افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

قیمت اتریوم گارد افزایش یافته است

  • کد خبر : 297179
قیمت اتریوم گارد افزایش یافته است

هادی بهرامی بازار: ارز دیجیتال اتریوم توکن بومی شبکه ERC20 است که اکوسیستم بسیار بزرگی در بازار دارد و در حال حاضر رهبر صنعت DeFi است که نقش مهمی در هدایت نقدینگی دارد. ما، تحلیلگران بنیادی بازار ارزهای دیجیتال، اتریوم را قدیمی ترین و قدرتمندترین شبکه پس از بیت کوین می دانیم که به تنهایی […]

هادی بهرامی بازار: ارز دیجیتال اتریوم توکن بومی شبکه ERC20 است که اکوسیستم بسیار بزرگی در بازار دارد و در حال حاضر رهبر صنعت DeFi است که نقش مهمی در هدایت نقدینگی دارد. ما، تحلیلگران بنیادی بازار ارزهای دیجیتال، اتریوم را قدیمی ترین و قدرتمندترین شبکه پس از بیت کوین می دانیم که به تنهایی می تواند کل صنعت دیفای را رهبری کند و با ویژگی های منحصر به فرد خود، خدمات زیادی را به مردم ارائه دهد؛ بنابراین باید علاوه بر تحلیل فاندامنتال، نمودارهای قیمت آن را از نظر فنی نیز بررسی کنیم تا با دانش بیشتری تصمیمات مالی خود را اتخاذ کنیم. در زیر به تحلیل تکنیکال کوتاه مدت قیمت اتریوم خواهیم پرداخت تا سرمایه گذاران بتوانند با دانش بیشتری تصمیمات مالی خود را اتخاذ کنند.

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم
قیمت اتریوم در 30 روز گذشته توانست با 37 درصد افزایش از محدوده 2870 دلار به 3971 دلار برسد که پس از حدود یک هفته تحمل نوسانات جزئی کندل با واکنش منفی مواجه شد و با اصلاح 11 درصدی به محدوده 3539 دلار رسید. با حفظ حمایت 3370 دلار، قیمت می تواند به سمت اهداف 4100 دلار و 4850 دلار رشد کند. در غیر این صورت، اگر حمایت کوتاه مدت 3370 دلار از بین برود، احتمال سقوط به کف معتبر 2870 دلار وجود دارد. حدود 20 روز پیش قیمت مقاومت دینامیکی اصلی خود را در محدوده 3245 دلار شکست و اکنون انتظار می رود با حفظ گارد صعودی به سمت اهداف بالاتر پیش برود.

خبر مهم!
کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده نیز چند ماه پس از بیت کوین، ETF رسمی اتریوم را تایید کرد که پس از چند هفته قابل معامله خواهد بود. ETF ها مانند پرتفوی هایی هستند که از دارایی های مالی مختلف تشکیل شده اند و سرمایه گذاران می توانند با خرید واحدهای خود، ریسک زیان خود را تعدیل کنند. با راه اندازی صندوق ETF ارزی، سرمایه زیادی به صورت قانونی و مورد تایید سازمان های رسمی جذب ارزهای مورد نظر می شود که در بلندمدت می تواند تاثیر زیادی در تشدید روند صعودی داشته باشد. در کوتاه مدت تاثیر خوبی بر اتریوم داشت و شاهد افزایش قیمت آن بودیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=297179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.