افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

قیمت بیت کوین در نقطه حساسی قرار دارد، سرمایه گذاران مراقب باشند!

  • کد خبر : 401778
قیمت بیت کوین در نقطه حساسی قرار دارد، سرمایه گذاران مراقب باشند!

هادی بهرامی بازار: ارزهای دیجیتال آن دسته از ارزهای دیجیتالی هستند که غیرمتمرکز هستند و با استفاده از بلاک چین، عملیات پرداخت و وظایف روزانه انسان را تسهیل می کنند. بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال و بزرگترین پروژه از نظر ارزش بازار در رتبه اول قرار دارد، بسیاری از تحلیلگران و سرمایه گذاران […]

هادی بهرامی بازار: ارزهای دیجیتال آن دسته از ارزهای دیجیتالی هستند که غیرمتمرکز هستند و با استفاده از بلاک چین، عملیات پرداخت و وظایف روزانه انسان را تسهیل می کنند. بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال و بزرگترین پروژه از نظر ارزش بازار در رتبه اول قرار دارد، بسیاری از تحلیلگران و سرمایه گذاران آن را نماد بازار می دانند و حرکت قیمت آن می تواند تاثیر قابل توجهی بر کل بازار داشته باشد. داده های زنجیره ای، شاخص تسلط، قیمت فنی و در نهایت اقتصاد کلان چهار معیار بسیار مهم در تحلیل جامع بیت کوین با نماد BTC هستند که هر کدام با داده های خاصی سروکار دارند. با توجه به تحرکات کوتاه مدت و میان مدت بازار ارزهای دیجیتال، به نظر می رسد سرمایه گذاران در دوراهی خرید و فروش گرفتار شده اند. در زیر به تحلیل و بررسی آینده بیت کوین می پردازیم و نتیجه را به وضوح توضیح می دهیم.

تجزیه و تحلیل چنین بیت کوینی
1- حرکات تاریخی شاخص MVRV را به شما یادآوری کنیم و با استفاده از این اندیکاتور عملی، درصد رشد قیمت بیت کوین را پس از صدور سیگنال محاسبه کنیم. در سال 2011 سیگنال صادر شد و قیمت بیت کوین 10700 درصد رشد کرد. در سال 2015 سیگنال صادر شد و قیمت 14800٪ افزایش یافت. در سال 2019 سیگنال صادر شد و قیمت 2000٪ رشد کرد و در سال 2023 سیگنال دوباره صادر شد و قیمت 357٪ افزایش یافت. نکته مهم این است که نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی بیت کوین علیرغم رشد چشمگیر دو سال اخیر همچنان در میانه راه و در محدوده 1.9 قرار دارد. در حالی که میانگین سطح شاخص در سقف های تاریخی 8.8 است و این نشان می دهد که قیمت با حداکثر اصلاح 50 درصدی می تواند تا 120 هزار دلار رشد کند.

2- خط پیشرفت آتی شاخص Accumification to Flow (S2F) به هدف 400000 دلاری قیمت بیت کوین در سال 2025 اشاره می کند که به نظر می رسد قیمت نمی تواند به آن محدوده برسد. اما محدوده بین 120 تا 150 هزار دلار از ما دور نیست. شاخص سختی استخراج بیت کوین (هش ریت) نیز از زمانی که قیمت آن در سال 2023 شروع به رشد کرد و اکنون در اوج خود قرار دارد، رشد مستمری داشته است و ثابت می کند که قیمت محکوم به رشد بیشتر از گره های کامل در بلندمدت، دستیابی به سودآوری بیشتر است. از ضررها خارج شوید

اندیکاتورهای mvrv و cvdd به ما می گویند که در روند صعودی کامل هستیم، اما در کوتاه مدت باید منتظر بمانیم تا مقاومت پایه شکسته شود یا حمایت قابل اعتماد 52000 دلار لمس شود تا متحمل ضرر نشویم. با محاسبه شاخص nvt متوجه می‌شویم که نوسان‌گر اندازه‌گیری حجم، سیگنال منطقی را تا حدودی منتشر می‌کند و حرکات درون شبکه زیاد است که ممکن است منجر به فشار فروش ناگهانی شود. میزان سختی استخراج یا نرخ هش بیت کوین در مرحله سودآوری برای گره های کامل است، اما هزینه ها نیز بسیار افزایش یافته است و قرار است قیمت آن رشد کند تا این سودها در آینده به ضرر و انباشت تبدیل نشود آقای Plan Biham to Target به بالا اشاره دارد.

3- شاخص CDD نشان دهنده تحرکات بالای دارندگان بیت کوین در قیمت 67 هزار دلار است که به نظر می رسد در کوتاه مدت تقاضا را کاهش داده و شاهد اصلاحات قیمتی باشیم. محاسبات شاخص بیت کوین NVT گردش بالای سکه ها در شبکه را نشان می دهد و اغلب حجم معاملات زیاد منجر به افت قیمت می شود که ممکن است این بار در سال 2024 صادق باشد. پس باید مراقب باشیم.

قیمت بیت کوین در نقطه حساسی قرار دارد، سرمایه گذاران مراقب باشند!

