افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
13

قیمت بلیط پس از فصل برای فرماندهان به صعود ادامه می دهد

  • کد خبر : 1342
قیمت بلیط پس از فصل برای فرماندهان به صعود ادامه می دهد

قیمت رزرو سوپربول واشنگتن پس از پیروزی این تیم بر فالکونز 88 درصد افزایش یافت. تقویم به دسامبر تغییر کرده است و مسابقات پلی آف NFL همچنان داغ می شود. با پشت سر گذاشتن هفته شکرگزاری و تنها شش هفته باقی مانده از فصل عادی، بازی‌ها با مرتب شدن جدول رده‌بندی به معنایی افزوده می‌شوند. […]



قیمت رزرو سوپربول واشنگتن پس از پیروزی این تیم بر فالکونز 88 درصد افزایش یافت.

تقویم به دسامبر تغییر کرده است و مسابقات پلی آف NFL همچنان داغ می شود. با پشت سر گذاشتن هفته شکرگزاری و تنها شش هفته باقی مانده از فصل عادی، بازی‌ها با مرتب شدن جدول رده‌بندی به معنایی افزوده می‌شوند. در اینجا آخرین نگاهی است که با استفاده از بینش های موجود در مورد وضعیت وضعیت، چه کسی در حال افزایش و چه کسی در حال سقوط است. بلیط SIرزرو فصل بعد

جت هایی که توسط استارت مایک وایت جرقه زدند

پس از روی آوردن به پشتیبان کیو بی مایک وایت به دلیل عملکرد فاجعه بار در هفته یازدهم از زک ویلسون، انتخاب شماره 2 قبلی، حمله جت ها در پیروزی 31-10 مقابل خرس ها دوباره احیا شد.

با سفرهای جاده ای به مینه سوتا و بوفالو این بازی که در دو هفته آینده پیش می‌آید، حسی برای برد داشت. وایت، کارفرما و انتخاب دور پنجم سابق، که یک بار سوم در نمودار عمق جت ها بود، یک حرکت چشمگیر داشت، با پرتاب 315 یاردی و سه تاچ داون با پاس 22-28. او خیلی بیشتر از ویلسون کنترل حمله را در اختیار داشت و در حالی که جت ها به پیروزی رسیدند، پنج درایو گلزنی داشت.

در حالی که این نمایش در برابر دفاعی از Bears که اخیراً با مشکل مواجه شده بود، ارائه شد، هنوز هم بسیار دلگرم کننده است. با یک حمله توانا، جت ها ممکن است فقط در سطح قهرمانی صعودی داشته باشند. قیمت رزرو بلیط Super Bowl برای جت ها 42 درصد افزایش یافت پس از پیروزی، و پیروزی بر یکی از بهترین های NFC در روز یکشنبه بیانیه دیگری را بیان می کند که این تیم جت می تواند با هر کسی مبارزه کند.

مسابقه NFC جنوب شلخته می ماند

این بخش به دلیل بیهودگی اش در این فصل شناخته شده است و هفته دوازدهم نیز از این قاعده مستثنی نبود. تنها یکی از چهار تیم آن یکشنبه پیروز شد و پانترز با پشت سر گذاشتن برانکوها پشت سر گذاشتن یک روز خوب از سم دارنولد برای ماندن در شکار بخش جنوبی. باکس، که به نظر می رسید در حال چرخش به گوشه ای بود، در OT به براونز باخت، در حالی که Saints و Falcons به ترتیب نمایش های ناامیدکننده ای را در برابر Niners و Commanders انجام دادند.

تنها تیم در بخش 5-6، Bucs همچنان در بخش پیشرو است و تا حد زیادی بالاترین پلی آف دور بخش را دارد. قیمت رزرو بلیط از هر تیم NFC South. اما برد کارولینا باعث شد که قیمت Super Bowl آنها کاهش یابد پرش 300% در SI Tickets، و 4-8 Panthers یک شکاف در چرخش پیدا می کنند Seahawks این آخر هفته سعی کنیم به راه خود برای بازگشت به ترکیب پلی آف ادامه دهیم.

بدون وحشت در سیاتل… هنوز

پس از باخت های متوالی به تیم های زیر 500، چقدر باید نگران Seahawks باشیم؟ سیاتل پس از باخت یکشنبه مقابل رایدر در وقت اضافه، به آخرین جایگاه NFC سقوط کرد، که باعث شد سی هاوکس با یک روز کاری از جاش جیکوبز روی زمین شکست بخورد، و با یک بازی برنده TD 86 یاردی در وقت اضافه روبرو شد.

شروع قدرتمند 6–3 Seahawks به آنها فرصتی برای باخت بازی‌هایی داد که نباید آن‌ها را کم کنند، و به نظر می‌رسد برنامه در بازی‌های مقابل قابل کنترل است. قوچ ها و پلنگ ها. شاید به همین دلیل است قیمت های رزرو دور تقسیمی با وجود باخت شگفت‌انگیز برای سیاتل، این هفته به سختی حرکت کرد، اگرچه امیدهای تیم به NFC West ضربه خورد. اگر تیم پیت کارول بخواهد فصل غافلگیرکننده خود را با حضور در پلی آف کامل کند، رسیدگی به امور دو هفته آینده ضروری به نظر می رسد.

فرماندهان به قیام ادامه می دهند

به نظر می رسد هر هفته واشنگتن راه های جدیدی برای پیروزی پیدا می کند. در مقابل فالکونز، به نظر می رسید که لحظات تعیین کننده از دویدن برایان رابینسون تازه کار بود، که 105 یارد روی زمین و یک تاچ داون از طریق هوا در پیروزی 19-13 به دست آمد. واشنگتن اکنون شش بازی از هفت بازی اخیر خود را پس از شروع 1-4 برده است و این شانس را دارد که با بازی های متوالی مقابل در NFC شرق صعود کند. غول ها در هفته 14 حدود یک بای ساندویچ شد.

به همان اندازه که سخت است باور کنیم که این تیم ممکن است یک مدعی واقعی در NFC باشد، اما نتایج دروغ نمی‌گویند. چیزی در مورد این دسته به رهبری تیلور هاینیکه همچنان به ستون برد ختم می شود، و با این سرعت، به نظر می رسد که فرماندهان برای دومین حضور متوالی در پلی آف قرار دارند. رزرو دور بخش برای واشنگتن در بلیط SI 71 درصد دیگر جهش کرد این هفته، در حالی که قیمت سوپر باول 88 درصد افزایش یافت.

پکرها به تزلزل خود ادامه می دهند

در بازی یکشنبه شب مقابل ایگلز، نکات مثبت زیادی برای پکرها وجود داشت که 33 امتیاز را به دست آوردند قبل از اینکه در مقابل یکی از محبوب های NFC قرار بگیرند. بازی جردن لاو به ویژه مثبت بود، انتخاب بحث برانگیز در دور اول در سال 2020 در QB که باعث شد پکرز در یک مسابقه تاچ داون دیرهنگام انجام شود.

گفتنی است، گرین بی اکنون پس از باخت یکشنبه 4–8 است و قیمت رزرو بلیط دور بخش آن در بلیط SI 39 درصد دیگر کاهش یافت پس از شکست رشد عشق نشانه ای عالی برای آینده است (مخصوصاً با توجه به ارتباطی که او با کریستین واتسون تازه کار نشان داد)، اما بعید است که فصل ناامیدکننده ای برای Pack را نجات دهد. باخت دو رقمی برای اولین بار از فصل 2008 یک احتمال واقعی در گرین بی است.



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.