افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
8

قیمت بیت کوین در کوتاه‌مدت با اصلاح یا حمایت می‌شود؟

  • کد خبر : 17214
قیمت بیت کوین در کوتاه‌مدت با اصلاح یا حمایت می‌شود؟

روز گذشته خبر شکایت بررسی آتی کالای آمریکا از صرافی بایننس بازار رمزارزها را شوکه کرد و به دنبال آن، قیمت بیت کوین تا زیر سطح ۲۷ هزار دلاری سقوط کرد. به گزارش کوین تلگراف، به دنبال انتشار خبر شکایت از صرافی بایننس، نوسانات بار دیگر به بازار برگشت و بیت کوین بارها و بارها […]

روز گذشته خبر شکایت بررسی آتی کالای آمریکا از صرافی بایننس بازار رمزارزها را شوکه کرد و به دنبال آن، قیمت بیت کوین تا زیر سطح ۲۷ هزار دلاری سقوط کرد.

به گزارش کوین تلگراف، به دنبال انتشار خبر شکایت از صرافی بایننس، نوسانات بار دیگر به بازار برگشت و بیت کوین بارها و بارها حمایت ۲۷ هزار دلاری خود را آزمایش کرد.

در واکنش به شکایت کمیسیون تحقیقات آتی، چانگ پنگ ژائو، سرور صرافی بایننس تمامی پروژه ها را تکذیب کرد. وی در این رابطه گفت:

امروز کمیسیون انجمن آتی کالا یک شکایت مدنی غیرمنتظره و نامیدکننده، علیرغم همکاری بیش از دو ساله ما با آنها ارائه کرد. پس از بررسی، به نظر می‌رسد این شکایت حقایق را به صورت ناقصی ارائه کرده است و ما با توصیف موضوعات ادعا شده در این شکایت موافق نیستیم.

نمودار بیت کوین تایم فریم ۱ ساعت – منبع: TradingView

با وجود این شکایت، بیت کوین زیادی را تجربه نکرد. به گفته پلتفرم تحلیلی کج شدندلیل این اتفاق دیوار سفارش‌های خرید در صرافی بایننس بوده است:

بازار می‌خواهد اینجا ریزش کند اما دیوار سفارشات خرید در بازار اسپات بایننس از آن جلوگیری می‌کند. دیوار مستحکمی در حوالی ۲۴۰۰۰ تا ۲۶۰۰۰ دلار وجود دارد.

دفتر سفارشات بیت کوین - منبع:
دفتر سفارشات بیت کوین – منبع: Skew/ Twitter

کریپتوتونی (Crypto Tony)، تریدر معرفی معرفیان کرد بیت کوین علیرغم ریزش موفق شده تا محدوده محدوده کوتاه‌مدت خود را حفظ کند.

توییت کریپتوتونی
منبع: توییتر

حساب توییتری اسکات مانی لیزردز (Stockmoney Lizards) اما نسبت به تایم فریم‌های کوتاه‌مدت خوش‌بین نیست. این حساب توییتری در این رابطه نوشت:

تحلیل تکنیکال کوتاه‌مدت بیت کوین تایم فریم ۲ ساعت؛ سقف الگوی گرد و کاهش RSI با اخبار بایننس کنار همدیگه … به نظر می‌رسه قیمت اصلاح نزدیکه.

نمودار بیت کوین
سقف الگوی گرد در بیت کوین تایم فریم ۲ ساعت – منبع: Stockmoney Lizards/ Twitter

تقابل بایننس و CFTC؛ آیا بایننس تنها جریمه خواهد شد؟

در رابطه با صرافی بایننس اما همه نگران هستند. برخی از تحلیلگران معتقدند این صرافی درازمدت با تغییرات قابل توجهی خواهد شد. پنتوشی، یکی دیگر از تحلیلگران مشهور در توییتر در این رابطه گفت:

اتفاقی که امروز برای بایننس افتاد یه کوتاه‌مدت و در طولانی‌مدت مهم نیست. بازار ارزهای دیجیتال صدها اتفاق می‌افتد این شکلی مثل اتفاقات مربوط به صرافی بیتفینکس، کار هکری، ممنوعیت‌های دولت چین، شکایت‌ها و ورشکستگی‌ها رو پشت سر گذاشته شده و با این حال مردم هم به این بازار برمی‌گردند. در نهایت، همه چیز فقط یه فرصته و بیت کوین تنها دست به دست میشه.

اسکات ملکر، تحلیلگری که به گرگ همه خیابان ها (Wolf of All Streets) شهرت دارد با بیان اینکه جریمه بایننس، محتمل ترین نتیجه این شکایت خواهد بود. گفت:

بایننس برای سرکوب توسط قانونگذاران آماده می شود.

به نظر شما قیمت بیت کوین در آینده مدت و میان مدت با اصلاح کوتاه می شود یا حمایت می شود؟



خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-03-28 15:14:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.