افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

قیمت بیت کوین از 70000 دلار گذشت

  • کد خبر : 270121
قیمت بیت کوین از 70000 دلار گذشت

به گفته بازار، افزایش قیمت بیت کوین در حالی است که توجه سرمایه گذاران نهادی بار دیگر به ETF های نقدی آمریکا معطوف شده است. طبق داده‌های وب‌سایت Farside، در هفته گذشته، نزدیک به یک میلیارد دلار سرمایه جدید به صندوق‌های ETF بیت کوین سرازیر شده است. هجوم سرمایه جدید به ETF های بیت کوین […]

به گفته بازار، افزایش قیمت بیت کوین در حالی است که توجه سرمایه گذاران نهادی بار دیگر به ETF های نقدی آمریکا معطوف شده است. طبق داده‌های وب‌سایت Farside، در هفته گذشته، نزدیک به یک میلیارد دلار سرمایه جدید به صندوق‌های ETF بیت کوین سرازیر شده است.

هجوم سرمایه جدید به ETF های بیت کوین نقطه ای در حالی رخ می دهد که نرخ تورم شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) آوریل در هفته گذشته کمتر از حد انتظار بود و به 3.4 درصد رسید. این امر معامله گران را امیدوار کرده است که نرخ بهره از بالاترین حد خود در 23 سال گذشته کاهش یابد.

در پی رشد قیمت بیت کوین و فراتر از ۷۰ هزار دلار، بیش از ۳۷ میلیون دلار قرارداد آتی این ارز دیجیتال منحل شد که ۳۵ میلیون دلار آن موقعیت های فروش است. حجم نقدینگی موقعیت بیت کوین در 24 ساعت گذشته نیز به بیش از 70 میلیون دلار رسید.

شمارش معکوس برای شکستن رکورد بیت کوین
اگر روند فعلی ادامه یابد، قیمت بیت کوین می تواند از انتظارات فراتر رود. در حال حاضر، میانگین متحرک نمایی 20 روزه بیت کوین در حدود 64371 دلار در نوسان است و شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در محدوده مثبت قرار دارد که همگی از ادامه روند صعودی بیت کوین حمایت می کنند. با شکستن مقاومت 68000 دلاری، بیت کوین نشان داد که در مسیر رسیدن به 73777 دلار است، با این حال، احتمالاً با مقاومت شدید فروشندگان در این سطح مواجه خواهد شد.

از سوی دیگر، اگر قیمت بیت کوین کمتر از میانگین متحرک خود اصلاح شود، این ارز دیجیتال ممکن است با کاهش قابل توجهی روبرو شود و به محدوده 56552 تا 59600 دلار سقوط کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=270121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.