افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

قیمت جدید دام زنده چقدر بود؟

  • کد خبر : 381320
قیمت جدید دام زنده چقدر بود؟

رئیس شورای تامین کنندگان امور دام گفت: بر اساس آمارها بین 5 تا 6 هزار تن گوشت منجمد به میزان کمتر از 300 هزار تومان در ماه در بازار توزیع می شود. منصور پوریان گفت: با توجه به ذخایر گوشت و جمعیت مناسب دام های آماده کشتار، بازار از شرایط پایداری برخوردار است. به گفته […]

رئیس شورای تامین کنندگان امور دام گفت: بر اساس آمارها بین 5 تا 6 هزار تن گوشت منجمد به میزان کمتر از 300 هزار تومان در ماه در بازار توزیع می شود.



منصور پوریان گفت: با توجه به ذخایر گوشت و جمعیت مناسب دام های آماده کشتار، بازار از شرایط پایداری برخوردار است.

به گفته وی، با توجه به تامین گوشت وارداتی که مصرف کنندگان بزرگ به آن نیاز دارند، فشار در بازار کاهش یافته است که باعث شده شرایط تولید ملی و آنچه که داریم باید متناسب با تقاضا باشد.

پوریان ادامه داد: طبق آمار هم اکنون 17 میلیون راس دام پرورشی در اختیار دامداران غرب و جنوب غرب کشور است و با توجه به اینکه بخش زیادی از دام های پرورشی در این فصل زایش می کنند، پیش بینی می شود. فصل پاییز برای زایمان مناسب خواهد بود.

رئیس شورای تامین کنندگان دام از افزایش 30 درصدی جمعیت گوساله خبر داد و گفت: اکنون 500 تا 600 هزار راس گوساله پروار آماده کشتار هستند، علاوه بر این جمعیت دام سبک 70 میلیون است که از این تعداد 11 تا 12 میلیون راس سبک است. گاوها آماده کشتار هستند و از طرفی پیش بینی می شود با زایش های پاییزی 8 میلیون راس دیگر به جمعیت دام اضافه شود.

وی قیمت فعلی هر کیلو را برای گاو سبک 250 هزار تومان و برای گوساله 170 هزار تومان اعلام کرد و افزود: اکنون قیمت هر کیلو لاشه گوسفند در کشتارگاه 550 هزار تومان است.

پوریان از توزیع روزانه 250 تا 300 تن گوشت گرم وارداتی در بازار خبر داد و گفت: بر اساس آمار ماهانه 5 تا 6 هزار تن گوشت منجمد با نرخ کمتر از 300 هزار تومان در بازار توزیع می شود.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.