افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

قیمت احتمالی توکن های ایردراپ تلگرام چقدر خواهد بود؟

  • کد خبر : 322006
قیمت احتمالی توکن های ایردراپ تلگرام چقدر خواهد بود؟

بسته به بازار؛ پس از موفقیت Notcoin، ربات‌های تلگرامی که airdrops را ارائه می‌کنند نیز افزایش یافت. اکنون گمانه زنی در مورد قیمت توکن های ایردراپ تلگرام به موضوع مورد علاقه بسیاری از طرفداران این بازی ها تبدیل شده است. اما در این مورد از چه منابعی باید استفاده کرد؟ از کجا می توانیم قیمت […]

بسته به بازار؛

پس از موفقیت Notcoin، ربات‌های تلگرامی که airdrops را ارائه می‌کنند نیز افزایش یافت. اکنون گمانه زنی در مورد قیمت توکن های ایردراپ تلگرام به موضوع مورد علاقه بسیاری از طرفداران این بازی ها تبدیل شده است. اما در این مورد از چه منابعی باید استفاده کرد؟ از کجا می توانیم قیمت احتمالی این توکن ها را پیدا کنیم؟

قیمت احتمالی همستر رزمی توکن (HMSTR)

Hamster Combat یک بازی مجازی تلگرامی و معاملاتی است که کاربر در آن نقش مدیر عامل را بازی می کند و با کلیک بر روی همستر می تواند سکه دریافت کند. گیم پلی این بازی بسیار ساده و سرگرم کننده است.

این پروژه در کانال تلگرامی خود اعلام کرده است که ایردراپ کاربران تنها به میزان سکه های به دست آمده مربوط نمی شود. بلکه اولویت شما برای محاسبه airdrop میزان سود در ساعت (Profit Per Hour) و تعدادی ویژگی دیگر خواهد بود.

هنوز هیچ اطلاعیه ای در مورد قیمت راه اندازی توکن همستر کمبت اعلام نشده است، اما ظاهراً بازار قبل از عرضه آن در کوکوین در هفدهم همین ماه (28 ژوئن) فعال خواهد شد. قبلاً اعلام شده بود که توکن همستر قبل از راه اندازی COCOIN به بازار اضافه می شود، اما تاریخ به تعویق افتاد. تا آن زمان قیمت این توکن مشخص نیست. علاوه بر این، معمولاً قیمت در بازار قبل از راه اندازی با قیمت توکن زمانی که در صرافی ها فهرست می شود متفاوت است.

اما صرافی Gate.io گوی سبقت را از Kocoin گرفت و توکن HMSTR را قبل از راه اندازی در بازار فهرست کرد و معاملات آن در 14 ژوئن (25 ژوئن) آغاز شد. قیمت این توکن ها بین 0.18 تا 0.15 دلار معامله می شود و احتمال نوسانات آن در روزهای آینده وجود دارد.

احتمالاً در این بازی بردها به یک توکن تبدیل می شوند و تخمین زده می شود که هر 1000 یا 10000 برد به یک توکن تبدیل شود. البته همه اینها تخمین های ممکن است و می توانید اطلاعات به روز این پروژه را از طریق صفحه رسمی X آن دنبال کنید.

قیمت رمز احتمالی YesCoin

Yes Coin نیز یکی از بازی های نوستالژیک در تلگرام است. در این بازی می توانید با کشیدن انگشت خود روی صفحه سکه دریافت کنید. Yes Coin رسما به لیست مرکز اپلیکیشن تلگرام (TApp Center) اضافه شد.

بله، Coin Airdrop همچنین به صورت دوره ای جوایزی را به بازیکنان ربات خود اهدا می کند.

هنوز خبر قطعی از این پروژه اعلام نشده است. توصیه می شود منتظر اعلام لیست و قیمت آن در شبکه های اجتماعی از جمله صفحه X این پروژه باشید.

قیمت احتمالی توکن TapSwap (TapSwap)

TapSwap یکی دیگر از ربات های کلیکی تلگرام است. این ربات شباهت زیادی به ربات NatCoin دارد و بسیاری بر این باورند که بیشترین بهره را از این ربات خواهند برد. با این حال، طبق نظرسنجی TapSwap در ماه گذشته، 48٪ از شرکت کنندگان قصد دارند به محض دریافت توکن های خود را بفروشند که احتمالاً تأثیر منفی زیادی بر قیمت آنها خواهد داشت.

TapSwap مانند سایر پروژه های ذکر شده هنوز اطلاعیه ای در مورد لیست و قیمت توکن خود منتشر نکرده است، بنابراین برای اطلاع از این خبر صفحه X و کانال تلگرام آن را دنبال کنید.

اما با توجه به شباهت بازی Tap Swap با NatCoin و اینکه برخلاف Hamster، تعداد سکه ها در این دو بازی مهم است، تا حدودی می توان با مدل سازی شرایط و قیمت آن، قیمت توکن TapSwap را حدس زد. NatCoin. لطفا توجه داشته باشید که این فقط یک تخمین ممکن است.

