افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

قیمت بیت کوین در برابر طلا بیش از 518 درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 372119
قیمت بیت کوین در برابر طلا بیش از 518 درصد افزایش یافت

پیتر برانت با تحلیل نمودار BTC/GLD (BTC/GLD) به الگوی معکوس سر و شانه در این نمودار اشاره کرد و پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین در برابر طلا می تواند تا 518٪ افزایش دهد به گزارش اسمارتک نیوز، برنت با اشاره به رابطه بیت کوین و طلا، پیتر شیف منتقد بیت کوین را مورد […]

پیتر برانت با تحلیل نمودار BTC/GLD (BTC/GLD) به الگوی معکوس سر و شانه در این نمودار اشاره کرد و پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین در برابر طلا می تواند تا 518٪ افزایش دهد

به گزارش اسمارتک نیوز، برنت با اشاره به رابطه بیت کوین و طلا، پیتر شیف منتقد بیت کوین را مورد انتقاد قرار داد و پیش بینی کرد که بیت کوین بهتر از طلا خواهد بود.

آیا بیت کوین از طلا پیشی خواهد گرفت؟

پیتر برنت تاجر کهنه کار اخیراً چشم اندازی را منتشر کرده است که عملکرد بیت کوین را با طلا مقایسه می کند. او به یک الگوی فنی صعودی در نمودار اشاره کرد و پیشنهاد کرد که قیمت بیت کوین ممکن است به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

در داستانی دیگر، پیتر برنت پیش از این پیش‌بینی کرد که نسبت بیت‌کوین/طلا به پایین‌ترین سطح خود برسد.

این الگو، اغلب در روندهای نزولی مشاهده می شود و نشانه معکوس شدن روند بازار است. این الگو در این نمودار می تواند نشان دهنده افزایش قیمت بیت کوین در برابر طلا به زودی باشد.

بر اساس الگوی سر و شانه معکوس، پیتر برنت این تحلیل را ارائه کرد: خط گردن الگو 32.5، پایین شانه چپ در 14.2 و الگوی پرچم صعودی در شانه راست در حال شکل گیری است. بر این اساس، به نظر می رسد قبل از اینکه بتواند این الگو را به سمت بالا بشکند، قیمت بیت کوین به منطقه 15-20 سقوط خواهد کرد.

لطفا توجه داشته باشید که اعداد استفاده شده در این بخش نسبت قیمت بیت کوین به قیمت طلا هستند و این اعداد به دلار نیستند. اعداد این نمودار با نمودار قیمت بیت کوین در برابر دلار یا تتر کاملا متفاوت است.

هدف 123 در نمودار بیت کوین در مقابل طلا (BTC/GLD) - منبع: حساب پیتر برندت در X
هدف 123 در نمودار بیت کوین در مقابل طلا (BTC/GLD) – منبع: حساب پیتر برانت در X

اگر پیش‌بینی او درست باشد و در واقع، همانطور که در نمودار مشخص است، نسبت قیمت بیت‌کوین به طلا از 23.85 به 123.75 افزایش می‌یابد، قیمت بیت‌کوین در برابر قیمت طلا 518 درصد افزایش می‌یابد.

جالب است بدانید که معامله گران مدتی است که رابطه بین بیت کوین و طلا را مشاهده می کنند. با این حال، تجزیه و تحلیل اخیر برنت نشان می دهد که عملکرد قیمت بیت کوین ممکن است در مقیاسی بزرگتر از قبل از عملکرد قیمت طلا پیشی بگیرد. این نسبت نشان می دهد که وضعیت احتمالاً به نفع بیت کوین تغییر می کند.

اگر این اتفاق بیفتد، نه تنها قیمت بیت کوین یک جهش بزرگ در برابر قیمت طلا ایجاد می کند، بلکه نشان می دهد که افراد بیشتری معتقدند بیت کوین دارایی بهتری برای حفظ ارزش پول نسبت به طلا است.

همچنین می توانید مقاله دیگری را بخوانید که در آن رائول پل اعتراف کرد که بیت کوین رالی سال 2023 را “به طور کامل تکرار خواهد کرد” و یک سناریوی صعودی را برای بیت کوین متصور شد.

پیتر برنت، یکی از سرسخت ترین منتقدان بیت کوین، هدف را گرفت

بر اساس تحلیلی که پیتر برنت منتشر کرده است، قیمت بیت کوین ممکن است تا 300000 دلار افزایش یابد.

پیتر شیف، یکی از سرسخت ترین منتقدان بیت کوین، به طور مداوم از این واقعیت ابراز خوشحالی می کند که بیت کوین در تلاش است تا شتاب صعودی به دست آورد، در حالی که قیمت طلا همچنان به رشد خود ادامه می دهد و به سطوح قیمتی جدیدی می رسد.

با این حال، برنت در یکی از پست های اخیر خود در این شبکه اجتماعی Xشیف را هدف قرار داد و اظهار داشت که جوجه ها را آخر پاییز می شمارند.

او پیش از این پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین در اوج این چرخه می تواند به 150000 دلار برسد. او انتظار دارد بیت کوین تا سال آینده به این هدف برسد.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در 24 ساعت گذشته حدود 0.56 درصد کاهش یافته و با قیمت 62728 دلار معامله می شود.

نمودار 4 ساعته قیمت بیت کوین (BTC/USDT) - منبع: TradingViewنمودار 4 ساعته قیمت بیت کوین (BTC/USDT) - منبع: TradingView
نمودار قیمت بیت کوین 4 ساعته (BTC/USDT) – منبع: TradingView

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-22 22:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.