افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

قیمت دلار امروز در ۲۷ خرداد به ۱۴۰۳/دلار رسید

  • کد خبر : 288315
قیمت دلار امروز در ۲۷ خرداد به ۱۴۰۳/دلار رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته اسکناس دلار با کاهش 500 تومانی به کانال پایین بازگشت. معامله گران معتقدند اخبار مربوط به جلسه شورای حکام و تصمیمات مربوط به ایران بر قیمت دلار در روز شنبه تاثیرگذار خواهد بود. تجارت نیوز در گزارشی نوشت: روز گذشته قیمت دلار با کاهش 500 تومانی از کریدور پنجم […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته اسکناس دلار با کاهش 500 تومانی به کانال پایین بازگشت. معامله گران معتقدند اخبار مربوط به جلسه شورای حکام و تصمیمات مربوط به ایران بر قیمت دلار در روز شنبه تاثیرگذار خواهد بود.

تجارت نیوز در گزارشی نوشت: روز گذشته قیمت دلار با کاهش 500 تومانی از کریدور پنجم به پله هشتم بازگشت. امروز قیمت دلار در محدوده 50 تومان در نوسان است.

فعالان بازار ارز بر این باورند که حرکت دلار متاثر از دخالت مسئولان و کاهش تقاضا است. آنها می گویند بازارساز سعی دارد با مبادله ارز تعادل بین عرضه و تقاضا را حفظ کند. برخی از فعالان بازار نیز معتقدند سیاستگذار با پخش ارز قیمت دلار را در بازار آزاد کنترل کرده است.

تحلیلگران بازار مالی می گویند در صورتی که قیمت دلار از نیم کانال ابتدایی کریدور ششم فراتر رود، روند صعودی این یادداشت آغاز می شود. در غیر این صورت بازار تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

تحلیلگران اقتصادی احتمال ادامه روند رنج را بالا می دانند و معتقدند تعطیلات این هفته به رکود بازارها دامن زده است. کارشناسان اقتصادی معتقدند کاهش بیشتر قیمت اسکناس های آمریکا به عوامل اساسی خارج از تحلیل های اقتصادی بستگی دارد.

یورو 63 هزار تومان شد

لازم به ذکر است قیمت درهم امروز ۱۶ هزار و ۱۴۰ تومان یعنی ۴۰ تومان ارزانتر از روز چهارشنبه است. قیمت تتر 58750 تومان معامله می شود.

قیمت پوند انگلیس با افت 150 تومانی 75 هزار و 120 تومان و یورو با افت 200 تومانی 63 هزار و 930 تومان معامله می شود.

لازم به ذکر است اسکناس دلار و حواله دلاری امروز ۱۰۰ تومان گران شده است. اسکناس دلار 45 هزار و 280 تومان و حواله دلاری 42 هزار و 278 تومان فروخته شد.

۲۲۳۲۲۵

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=288315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.