افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

قیمت بیت کوین و اتر قبل از سخنرانی جروم پاول کاهش یافت

  • کد خبر : 380905
قیمت بیت کوین و اتر قبل از سخنرانی جروم پاول کاهش یافت

با توجه به سخنرانی قریب الوقوع جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا، قیمت بیت کوین و اتر در روزهای اخیر کاهش یافته است. سرمایه گذاران منتظر شنیدن جزئیات بیشتر در مورد سیاست های پولی و نرخ های بهره هستند که می تواند تأثیرات گسترده ای بر بازارهای مالی مختلف داشته باشد. به گزارش اسمارتک نیوز، […]

با توجه به سخنرانی قریب الوقوع جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا، قیمت بیت کوین و اتر در روزهای اخیر کاهش یافته است. سرمایه گذاران منتظر شنیدن جزئیات بیشتر در مورد سیاست های پولی و نرخ های بهره هستند که می تواند تأثیرات گسترده ای بر بازارهای مالی مختلف داشته باشد.

به گزارش اسمارتک نیوز، کاهش قیمت اتر و بیت کوین در این دوره خاص به دلیل دقت بیشتر معامله گران برای ورود به بازار است. در عین حال، نوسانات کوتاه مدت بازار و نگرانی از تغییرات احتمالی در سیاست های اقتصادی و مالی می تواند منجر به فشار بیشتر بر قیمت ها شود.

کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم

بیت کوین و اتر برخی از سودهای خود را در روز دوشنبه کنار گذاشتند، زیرا بازار منتظر سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا بود. دوشنبه 9 شهریور ساعت 21:25 به وقت تهران و همچنین انتشار داده های بازار کار ایالات متحده در روز جمعه، 4 اکتبر (13 اکتبر).

قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 1.7 درصد کاهش یافته است و در زمان نگارش این مقاله در محدوده 64402 دلار قرار دارد. پس از انتشار داده‌های کمتر از حد انتظار مخارج مصرف شخصی (PCE) و اعلام مجموعه‌ای از اقدامات محرک توسط چین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان روز جمعه به حدود 66500 دلار رسید که بالاترین سطح آن از پایان جولای است. بود

راشل لوکاس، تحلیلگر ارزهای دیجیتال در صرافی استرالیایی BTC Markets، گفت:

با توجه به کاهش قیمت بیت کوین پس از رسیدن به سطح 66498 دلار، به نظر می رسد این دارایی در نمودار روزانه بیش از حد خرید شده است. همچنین از هفته گذشته، شتاب بیت کوین کاهش یافته است.

به گفته لوکاس، اتریوم نیز پس از شکستن SMA 50 روزه خود در هفته گذشته، شتاب خود را از دست داده است و در تلاش برای بازیابی قدرت خود است. اتر در 24 ساعت گذشته نزدیک به 0.8 درصد کاهش یافته و با قیمت 2631 دلار معامله می شود.

سخنرانی جروم پاول و انتشار داده های حقوق و دستمزد غیر کشاورزی

این در حالی است که سرمایه گذاران منتظر دو رویداد مهم کلان اقتصادی هستند که در هفته جاری اتفاق می افتد. سخنرانی جروم پاول در مجمع ملی اقتصاد کسب و کار در روز دوشنبه، 30 سپتامبر (9 اکتبر) و انتشار گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) در روز جمعه، 4 اکتبر (13 اکتبر).

انتظار می رود جروم پاول در سخنرانی خود به چشم انداز اقتصادی و سیاست پولی فدرال رزرو بپردازد. ریچل لوکاس در این باره گفت:

نظرات پاول، به ویژه در مورد تورم و نرخ بهره، اغلب بازارها را تحت تاثیر قرار می دهد و بازارهای ارزهای دیجیتال از این قاعده مستثنی نیستند. هر لحن صعودی می تواند احساسات ریسک گریزی را تقویت کرده و روند نزولی امروز را تقویت کند.

با این حال، آگوستین فن، رئیس بخش تجزیه و تحلیل SOFA.org، این را گفت بعید است که پاول چیزی بگوید که تاثیر زیادی بر بازار داشته باشد. فن گفت:

سرمایه گذاران احتمالاً انتظار دارند سخنرانی وی مشابه جلسه قبلی کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) باشد. به خصوص با توجه به اینکه آخرین آمار تورم از آخرین جلسه پرسش و پاسخ نرم او به نفع او پیش می رود.

وزارت کار ایالات متحده قرار است روز جمعه گزارش ماهانه خود را در مورد حقوق و دستمزد غیرکشاورزی منتشر کند. گزارشی که مروری بر بازار کار و قدرت اقتصادی این کشور دارد. اگرچه داده های اوت نشان دهنده ضعف در بازار کار ایالات متحده است، راشل لوکاس معتقد است که بازارها انتظار دارند در آمارهای سپتامبر شاهد بهبود باشند. لوکاس گفت:

داده‌های اشتغال قوی‌تر از حد انتظار می‌تواند موضع فعلی فدرال رزرو در مورد نرخ‌های بهره را تقویت کند و به نفع دارایی‌های ریسکی از جمله بیت‌کوین و اتریوم باشد.

در مورد قیمت ارزهای دیجیتال، آگوستین فن به خبرگزاری The Block گفت که بازار احتمالا در کوتاه مدت صعودی خواهد بود. فن بیان کرد:

با توجه به اینکه همبستگی ارزهای دیجیتال با دارایی های کلان همچنان بالاست، به خصوص در برابر شاخص SPX، انتظار داریم که محیط کلان مطلوب همچنان محرک قوی برای قیمت ارزهای دیجیتال در سه ماهه چهارم سال باشد.

وی افزود:

علاوه بر این، با حمایت شفاهی از ارزهای دیجیتال توسط کمپین کامالا هریس، ما همچنان نسبت به قیمت‌ها در کوتاه‌مدت صعودی باقی می‌مانیم و انتظار داریم استراتژی‌های فروش هدفمند با توجه به اینکه سرمایه‌گذاران به دنبال خرید با کاهش قیمت هستند، محبوب شوند. آنها می چرخند

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-30 16:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.