افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

قیمت خودرو در بازار; ریزش 10 میلیون تومان افزایش 5 میلیون تومانی

  • کد خبر : 151701
قیمت خودرو در بازار;  ریزش 10 میلیون تومان افزایش 5 میلیون تومانی

بازار؛ گروه خودرو: بازار خودرو در آخرین ماه پاییز امسال به دلیل التهاب ناشی از کمبود عرضه به دلیل کمبود نقدینگی، کمبود عرضه ارز و نبود سیاست مناسب برای تولید، قیمت خودرو در بازار را افزایش داد. وزارت امنیت به سرپرستی عباس علی آبادی توجه ویژه ای به واردات خودروهای برقی دارد که تاثیر مثبتی […]

بازار؛ گروه خودرو: بازار خودرو در آخرین ماه پاییز امسال به دلیل التهاب ناشی از کمبود عرضه به دلیل کمبود نقدینگی، کمبود عرضه ارز و نبود سیاست مناسب برای تولید، قیمت خودرو در بازار را افزایش داد. وزارت امنیت به سرپرستی عباس علی آبادی توجه ویژه ای به واردات خودروهای برقی دارد که تاثیر مثبتی بر روند کاهش قیمت خودرو ندارد. این موضوع نشان دهنده مخالفت با استفاده از خودروهای برقی نیست، اما بازار خودروی کشور اکنون به محصولاتی نیاز دارد که قیمت آن ها در سریع ترین زمان ممکن کاهش یابد. در صورت تداوم وضعیت فعلی تولید خودرو می توان پیش بینی کرد که بازار خودرو در پایان سال با چالش های زیادی مواجه خواهد شد. در ادامه به بررسی قیمت برخی خودروهای داخلی می پردازیم:

دنا پلاس توربو اتوماتیک در ابتدای هفته جاری با قیمت 795 میلیون تومان در بازار بود. اما امروز قیمت آن به ۷۹۷ میلیون تومان رسیده است.

دانا صورتش را برگرداند

دنا پلاس توربو اتوماتیک یکی از سدان های پرفروش گروه صنعتی ایران خودرو است که در ابتدای هفته جاری با قیمت 795 میلیون تومان در بازار عرضه شد. اما امروز قیمت آن به ۷۹۷ میلیون تومان رسیده است. افزایش 2 میلیون تومانی قیمت دنا توربو اتوماتیک در حالی رخ داد که این محصول بیشترین نوسان قیمتی نزولی را تجربه می کرد. برای افزایش عرضه محصولات به بازار، صنایع خودروسازی نیازمند تامین ارز و نقدینگی قابل توجهی هستند تا بازار را متعادل کند.

قیمت خودرو در بازار;  ریزش 10 میلیون تومان افزایش 5 میلیون تومانی

شاهین اتوماتیک در ابتدای هفته جاری با قیمت 750 میلیون تومان در بازار فروخته شد. اما امروز قیمت آن به ۷۵۵ میلیون تومان رسیده است.

شاهین 5 میلیون تومان گران شده است

شاهین اتوماتیک سدان جدید گروه خودروسازی سایپا است که با هدف رقابت با سایر محصولات موجود در بازار طراحی و روانه بازار شده است. این خودرو اوایل هفته جاری با قیمت 750 میلیون تومان به بازار عرضه شد. اما امروز قیمت آن به 755 میلیون تومان رسیده است، افزایش 5 میلیون تومانی قیمت شاهین حکایت از افزایش مجدد قیمت آن در روزهای آینده با توجه به رشد تقاضا دارد. اگرچه شاهین در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار کمتر مورد توجه سودجویان قرار می گیرد، اما اختلاف قیمت کارخانه با بازار همچنان بسیار زیاد است.

قیمت خودرو در بازار;  ریزش 10 میلیون تومان افزایش 5 میلیون تومانی

جک S5 در ابتدای این هفته با قیمت 1.305 میلیون شات به فروش می رسید اما امروز قیمت آن به 1.31 میلیارد شات رسیده است.

قیمت جک اس 5 چقدر است؟

جک اس 5 به عنوان پرفروش ترین کراس اوور چینی بازار توانسته جایگاه مناسبی را به خود اختصاص دهد، این خودرو با موتور 1.5 لیتری و فیس لیفت جزئی در بازار گران شده است. جک S5 در ابتدای این هفته با قیمت 1.305 میلیون شات به فروش می رسید اما امروز قیمت آن به 1.31 میلیارد شات رسیده است. رشد 5 میلیون تنی این کراس اوور نشان می دهد که به زودی محصولات رقیب آن نیز به دلیل رشد تقاضای کاذب دچار افزایش قیمت در بازار خواهند شد.

قیمت خودرو در بازار;  ریزش 10 میلیون تومان افزایش 5 میلیون تومانی

لاماری ایما در ابتدای هفته جاری در بازار آزاد با قیمت یک میلیارد و 650 میلیون تومان فروخته می شد اما امروز قیمت این خودرو به یک میلیارد و 640 میلیون تومان رسیده است.

لاماری 10 میلیون تومان ارزان شد

Lamari Ima به دلیل طراحی ظریف و قابلیت های فنی کافی می تواند به عنوان یک کراس اوور جذاب چینی معرفی شود. اگرچه این خودرو نسبت به سایر محصولات چینی موجود در بازار از طول عمر کمتری برخوردار است، اما از بدو ورود توانسته جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد. لاماری ایما در ابتدای هفته جاری در بازار آزاد با قیمت یک میلیارد و 650 میلیون تومان فروخته می شد اما امروز قیمت این خودرو به یک میلیارد و 640 میلیون تومان رسیده است. کاهش 10 میلیون تومانی قیمت این خودرو نشان از هوشمندی بازار نسبت به سیاست غلط کسانی است که به دنبال سودجویی از این محصول هستند.

قیمت خودرو در بازار;  ریزش 10 میلیون تومان افزایش 5 میلیون تومانی

جک جی 7 در اوایل هفته جاری با قیمت یک میلیارد و 420 میلیون تومان معامله شد. اما امروز قیمت این خودرو به یک میلیارد و 615 میلیون تومان رسیده است.

جک جی 7 ارزان شد

جک G7 به عنوان سدان جدید گروه صنعت خودرو کرمان با طراحی منحصر به فرد خود بیشترین سهم فروش سدان مونتاژی را به خود اختصاص داده است. این محصول ابتدای هفته جاری با قیمت یک میلیارد و 420 میلیون تومان به فروش رسید. اما امروز قیمت این خودرو به 1615 میلیون تومان رسیده است. کاهش 5 میلیون تومانی قیمت این خودرو نشان از ادامه روند کاهشی آن در روزهای آینده دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.