افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

قیمت بیت کوین به ۲۷ هزار دلار رسید. دامیننس بیت کوین در بالاترین سطح ۹ ماه گذشته

  • کد خبر : 16807
قیمت بیت کوین به ۲۷ هزار دلار رسید.  دامیننس بیت کوین در بالاترین سطح ۹ ماه گذشته

قیمت بیت کوین چندین بار از مقاومت ۲۶۰۰۰ دلاری خود فراتر رفت و امروز به ۲۷۰۰۰ دلار رسید و باعث شد تا دامیننس در بازار رمزارزها به ۴۶ درصد افزایش یابد که بالاترین میزان در طول ۹ ماه گذشته است. به گزارش کوین تلگراف، دامیننس بیت کوین تنها در آخر هفته 3٪ افزایش یافته و […]

قیمت بیت کوین چندین بار از مقاومت ۲۶۰۰۰ دلاری خود فراتر رفت و امروز به ۲۷۰۰۰ دلار رسید و باعث شد تا دامیننس در بازار رمزارزها به ۴۶ درصد افزایش یابد که بالاترین میزان در طول ۹ ماه گذشته است.

به گزارش کوین تلگراف، دامیننس بیت کوین تنها در آخر هفته 3٪ افزایش یافته و روندی آن، تا حدودی به چرخه‌های صعودی کلاسیک شباهت دارد.

تد تاکس ماکرو (Tedtalksmacro) تحلیلگر بازار در تاریخ ۱۵ اسفند (۲۴ اسفند) در توییتی نوشت:

تمام بازارهای صعودی بیت کوین با افزایش دامیننس این آرزو آغاز شده است.

بر اساس تعریف به اشتراک‌گذاشته شده توسط این تحلیلگر، افزایش این چنینی در میزان تسلط بیت کوین بر بازار رمزارزها معمولاً به تغییرات قابل توجهی در پرایس اکشن بیت کوین می‌شود.

تد تاکس ماکرو ادامه داد:

آیا شاهد بازاری و یا یک حباب هستیم؟

در همین حال، تحلیلگر دیگری به نام حمزه (Hamza) با استفاده از الگوی وایکوف (Wyckoff) مدعی شد پس از چند ماه که دامیننس در «انباشت» قرار داشت، اکنون زمان جهش فرا رسیده است.

منبع: توییتر

تور دمیستر (Tuur Demeester)، تحلیلگر و سرمایه‌گذار نیز ۳ روز پیش در توییتی پیش‌بینی کرد دامیننس بیت کوین به زودی به طور چشمگیری افزایش می‌یابد. وی در این رابطه:

نمودارین دامنس بیت کوین تایم فریم ۱ روزه
نمودارین دامنس بیت کوین تایم فریم ۱ روزه – منبع: TradingView

قراردادهای هوشمند، حریم خصوصی، تراکنش های پرسرعت، دارایی های مختلف. پس از ۱۴ سال بلوغ، همه آنها بر پایه میراث ساتوشی ناکاموتو می‌شوند. بیت کوین استانداردی باز برای همگان و اینترنتی برای پول است.

بازگشت حال و هوای صعودی به بازار بیت کوین

اتفاقات بعدی و افزایش قیمت بیت کوین در سال جدید میلادی، توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده و کلی در رابطه با عملکرد آینده این آرزو را پس از بازار نزولی، مثبت کرده است.

شرکت دیسنتریدر (DecenTrader) در گزارش جدید خود که روز گذشته منتشر شد، وضعیت پیرامون بیت کوین را با عنوان «تغییر صعودی» توصیف کرد.

در این گزارش آمده است:

این زمستانی بلند و سرد برای بیت کوین و ارزهای دیجیتال بود. با این حال، اتفاقات متوالی به افزایش قیمت بیت کوین در کوتاه‌مدت کمک کرده و مهم‌تر از همه، دیدن کلی را از نزولی به افزایش تغییر داده است.

بر اساس این گزارش، در صورتی که قیمت بیت کوین اصلاح شود، باید به حمایت ۲۱۸۰۰ دلاری توجه ویژه‌ای داشت. با این حال، تحلیلگران دیسنتریدر معتقدند حدود ۳۰ هزار دلاری هدف احتمالی بیت کوین است:

در کوتاه‌مدت، شورت اسکوییز رخ داده، پوزیشن‌های لانگ لیکوید شده و در حال حاضر قیمت زیر متحرک 2000 هفته‌ای خود قرار دارد. در صورتی که بیت کوین برای یافتن مومنتوم صعودی به منظور حرکت به سمت 30000 دلار، به اصلاح قیمت نیاز دارد، حمایت 21800 دلاری در تایم فریم 1 روزه هدفی است. با این حال، در حال حاضر، به خوبی حمایت ۲۳۹۰۰ دلاری در تایم فریم ۴ ساعت حفظ شده است.

بر اساس این گزارش، بانکی بعدی آمریکا به پذیرش بیشتر بازار رمزارزها و بیت کوین کمک خواهد کرد:

مهمتر از همه، ما شاهد یک تغییر بزرگ برای بیت کوین هستیم. در صورت افزایش بیشتر قیمت بیت کوین و واضح تر شدن کاربردهای آن همزمان با بحران سیستم سنتی، ممکن است بانک خارجی به بیت کوین تبدیل شود.

نمودار بیت کوین
نمودار بیت کوین تایم فریم ۱ ساعت

در زمان نگارش این خبر، هر واحد بیت کوین با قیمت ۲۶۵۸۵ دلار پول می‌شود.

بزرگترین تراکنش بیت کوین سال ۲۰۲۲

شرکت تحلیلی سنتیمنت در توییتی اعلام کرد یک آدرس نهنگ یک میلیارد دلار بیت کوین کرده است و بزرگترین تراکنش بیت کوین در سال جدید را به ثبت رسانده است.

این انتقال بزرگ پس از آن رخ می‌دهد که بیت کوین روز گذشته از منطقه مهم ۲۵۰۰۰ دلاری فراتر رفت. برخث از تحلیلگران یکی از رشد قیمت بیت کوین را این تراکنش می‌دانند.

توییت سنتیمنت
منبع: توییتر



خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-03-17 16:23:11

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.