افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

قیمت سولانا به 250 دلار خواهد رسید

  • کد خبر : 408704
قیمت سولانا به 250 دلار خواهد رسید

به نظر می رسد قیمت سولانا در حال تمام شدن است حرکت جانبی این سیگنال روند شش ماهه شماست صعودی مسائل یک تحلیلگر پیش بینی کرده است که قیمت سولانا می تواند در کمتر از 2 هفته افزایش یابد 250 دلار رسیدن به گفته Blockchain Homeland، سناریوی صعودی این تحلیلگر در مورد Solana با چشم […]

به نظر می رسد قیمت سولانا در حال تمام شدن است حرکت جانبی این سیگنال روند شش ماهه شماست صعودی مسائل یک تحلیلگر پیش بینی کرده است که قیمت سولانا می تواند در کمتر از 2 هفته افزایش یابد 250 دلار رسیدن

به گفته Blockchain Homeland، سناریوی صعودی این تحلیلگر در مورد Solana با چشم انداز وی در مورد قیمت بیت کوین پشتیبانی می شود که می تواند در همان دوره به 80000 دلار برسد.

چرا قیمت سولانا افزایش می یابد؟

قیمت سولانا در 24 اکتبر (3 آبان) تقریباً می باشد 4.9٪ در زمان نوشتن با قیمت افزایش یافته است 172.70 دلار معامله می شود.

یکی از دلایل افزایش قیمت سولانا این است که مجموع ارزش قفل شده (TVL) این ارز دیجیتال در بالاترین سطح خود قرار دارد. ۲ سال اخیر رسیده است که نشان دهنده افزایش استفاده از شبکه سولانا است.

عامل دیگر این است که کارمزد تراکنش های روزانه سولانا از اتریوم پیشی گرفته است. این به این دلیل است که میم سکه ها در شبکه Solana وجود دارد محبوبیت زیاد پیدا کرده اند

نمودار قیمت دوازده ساعته سولانا - منبع: TradingView
نمودار قیمت دوازده ساعته سولانا – منبع: TradingView

با وجود اینکه سولانا در 24 ساعت گذشته 3.9 درصد رشد داشته است، آیا می توانیم نتیجه بگیریم که سولانا در کمتر از دو هفته آینده رشد کرده است؟ ٪۵۰ آیا رشد خواهد کرد؟

یک تحلیلگر به این سوال پاسخ داد گربه پاسخ ها

هشدار نهایی: سولانا تا 250 دلار می رود

یک تحلیلگر به نام آبه را بکش (کاله آبه) پیش بینی می کند که سولانا قادر خواهد بود 250 دلار رسیدن او معتقد است که اگر بیت کوین به سطح 70000 دلار برگرد، سولانا می تواند قله 200 دلاری را فتح کند.

این تحلیلگر خاطرنشان کرد که سولانا قوی ترین ارز دیجیتال سال 2024 بوده است. آخرین هشدار سولانا زمانی که بیت کوین وارد فاز کشف قیمت جدید می شود، یک جهش بزرگ قیمت را پیش بینی کرد.

کیل پیش بینی کرد که سولانا 13 روز بعد، یعنی همزمان با انتخابات آمریکا، می تواند به این هدف دست یابد. حمایت دونالد ترامپ از ارزهای دیجیتال، نقش دارایی های دیجیتال را در سیاست آمریکا پر رنگ تر کرده است.

او پیش بینی کرد که در صورت پیروزی ترامپ، قیمت بیت کوین می تواند به 80000 دلار برسد. زیرا تحلیلگران معتقدند این رویداد سیاسی تاثیر زیادی بر بازار خواهد داشت. در حال حاضر، شانس پیروزی ترامپ در پلتفرم پیش بینی پلی مارکت تقریباً می باشد 59.9٪ و با کامالا که 40.2 درصد شانس برنده شدن دارد فاصله زیادی دارد.

تجزیه و تحلیل قیمت سولانا (SOL).

در نمودار 12 ساعته سولانا، یک منحنی سهموی را می توان مشاهده کرد که نشان می دهد یک رالی صعودی در شرف وقوع است و احساسات صعودی را تایید می کند. که اخیراً مقاومت سولانا 160 دلار شکسته است، نشان می دهد که روند صعودی ادامه دارد.

این باعث رشد انفجاری می شود اخطار نهایی بیایید واقعی باشیم، زیرا به نظر می رسد سولانا آماده است قیمت را طی دو روند صعودی به 259 دلار برساند.

مقاومتی مانند سطح 190 دلار ممکن است روند صعودی را مختل کند. سطح مقاومتی که بسیاری از معامله گران سفارشات فروش را در آن باز کرده اند. اگر سولانا بتواند از این سطح عبور کند، می تواند 259 دلار نیز افزایش دهد

تحلیلگران همچنین پیش بینی می کنند که اگر مقاومت 190 دلاری بیش از حد باشد قوی باشد، ممکن است قیمت سولانا به سطح 160 دلار اگر این سطح نتواند جلوی سقوط سولانا را بگیرد، قیمت می تواند به سطح برسد 120 دلار نیز کاهش یابد.

نمودار قیمت سولانا - منبع: TradingViewنمودار قیمت سولانا - منبع: TradingView
نمودار قیمت سولانا – منبع: TradingView

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-24 23:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.