افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
0

قیمت سوئی همچنان به رشد خود ادامه می دهد. بررسی دلایل پشت پرده

  • کد خبر : 390080
قیمت سوئی همچنان به رشد خود ادامه می دهد. بررسی دلایل پشت پرده

در طی 30 روز گذشته، قیمت Sui (SUI) حدود 128٪ است. افزایش دهد نسبت به پایین سالانه خود ۲۸۷ درصد رشد داشته است. به گزارش اسمارتک نیوز، به نظر می رسد که شبکه Sui در مرحله جدید در روند صعودی خود قرار دارد. این ارز دیجیتال نزدیک به اوج تاریخی خود است و هنوز رشد […]

در طی 30 روز گذشته، قیمت Sui (SUI) حدود 128٪ است. افزایش دهد نسبت به پایین سالانه خود ۲۸۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش اسمارتک نیوز، به نظر می رسد که شبکه Sui در مرحله جدید در روند صعودی خود قرار دارد. این ارز دیجیتال نزدیک به اوج تاریخی خود است و هنوز رشد کردن ادامه می دهد.

ادامه افزایش قیمت ابریشم

طبق داده‌های آرتمیس، یک ارائه‌دهنده داده آنلاین، تراکنش‌های روزانه در شبکه Sui از ابتدای اکتبر انجام می‌شود تمام از دو از 4.1 میلیون دلار به بیش از 9 میلیون دلار افزایش یافته است.

صبح دوشنبه، صرافی Bybit اعلام کرد که در پلتفرم Launchpool خود از بلاک چین Sui استفاده خواهد کرد. پشتیبانی کنید does این یعنی بعد از Mantle، Sway دوم بلاک چین Baybit آن را در استخر راه اندازی خود ارائه می دهد.

امیلی بائو، رئیس بخش Spot و Web 3 ByBit Exchange، گفت:

اخیراً پس از توسعه اکوسیستم Sui، پروتکل NAVI را راه اندازی کردیم که یک پروژه پیشرو در این اکوسیستم است. فهرست کنید ما انجام دادیم و ما از Sway staking pool در راه اندازی خود پشتیبانی می کنیم. علاوه بر Mantel، این اولین استخر استخراج در Launchpool صرافی ما است.

رشد SUI در حالی اتفاق می‌افتد که Circle، صادرکننده استیبل کوین USDC، اخیراً اعلام کرد که استیبل کوین خود را در شبکه SUI راه‌اندازی خواهد کرد.

حلقه در بیانیه ای اعلام کرد:

Sui به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی ایجاد کنند با کاربردهای مختلف ساختن، از جمله سرکشی کن (DeFi)، بازیDePIN و کسب و کار آنلاین. با ورود USDC به این پلتفرم، توسعه دهندگان می توانند از بزرگترین استیبل کوین دلاری تنظیم شده (USDC) در ساخت این اپلیکیشن ها استفاده کنند.

رائول پال، تحلیلگر اقتصادی نیز اخیرا اعلام کرد که سوئی می تواند یکی از آن ارزهای دیجیتالی باشد که در این روند صعودی قرار خواهد گرفت. رشد قابل توجه خواهد داشت

نمودار قیمت سوئی (SUI) - منبع: TradingView
نمودار قیمت سوئی (SUI) – منبع: TradingView

در زمان نگارش این مقاله، Sui با قیمت 2.03 دلار معامله می شود که تقریباً می باشد ۶٪ این کمتر از اوج اخیر خود است و ارزش بازار آن معادل 5.61 میلیارد دلار است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-08 23:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.