افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
4

قیمت رهن و اجاره یک واحد 100 متری نوساز در اسلامشهر

  • کد خبر : 183747
قیمت رهن و اجاره یک واحد 100 متری نوساز در اسلامشهر

اسلامشهر امکانات بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی خوبی دارد و یکی از پرجمعیت ترین شهرهای تهران به شمار می رود. هم‌چنین اسلامشهر به دلیل نزدیکی به تهران و سایر شهرها، دسترسی آسان به جاده‌های اصلی و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مورد توجه بوده و بسیاری از مردم مایل به زندگی در این شهر هستند. […]

اسلامشهر امکانات بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی خوبی دارد و یکی از پرجمعیت ترین شهرهای تهران به شمار می رود. هم‌چنین اسلامشهر به دلیل نزدیکی به تهران و سایر شهرها، دسترسی آسان به جاده‌های اصلی و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مورد توجه بوده و بسیاری از مردم مایل به زندگی در این شهر هستند.

اجاره واحد 100 متری اسلامشهر

برای اجاره یک واحد 100 متری نوساز در اسلامشهر 500 میلیون تومان ودیعه و 3 میلیون تومان اجاره الزامی است. امکانات این ساختمان کامل و به خوبی برنامه ریزی شده و با نور ساخته شده است. این واحد دو خوابه در موقعیت مناسبی قرار دارد و دسترسی محلی خوبی دارد.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان دو اتاقه در اسلامشهر

اجاره آپارتمان 100 متری دو خوابه و سه سال ساخت با ودیعه 350 میلیون تومان و پرداخت ماهیانه 3 میلیون تومان. این آپارتمان دارای پارکینگ و انباری است و در طبقه دوم ساختمان قرار دارد. واحد مذکور با کرکره و نورگیر ساخته شده و دسترسی خوبی دارد.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان دو خوابه.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان 100 متری دو خوابه در اسلامشهر 400 میلیون تومان و اجاره ماهیانه 1 میلیون تومان می باشد. این واحد در سال 1393 دارای پارکینگ و انباری بوده و در طبقه سوم ساختمان قرار دارد.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان 100 متری نوساز در اسلامشهر

یک واحد 100 متری نوساز با 300 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه 6 میلیون تومان در اسلامشهر اجاره داده می شود. این واحد دو خوابه دارای یک پارکینگ و انباری است و در طبقه دوم ساختمانی 3 طبقه قرار دارد.

اجاره آپارتمان زیبا در اسلامشهر

یک واحد 100 متری ساخت 1395 در اسلامشهر با پارکینگ و انباری اجاره داده می شود. ودیعه این آپارتمان 200 میلیون تومان و اجاره ماهیانه 7 میلیون تومان است. این واحد در طبقه دوم ساختمان قرار دارد و به خوبی طراحی شده است./Kamapress

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.