افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

قیمت جهانی طلا افزایش یافت هر اونس طلا 2629 دلار و 39 سنت است.

  • کد خبر : 372423
قیمت جهانی طلا افزایش یافت هر اونس طلا 2629 دلار و 39 سنت است.

به گزارش بازار، کاهش ارزش دلار آمریکا قیمت طلا را در روز دوشنبه به رکورد جدیدی رساند. شروع کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا و انتظار برای کاهش بیشتر نرخ بهره در هفته جاری، تقاضا برای طلا را به عنوان یک دارایی غیر سودآور افزایش داده است. از سوی دیگر تشدید تنش های ژئوپلیتیکی […]

به گزارش بازار، کاهش ارزش دلار آمریکا قیمت طلا را در روز دوشنبه به رکورد جدیدی رساند. شروع کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا و انتظار برای کاهش بیشتر نرخ بهره در هفته جاری، تقاضا برای طلا را به عنوان یک دارایی غیر سودآور افزایش داده است. از سوی دیگر تشدید تنش های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه تمایل به این فلز گرانبها به عنوان تکیه گاه امن را افزایش داده است.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.29 درصد افزایش به 2629 دلار و 39 سنت رسید. قیمت طلا در بازار کامکس نیویورک با 0.24 درصد افزایش به 2652 دلار و 50 سنت رسید.

معامله گران اکنون منتظر انتشار اطلاعات مربوط به شاخص مدیران خرید آمریکا هستند که قرار است امروز منتشر شود. نرخ بالاتر از حد انتظار می تواند ارزش دلار را افزایش دهد و قیمت طلا را تحت تاثیر قرار دهد. علاوه بر این، افزایش بازدهی خزانه داری آمریکا شرایط نامطلوبی را برای طلا ایجاد خواهد کرد.

حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به شدت تبادل آتش کردند. در پی بمباران شدید رژیم صهیونیستی، حزب الله به قلب منطقه شمالی فلسطین اشغالی موشک شلیک کرد.

کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو آمریکا روز جمعه اعلام کرد که تصمیم برای کاهش 50 واحدی نرخ بهره تصمیم درستی است، اما بانک مرکزی آمریکا ممکن است بسته به شرایط این روند را متوقف کند.

کاهش نرخ بهره باعث کاهش هزینه نگهداری طلا به عنوان سرمایه غیر سودآور و افزایش تمایل به خرید آن می شود.

تحلیلگران بر این باورند که وقتی طلا از 2625 دلار گذشت، احتمالاً راه خود را برای رسیدن به 2700 دلار باز کرده است.

در بین سایر فلزات گرانبها، نقره با 0.27 درصد کاهش به 31.42 دلار رسید و پلاتین با 0.81 درصد کاهش به 971.46 دلار رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.