افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

قیمت بخاری های گازی با توجه به مشخصات و برند آنها.

  • کد خبر : 409513
قیمت بخاری های گازی با توجه به مشخصات و برند آنها.

بخاری های گازی به گونه ای طراحی شده اند که با استفاده از فن واقع در پشت دستگاه، گرما را در محیط پخش می کنند. امروزه بخاری گازی به یکی از کاربردی ترین تجهیزات گرمایشی برای سازه های مسکونی، صنعتی، تجاری و غیره تبدیل شده است. برای افرادی که به فکر خرید بخاری گازی هستند […]

بخاری های گازی به گونه ای طراحی شده اند که با استفاده از فن واقع در پشت دستگاه، گرما را در محیط پخش می کنند. امروزه بخاری گازی به یکی از کاربردی ترین تجهیزات گرمایشی برای سازه های مسکونی، صنعتی، تجاری و غیره تبدیل شده است.

برای افرادی که به فکر خرید بخاری گازی هستند و قیمت آن را بررسی می کنند و به صرفه بودن آن را سبک و سنگین می دانند، باید بگوییم که این دستگاه از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و با اینکه قیمت پایینی دارد، هزینه مصرف انرژی کاهش یافته است

خرید انواع گاز برای گرمایش.

شما می توانید قیمت انواع بخاری گازی را در وب سایت فروشگاه های معتبر بررسی کنید. بخاری ها می توانند محیط های مختلف را با قدرت و سرعت بالا گرم کنند. بخاری ها انواع مختلفی دارند. بخاری دیزلیبخاری گازی، بخاری برقی، بخاری گلخانه و … تولید می شود که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند.

بخاری های گازی به دلیل اینکه انرژی لازم را از گاز شهری تامین می کنند، مفیدتر از سایر بخاری ها هستند. بخاری های گازی از جنبه های مختلفی طبقه بندی می شوند که در یک دسته به دو نوع بخاری فن دار و بخاری بدون فن تقسیم می شوند که نام آنها نشان دهنده تفاوت آنهاست. هر کدام از این دو خفاش بر دیگری برتری دارند. امروزه استفاده از بخاری های گازی فن دار به دلیل ویژگی های بسیار خوب آنها رایج شده است.

چرا بخاری گازی بخریم؟

قبل از اینکه به بررسی قیمت انواع بخاری گازی بپردازیم، به دلیل محبوبیت بخاری گازی اشاره می کنیم. در مناطقی که گاز ندارند و یا به دلایل مختلف امکان استفاده از بخاری های گازی از سایر تجهیزات مانند گرمایش برقی یا از بخاری برقی استفاده می شود. ما مزایای مهم بخاری های گازی را بررسی می کنیم:

هزینه بسیار کم: بخاری های گازی برای گرمایش از گاز شهری استفاده می کنند و همین امر باعث شده هزینه استفاده از بخاری گازی بسیار پایین باشد.

تنظیم دما: این بخاری ها مجهز به ترموستاتی هستند که دما را تنظیم می کند.

قیمت مناسب: قیمت بخاری های گازی بسیار مناسب است و این دستگاه ها تجهیزات گرمایشی مقرون به صرفه ای هستند.

تنوع مدل: سازندگان این دستگاه ها را در مدل های مختلف از جمله بخاری دیواری، بخاری کف، شومینه و … تولید می کنند تا تمامی نیازها را با سلیقه های مختلف برطرف کنند.

عمر بسیار طولانی: بخاری های گازی معمولاً مدت زیادی کار می کنند. بخاری های گازی در صورت استفاده صحیح از دستگاه عمر بسیار بالایی خواهند داشت.

راندمان بسیار بالا: انواع بخاری های گازی می توانند محیط را به سرعت گرم کنند و شرایطی را ایجاد کنند تا افراد از گرمای مطبوع محیط لذت ببرند. البته برند این دستگاه ها در تعیین کارایی آنها نقش موثری دارد و بخاری های گازی با نام تجاری مرغوب کارایی بالاتری دارند.

