افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

قیمت توکن همستر کمبت چقدر است؟

  • کد خبر : 371521
قیمت توکن همستر کمبت چقدر است؟

به گزارش بازار، همستر کمبت به کاربران خود پاداش داد و به بازیکنان پیگیر و سخت کوش خود اطمینان داد. اکنون می توانید با مراجعه به قسمت Airdrop ربات تلگرام تعداد توکن هایی که به شما اختصاص داده شده است را مشاهده کنید. سوال مهمی که اکنون مطرح می شود در مورد قیمت توکن HMSTR […]

به گزارش بازار، همستر کمبت به کاربران خود پاداش داد و به بازیکنان پیگیر و سخت کوش خود اطمینان داد. اکنون می توانید با مراجعه به قسمت Airdrop ربات تلگرام تعداد توکن هایی که به شما اختصاص داده شده است را مشاهده کنید. سوال مهمی که اکنون مطرح می شود در مورد قیمت توکن HMSTR است.

تخمین قیمت توکن رزمی همستر

پس از اینکه از ساعاتی پیش تعداد کل توکن های هر بازیکن مشخص شد، گمانه زنی ها درباره قیمت هر واحد از این ارز دیجیتال آغاز شده است. برخی افراد بر این باورند که بر اساس داده‌های بازار قبل از عرضه از دو صرافی GateIO و BuyBit، قیمت هر واحد توکن همستر بین 0.085 تا 0.1 دلار است.

با فرض صحت اعداد و ارقام بالا و ضرب کردن قیمت هر واحد در تعداد کل توکن ها به سرمایه هنگفت و غیرقابل هضم می رسیم که اصلا قابل اعتماد نخواهد بود. بیایید نگاهی منطقی به قیمت‌های توکن بیندازیم و گوشه‌های پنهان ارزش پاداش بزرگترین ایردراپ در تاریخ را بررسی کنیم.

ارزش هر واحد توکن HMSTR چقدر است؟

دیروز متوجه شدیم که Hamster Combat به دلیل پرش از بازی و دریافت کلید از طریق ربات تلگرام، بسیاری از بازیکنان را از دریافت airdrops منع کرده است. اگرچه مشکل کارت تقلب برخی از بازیکنان حل شده است، اما بسیاری از کاربران همچنان در صف بررسی هستند و نگران آینده اکانت همستر خود هستند.

در بحبوحه شروع فصل دوم بازی Hamster Combat و معرفی چندین مینی گیم، تعداد توکن های فصل اول این پروژه تلگرامی مشخص شد، بنابراین هم اکنون جامعه پرشور و فعال همستر به دنبال قیمت گذاری برای چیپس ها یکی از زوایای پنهان و تاریک این ایردراپ، عدم شفافیت در میزان سرمایه است.

اگر نگاهی به قیمت پیش فروش دو صرافی بزرگ و قابل اعتماد Gateio و ByBit بیندازیم، به محدوده قیمتی 0.085 تا 0.1 دلار می رسیم که در مقایسه با میزان سرمایه ای که به دست می آورید غیرقابل هضم و باورنکردنی است.

با احتساب مجموع عرضه 100 میلیارد واحد توکن، همستر کمبت به سرمایه ای بین 8 تا 10 میلیارد دلار نیاز دارد که اصلا قابل قبول نیست. متأسفانه تیم توسعه این پروژه ایردراپ از ابتدا شفافیت اکونومیک نداشت و کاربران را با این کار سردرگم کرد. عدم ارائه حتی یک سرمایه گذار معتبر و ادعای عدم لزوم سرمایه گذار باعث گمراهی بازیگران شده است.

حدس و گمان ها بسته به تعداد کل توکن های ارائه شده و همچنین سرمایه تخمینی بین 1 تا 10 سنت است و اگر این رقم درست باشد، هر هزار توکن همستر بین 10 تا 100 دلار قیمت خواهد داشت، باید تا زمان این توکن صبر کنیم در صرافی ها ظاهر می شود و تقریباً هر قیمتی تا 5 اکتبر سال جاری مفید نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.