در بلندمدت، انتظار داریم قیمت بیت کوین به اهداف بالاتر افزایش یابد. اما خریدهای ما در کوتاه مدت و پس از رشد 357 درصدی قیمت کمی ناشیانه به نظر می رسد.

4- دومین اندیکاتور کاربردی ما CVDD است که به آن ارزش انباشته سکه های از بین رفته می گویند. در واقع، CVDD ارزش سکه‌های گردش‌نشده را به‌عنوان یک میانگین تخمین می‌زند و آن را با قیمت بازار مقایسه می‌کند و به ما نشان می‌دهد که چه منطقه قیمتی می‌تواند کف واقعی بیت‌کوین و سپس آلت‌کوین‌ها باشد. از نظر تاریخی، هر بار که قیمت به این اندیکاتور می رسد، منفجر می شود! در سال 2023 نیز شاهد رشد 357 درصدی هستیم، اما به نظر می رسد که قیمت تمایلی به کاهش به محدوده 25000 دلار ندارد و می تواند بین 30 تا 40 درصد کاهش یابد. منتظر فاصله بین قیمت و شاخص خواهیم بود و پیش بینی می شود که پس از اصلاح این شکاف، ارزش 600 درصدی 25000 دلار باشد و هدف بین 120000 تا 150000 دلار لمس شود.

قیمت بیت کوین در نقطه حساسی قرار دارد، سرمایه گذاران مراقب باشند!

نتیجه تحلیل گفته شده: در این قسمت از مقاله بهترین شاخص های موجود در زنجیره بیت کوین بررسی و تشریح شد که نشان می دهد بیت کوین در سقف است و نیاز به اصلاح دارد که می تواند سنگین باشد. در بلندمدت، انتظار داریم قیمت بیت کوین به اهداف بالاتر افزایش یابد. اما خریدهای ما در کوتاه مدت و پس از رشد 357 درصدی قیمت کمی ناشیانه به نظر می رسد. با توجه به داده های مربوط به mvrv، cvdd و s2f، در میانه یک روند صعودی بلندمدت قرار داریم، اما در مجموع همه شاخص ها نشان می دهند که در کوتاه مدت 30 تا 40 درصد احتمال اصلاح وجود دارد.

تحلیل فنی قیمت
1- قیمت بیت کوین در ماه گذشته 15 درصد و در شش ماه گذشته 20 درصد رشد داشته است و در حال حاضر در محدوده 68000 دلار قرار دارد. کانال بازه معاملاتی که پس از رکورد ATH ایجاد شد، یک خط روند پویا مهم در قیمت در کوتاه مدت قرار داده است که شکست آن در محدوده 70000 دلار می تواند منجر به رشد بیشتر به سمت هدف 80000 دلار شود.

مراقب باشید تا زمانی که خط روند نزولی شکسته نشود وارد معاملات طولانی یا سرمایه گذاری های لحظه ای نشوید. زیرا ممکن است قیمت واکنش منفی نشان دهد و به حمایت 60 و 52 هزار دلاری سقوط کند. محدوده 68000 دلاری محل تجمع فشار حجمی است و خروج قیمت از آن منجر به شکست روند نزولی می شود که ما را به ادامه روند صعودی امیدوار می کند. در غیر این صورت محدوده مناسب و کم ریسک برای خرید بیت کوین 52 هزار دلار است.

قیمت بیت کوین در نقطه حساسی قرار دارد، سرمایه گذاران مراقب باشند!

2- همانطور که گفته شد قیمت در کوتاه مدت در خط روند نزولی خود دخیل است که در صورت شکست می تواند به سمت اهداف بالاتر رشد کند. در غیر این صورت، اگر شکست موفقیت آمیز نباشد، احتمال سقوط به پشتیبانی معتبر وجود دارد. نوسانگر rsi مقاومت استاتیکی کوچک خود را شکسته و همراه با ابر کومو به رشد بیشتر اشاره دارد، اما معیار صدور سیگنال تنها خط روند نزولی در محدوده حدود 70000 دلار خواهد بود و تا زمانی که شکسته نشود خبری از صعود به اهداف عالی!

در کوتاه مدت، قیمت در خط روند نزولی خود قرار می گیرد که در صورت شکست می تواند به سمت اهداف بالاتر رشد کند. در غیر این صورت، اگر شکست موفقیت آمیز نباشد، احتمال سقوط به پشتیبانی معتبر وجود دارد. سرمایه گذاران از ترس تورم، جنگ و دیگر تغییرات کوچک و بزرگ در کشورها به دارایی های ریسک گریز پناه بردند و این موارد جذب سرمایه برای بازارهای ریسک پذیر مانند بورس و ارزهای دیجیتال را دشوار می کند.

به طور کلی، بر اساس فراکتال ها و شاخص قیمت ریسک-پاداش، روند بیت کوین در کوتاه مدت نزولی به نظر می رسد و حمایت اصلی استاتیک و پویا قابل اعتماد در 48000 دلار لمس می شود. سپس می توانید آماده انفجار و ثبت کارایی قابل توجه باشید. بهترین استراتژی این است که تصحیحات عمیق را گام به گام بپذیرید و اجازه دهید تقاضا افزایش یابد و به دنبال آن رشد قابل توجهی که همه داده ها نشان می دهند.