نکات خرید بخاری گازی چیست؟

  • قیمت بخاری های گازی را در فروشگاه های مختلف بررسی کنید و با تحلیل قیمت ها، این دستگاه را در معتبرترین فروشگاه ها یا شرکت ها خریداری کنید.
  • در هنگام خرید بخاری گازی به ظرفیت گرمایی بخاری مورد نیاز خود بر اساس اندازه فضای مورد نظر خود توجه کنید. توجه داشته باشید که برای هر متر مکعب فضای اتاق باید حدود 40 کیلو کالری ظرفیت گرمایشی در نظر گرفته شود.
  • محاسبه بار حرارتی بر اساس میزان انرژی حرارتی از دست رفته از سطح و ابعاد و ارتفاع سقف بسیار مهم است.
  • بخاری تولید شده توسط سازنده برتر و با تجربه را انتخاب کنید تا از کیفیت قطعات و کیفیت ساخت آن مطمئن شوید.

محصول پیشنهادی: منوتا گازو آذر تهوومن

قیمت بخاری گازی چنده؟

قیمت این دستگاه ها با توجه به ظرفیت حرارتی، ابعاد، برند، کیفیت قطعات، نوع و مدل و … تعیین می شود. شاید بتوانید بخاری های گازی مورد نظر خود را از برخی فروشگاه ها با قیمت بسیار مناسب و با درصد تخفیف های مختلف خریداری کنید. سازندگان مختلف بسته به کیفیت قطعات و مشخصاتی که برای تولید این دستگاه در نظر می گیرند قیمت های متفاوتی را تعیین می کنند.

بخاری گازی از قطعاتی مانند بدنه، مشعل اتمسفر، شیر گاز، ترموستات، موتور برق، فن، شیر خروجی هوا و دودکش و … تشکیل شده است. هر کدام از این قطعات در مدل ها و کیفیت های متفاوتی وجود دارند و همه سازندگان از یک مدل قطعات برای تولید بخاری گازی استفاده نمی کنند. این مشکل باعث تفاوت قیمت بخاری های گازی برندهای مختلف شده است.

بخاری گازی با فن یا بدون فن بخریم؟

قیمت بخاری های گازی بسته به فن یا نداشتن آن متفاوت است. فن ها باعث افزایش تولید گرمای بخاری می شوند. بنابراین بخاری های فن دار می توانند با سرعت بیشتری محیط را خنک کنند. بخاری های دارای فن باعث گرم شدن اتاق می شوند. برای مکان هایی که مساحت زیادی دارند و سرپوشیده هستند اما برق مرکزی یا سیستم گرمایشی ندارند می توان از بخاری های گازی استفاده کرد. اجاق گازهای بدون فن برای خروج گازهای حاصل از احتراق به دودکش نیاز دارند. برای مکان هایی با مساحت کم، استفاده از بخاری های گازی بدون فن توصیه می شود.

تجهیزات دما؛ بهترین قیمت و برندهای تجهیزات ساختمانی.

دمای تجهیزات

قیمت انواع بخاری گازی توسط مجموعه و فروشگاه تخصصی دما تهذیز تعیین می شود. این مجموعه با اختصاص درصدهای تخفیف متنوع به محصولات خود فرصت بسیار خوبی را برای خریداران انواع سیستم ها و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی تعیین کرده است تا با اطمینان از اصالت کالا، محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

بخاری های گازی گزینه بسیار مناسبی برای گرمایش مکان های مختلف مانند رستوران ها، مراکز درمانی، فرودگاه ها، انبارها و کارخانه ها و … هستند. این دستگاه ها باید با توجه به مشخصات خود خریداری شده و با ویژگی های محل مورد نظر تنظیم شوند تا بتوانند حداکثر کارایی را در عملکرد خود مشاهده کنند. بهترین بخاری های گازی را از Dema Equip خریداری کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.