افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

قیمت خودرو امروز 31 تیرماه همه را شگفت زده کرد!

  • کد خبر : 26155
قیمت خودرو امروز 31 تیرماه همه را شگفت زده کرد!

کاهش قیمت خودرو در بازار امروز 30 تیرماه تعجب همگان را برانگیخت. پژو 207i اتوماتیک 84 میلیون تومان ارزان شد. به گزارش صبح به نقل از تجارت نیوز؛ بازار خودرو همچنان در دام رکود و روند نزولی گرفتار است و تاکنون عاملی که بتواند رونق این بازار را به همراه داشته باشد، پیدا نشده است. […]

کاهش قیمت خودرو در بازار امروز 30 تیرماه تعجب همگان را برانگیخت. پژو 207i اتوماتیک 84 میلیون تومان ارزان شد.

به گزارش صبح به نقل از تجارت نیوز؛ بازار خودرو همچنان در دام رکود و روند نزولی گرفتار است و تاکنون عاملی که بتواند رونق این بازار را به همراه داشته باشد، پیدا نشده است.

برخی کارشناسان معتقدند اصلی ترین عاملی که می تواند بازار خودرو را از شرایط فعلی جدا کند تغییر شدید قیمت دلار است.

پس از اعلام قیمت جدید خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت در 27 تیر 1402 بر اثر اتفاقی عجیب، روند نزولی قیمت ها در بازار ملی خودرو شدت گرفت. به جز چند خودرو، تمامی خودروهای داخلی بازار از رکود خارج شده و روند نزولی را آغاز کردند، اما قیمت خودروهای مونتاژی ثابت ماند. و تنها چند خودرو بر خلاف روند بازار سقوط کردند.

امروز محصولات ایران خودرو در تمامی کلاس ها شامل کاهش قیمت شد. اما کلاس هاچ بک بیشترین کاهش قیمت را در بین تمامی محصولات ایران خودرو تجربه کرد.

پژو 207i اتوماتیک با کاهش 84 میلیون تومانی در ایستگاه قیمت 732 میلیون تومان متوقف شد. تا زمانی که رکود بزرگترین کاهش قیمت باشد.

این کاهش قیمت برای پژو 207 چیز عجیبی نیست چرا که این محصول به دلیل محبوبیت و فروش بالا هر روز نوسانات قیمتی زیادی را تجربه می کند.

پژو پارس LX TU5 پرطرفدارترین و پرفروش ترین سدان ایران خودرو در محدوده قیمتی 615 میلیون تومان 6 میلیون تومان کاهش یافت.

تارا اتوماتیک لوکس ترین سدان اتوماتیک ایران خودرو با 6 میلیون تومان تخفیف به قیمت نهایی 732 میلیون تومان رسید تا همچنان در لیست خودروهای نوسانی بازار داخلی امروز باقی بماند.

کوییک دنده اس تنها نماینده سایپا در بازار آزاد بود که امروز با کاهش قیمت مواجه شد و با کاهش قیمت 4 میلیون تومانی در بازار آزاد با قیمت نهایی 351 میلیون تومان معامله شد.

قیمت خودروهای مونتاژ شده.

پس از اعلام قیمت های مصوب شورای رقابت، بازار خودروهای مونتاژی به دلیل کاهش اختلاف قیمت درب کارخانه و بازار به ثبات نسبی رسید. این ثبات ادامه داشت تا اینکه امروز 30 تیر 1402 تنها یک خودرو کاهش قیمت داشت.

جک J4 تنها محصولی بود که امروز شاهد کاهش قیمت بود تا بار دیگر ثابت کند که عنوان ارزان ترین خودروی مونتاژی این خودرو است. جک J4 با 20 میلیون تومان کاهش قیمت به قیمت نهایی 750 میلیون تومان رسید.

نکته جالب توجه در بازار مونتاژ، ثبات محصولات اقتصادی سایر مونتاژکاران در این بازار بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.