افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

قیمت خرید تضمینی گندم طی روزهای آینده اعلام می شود

  • کد خبر : 176366
قیمت خرید تضمینی گندم طی روزهای آینده اعلام می شود

به گزارش بازار، جلال محمودزاده گفت: با وجود وعده های مکرر دولت برای اعلام نرخ خرید تضمینی گندم در امروز و فردا و تاخیر بیش از 120 روزه در اجرای قانون، انتظار می رود نرخ خرید تضمینی گندم افزایش یابد. طی روزهای آینده به طور رسمی توسط وزیر جهاد اعلام خواهد شد. به گفته وی، […]

به گزارش بازار، جلال محمودزاده گفت: با وجود وعده های مکرر دولت برای اعلام نرخ خرید تضمینی گندم در امروز و فردا و تاخیر بیش از 120 روزه در اجرای قانون، انتظار می رود نرخ خرید تضمینی گندم افزایش یابد. طی روزهای آینده به طور رسمی توسط وزیر جهاد اعلام خواهد شد.

به گفته وی، به دلیل اینکه کشاورزان برای تامین کود، سم و مبارزه با علف های هرز و سن غلات نیاز به اطلاع از قیمت دارند، لازم است قیمت آن در ابتدای هفته آینده اعلام شود. در غیر این صورت کشاورزان در این مرحله نمی توانند هزینه ای داشته باشند.

محمودزاده ادامه داد: ادامه تاخیر در اعلام قیمت خرید تضمینی گندم تاثیر بسزایی در کاهش تولید و خودکفایی دارد زیرا کشاورزان از اعلام قیمت آتی بی اطلاع هستند.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی در خصوص اینکه آیا تغییر یا کاهش قیمت خرید تضمینی گندم صحت دارد، افزود: کاهش قیمت خرید تضمینی گندم برای طرح جدید کشاورزی یک فاجعه است و کم به نظر می رسد. به این دلیل که قیمت خرید تضمینی هر کیلو گندم برای سال آینده در ابتدا طبق نظر گروه کارشناسان 22 هزار و 500 تومان بود، اما دولت به دلیل کمبود منابع اقتصادی این نرخ را نپذیرفت و در نهایت قیمت 19 هزار و 500 تومان شد. تایید شده.

وی پس از اشاره به اینکه تغییر قیمت 19 هزار و 500 تومانی خرید تضمینی گندم مصداق بارز تخلف از قانون است، گفت: با اکثریت آرا شورا، قیمت خرید تضمینی گندم 19 هزار و 500 تومان تصویب شد، بنابراین در صورت کاهش قیمت ها، کمیسیون ویژه مجلس نظارت را جدی خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.