قیمت بیت کوین در نقطه حساسی قرار دارد، سرمایه گذاران مراقب باشند!

3- شاخص قدرت دلار (DXY) از ابر کومو در کوتاه مدت افزایش یافته است و نوسانگر rsi نشان می‌دهد که قیمت هنوز هم فضایی برای افزایش قدرت دلار و کاهش سایر ارزهای فیات و دیجیتال دارد. اما در بلندمدت، RSI به محدوده 65 تا 70 رسیده است، دلار قدرت خود را از دست داده و سایر بازارها افزایش یافته اند و اکنون آرام آرام به این مقاومت اولیه نزدیک می شویم. شاخص برتری تتر نیز بر اساس حمایت پویا آن است که دارای پتانسیل رشد تا اهداف 6 و 8 درصد است. اما پس از آن، با داده های دیگر همراه می شود و منجر به رشد قیمت بیت کوین می شود.

تحلیل اقتصاد کلان
1- افزایش تنش ها در خاورمیانه، ابهامات جدیدی را برای اقتصاد جهانی ایجاد می کند، حتی در شرایطی که سیاست گذاران جشن می گیرند که اقتصاد را بدون ایجاد رکود از یک دوره تورم بالا خارج کردند. این تأثیر بسیار فراتر از منطقه خاورمیانه است و با تأثیرات منفی آن بر بازارهای مالی، سرمایه گذاران پرتفوی خود را با دارایی های امن پوشش می دهند. دلار آمریکا از زمان حمله موشکی بالستیک ایران به اسرائیل سود برده است، به طوری که شاخص دلار (DXY) در برابر یورو، ین و چهار ارز اصلی دیگر در بالاترین حد معامله می شود.

2- شورای حکام به عنوان مرجع صادرکننده اسکناس های فدرال رزرو، دستور چاپ تقویم سال 2025 را تصویب و به دفتر حکاکی و چاپ (BEP) وزارت خزانه داری آمریکا ارسال کرد. 16 ژوئیه 2024. سفارش چاپ پول برای سال 2025 بین 83 تا 113 میلیارد دلار تخمین زده می شود، رقمی که به گفته وزارت خزانه داری و فدرال رزرو، مطابق با تولید و تقاضا است. متوسط ​​نرخ تورم ایالات متحده در سال 2024، 3 درصد و نرخ بهره بین بانکی این کشور 5 درصد است و نرخ بهره بانکی تا سال 2025، 3.5 درصد برآورد شده است.

قیمت بیت کوین در نقطه حساسی قرار دارد، سرمایه گذاران مراقب باشند!

3- قیمت نفت در هفته جاری پس از اینکه اسرائیل اعلام کرد از حمله به تاسیسات نفتی ایران خودداری می کند، کاهش یافت. قیمت نفت در 6 ماه گذشته 17 درصد کاهش داشته و از 84 دلار به 70 دلار رسیده است. البته با وجود این شرایط، قیمت فعلی نفت خام که 70 دلار است، همچنان بالاتر از میانگین قیمت 10 ساله 66 دلاری است. اما بر اساس پیش بینی کارشناسان بین المللی به نظر می رسد قیمت نفت تا پایان سال 2024 به 74 دلار برسد.

4- قیمت هر اونس طلا از کف 1600 دلار شروع شد اما در سال گذشته 48 درصد افزایش یافته و از محدوده 1812 دلار به 2691 دلار رسیده است. افزایش پی در پی اونس طلا نشان می دهد که تنش های نظامی در منطقه و جنگ بین روسیه و اوکراین اثرات مثبت انباشت قوی توسط بانک های مرکزی را تقویت کرده است. سرمایه گذاران از ترس تورم، جنگ و دیگر تغییرات کوچک و بزرگ در کشورها به دارایی های ریسک گریز پناه بردند و این موارد جذب سرمایه برای بازارهای ریسک پذیر مانند بورس و ارزهای دیجیتال را دشوار می کند.

قیمت بیت کوین در نقطه حساسی قرار دارد، سرمایه گذاران مراقب باشند!

نتیجه تحلیل اقتصاد کلان: همه ما به خوبی می دانیم که از قدیم الایام تا کنون بین بازارهای ریسک گریز و ریسک پذیر ارتباطی وجود نداشته است و نقدینگی در زمانی معین به سمت یک بازار هدایت می شود و به این سمت بستگی دارد. در مورد اقتصاد کلان و ارزش دارایی ها. در حال حاضر نفت در حال کاهش است، طلا در حال افزایش است، بازار سهام اکثر کشورها در رکود است، تورم نیز رو به کاهش است و قدرت دلار در حال افزایش است و جذب نقدینگی به بازار ارزهای دیجیتال غیرممکن است و شاید زمان آن فرا رسیده باشد. برای شروع bullrun و آتش بازی بیت کوین و آلت کوین ها به تاخیر بیفتد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.