران اربعین پس از ثبت نام در سامانه از 16 مرداد تا 3 شهریور می توانند نسبت به انجام این کار اقدام کنند. خنده دار دریافت 200 هزار دینار ارز اربعین با نرخ 7 بانک عامل. بر این اساس قیمت یکصد دینار عراق امروز در صرافی 36714 ریال است. بنابراین زائران اربعین برای خرید 200 هزار دینار باید حدود 7 هزار و 350 هزار تومان هزینه کنند.

همچنین قیمت صد دینار عراقی امروز در بازار آزاد 4860 تومان (48600 ریال) است که نسبت به 19 مردادماه با افزایش اندکی روبرو شده است.

لازم به ذکر است فروش ارز اربعین امسال به صورت اینترنتی و حضوری است؛ بر این اساس ارز اربعین در 302 شعبه بانک ملی ایران، 1386 شعبه و باجه پست بانک، 280 شعبه بانک ملت، 221 شعبه بانک صادرات، 189 شعبه بانک سپه، 106 شعبه بانک تجارت و 63 شعبه استفاده می شود. شاخه ها. از بانک پارسیان تا زوار اربعین حسینی.به) ارایه شده.

همچنین زائران می توانند از طریق 6 بستر فعال اقدام به خرید ارز کنند که از هفت بانک عرضه کننده ارز اربعین، چهار بانک سازوکار مناسبی را برای ارائه خدمات غیرحضوری به متقاضیان دریافت ارز اربعین ایجاد کرده اند. بانک ها و پست بانک در بستر پیام رسان «بله»، بانک سپه در بستر پیام رسانروبیکبانک صادرات از طریق اپلیکیشنسفید(آدرس: SEPINO.BSI.IR) به متقاضیان دریافت ارز اربعین خدمات غیر حضوری ارائه می کند.

مدارک مورد نیاز برای خرید ارز زیارتی اربعین عبارتند از: کارت ملی و شناسنامه (در مورد زائران بین 5 تا 15 سال به جای کارت ملی باید اصل شناسنامه ارائه شود). کارت اعتباری؛ شماره تلفن (سیم کارت باید به نام متقاضی باشد)؛ خانوارهایی که قصد سفر به کربلای معلی را دارند می توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی و اعضای خانواده خود برای خرید ارز اربعین به شعب بانک ها مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=316713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.