در زمان نگارش این مقاله، تعداد توکن های TapSwap بر اساس بخش آمار ربات آنها به حدود 189 تریلیون (میلیارد) توکن رسیده است. این تعداد تقریبا دو برابر تعداد توکن های NatCoin است. طبق اطلاعات آماری در تصویر زیر، TapSwap حدود 50 میلیون کاربر و حدود 18 میلیون کاربر روزانه دارد. اگر فرض کنیم که تعداد توکن‌ها تا زمان راه‌اندازی AirDrop به 200 میلیارد توکن برسد و با فرض اینکه همه توکن‌ها به کاربرانی مانند NatCoin داده شود و تیم پروژه TapSwap سهمی نخواهد داشت، تعداد سه صفر نیز در نظر گرفته می‌شود. قیمت معاملاتی NatCoin (حدود 0.009-0.008 دلار)، قیمت 0.005-0.004 دلار برای توکن های TapSwap منطقی به نظر می رسد.

لطفاً توجه داشته باشید که این تخمین قیمت صرفاً با مدل‌سازی روش NatCoin برای ارائه توکن‌ها و قیمت اولیه آن انجام شده است و ممکن است پروژه TapSwap در ارائه توکن خود تصمیمات متفاوتی بگیرد.

قیمت احتمالی توکن بلوم

Bloom Telegram Airdrop یکی از این پروژه های محبوب است. بلوم یک صرافی ترکیبی است که تجارت در چندین زنجیره را بدون نیاز به تعویض زنجیره یا پرداخت هزینه اضافی تسهیل می کند. Bloom یک دفتر سفارش خارج از زنجیره را با تسویه های زنجیره ای ترکیب می کند و امکان تراکنش مستقیم از کیف پول را فراهم می کند. این پلتفرم به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن آسان باشد و دارای ویژگی هایی مانند تجارت تلگرام و تجارت P2P است.

آزمایشگاه بایننس نیز به این پروژه سرعت بخشیده و اعتبار آن را افزایش می دهد. با این حال، تیم بلوم هنوز قیمت توکن خود را منتشر نکرده است و باید منتظر اخبار آن ها در کانال تلگرام یا ایکس باشید.

قیمت احتمالی توکن Catizen

Catizen یکی دیگر از بازی های جذاب تلگرامی است که کاربران زیادی را جذب پلتفرم خود کرده است. علاوه بر جوایز توکن پروژه، کاربران می توانند از NFT های خود نیز کسب درآمد کنند. اگرچه بازی Catizen نسبت به سایر بازی های تلگرام کمی چالش برانگیزتر است، اما توزیع آن عادلانه تر خواهد بود.

این پروژه هنوز برنامه ای برای لیست توکن خود اعلام نکرده است. بهتر است اخبار آنها را در شبکه اجتماعی ایکس دنبال کنید.

قیمت احتمالی PixelVerse

Airdrop Pixelverse یک بازی وب 3 است که با استفاده از فناوری بلاک چین ساخته شده است تا بازیکنان بتوانند جوخه بسازند، در نبردها بجنگند و پس از برنده شدن، جوایزی به شکل سکه دریافت کنند.

Pixelverse نیز هنوز قیمتی ندارد و مشخص نیست که با چه قیمتی عرضه خواهد شد. این بازی یکی از بازی های جدیدی است که روند لیست و قیمت گذاری آن احتمالا طولانی تر از پروژه های دیگر خواهد بود. شبکه اجتماعی X این پروژه خبر لیست توکن های خود را منتشر خواهد کرد.

قیمت توکن HotWallet احتمالی

پروتکل NIR یک شبکه بلاک چین است که از طراحی موازی برای افزایش سرعت تراکنش های خود استفاده می کند. نیر اخیرا کیف پول خود را روی پلتفرم تلگرام راه اندازی کرده است. می توانید با استفاده از کیف پول NIR در تلگرام، توکن های HOT را استخراج کنید. توکن HOT برای پرداخت هزینه تراکنش ها و خرید دارایی ها در برنامه های کاربردی کاملا غیر متمرکز استفاده می شود.

این توکن هنوز قیمتی ندارد، لیست نشده است و اطلاعاتی درباره زمان عرضه آن وجود ندارد. اما اکنون می توانید از آن برای انجام تراکنش های رایگان در شبکه Nair با استخراج این توکن در Hotvolt استفاده کنید. اخبار مربوط به این پروژه نیز در شبکه اجتماعی X آن منتشر شده است.

چگونه از قیمت توکن های ایردراپ تلگرام مطلع شویم؟

همانطور که متوجه شده اید، هیچ یک از این توکن ها هنوز توکن خود را به طور رسمی راه اندازی نکرده اند، در هیچ صرافی لیست نشده اند و قیمت رسمی ندارند. تنها یکی از آنها توکن Hamster Combat است که قبل از راه اندازی کوکوین، تجارت در بازار را آغاز خواهد کرد. بنابراین قیمت احتمالی هر توکن را فقط در این بازارها می توان یافت.

لطفاً توجه داشته باشید که کانال‌های تلگرام، صفحات اینستاگرام و دیوار، فضاهایی هستند که کلاهبرداران با اخبار جعلی سعی در کلاهبرداری از کاربران یا جذب آن‌ها به صفحات آن‌ها دارند. بنابراین، اگر به دنبال قیمت احتمالی این توکن ها هستید، تنها منبع، بازارهای پیش از عرضه خواهند بود که معمولاً قیمت آنها با بازار واقعی متفاوت است. بنابراین، تنها منبع معتبر لیست و قیمت توکن های تلگرام ایردراپ، شبکه های اجتماعی رسمی خود پروژه ها هستند و به هیچ وجه نباید به منابع دیگر اعتماد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=322006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.