افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

قیر شطاب ارائه شد

  • کد خبر : 154428
قیر شطاب ارائه شد

به گزارش بازار، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قیر، عایق آسفالت و ماشین آلات وابسته به همت رئیس مرکز تحقیقات راهداری، مسکن و شهرسازی با حضور بیش از 130 شرکت داخلی و خارجی افتتاح شد. محمدمهدی حیدری رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با تاکید بر قابل رقابت بودن قیر […]

به گزارش بازار، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قیر، عایق آسفالت و ماشین آلات وابسته به همت رئیس مرکز تحقیقات راهداری، مسکن و شهرسازی با حضور بیش از 130 شرکت داخلی و خارجی افتتاح شد.

محمدمهدی حیدری رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با تاکید بر قابل رقابت بودن قیر تولیدی کشور در بازار جهانی اظهار داشت: با توجه به کیفیت خوب و مناسب در در مورد قیر، ما به فروش این محصول در بازار جهانی و صادرات کمک می کنیم.

حیدری ادامه داد: اقدامات خوبی در حوزه صادرات انجام شده است. 300 هزار کیلومتر راه مختلف در کشور وجود دارد که باید نگهداری شود و هر ساله راه های جدیدی به این راه ها اضافه می شود.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی موضوع کیفیت روسازی راه ها را برای وزارت راه و شهرسازی مهم عنوان کرد و گفت: در این زمینه سه محور نوسازی ماشین آلات، نیروی کار و کیفیت را دنبال می کنیم. در تولید، زیرا کیفیت قیر برای تبدیل شدن به آسفالت مهم است.

وی گفت: کارخانجات تولیدی باید از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گواهی دریافت کنند. تاکنون نزدیک به نیمی از 100 واحد تولید قیر مورد تایید قرار گرفته است و در حال کمک به بخش خصوصی برای افزایش کیفیت قیر هستیم.

حیدری با اشاره به اینکه بهسازی قیر یکی از موضوعات مهم در نوسازی آسفالت است، گفت: برای این امر نیازمند ارتقای کیفیت قیر هستیم که وزارت راه و شهرسازی نیز در این موضوع به آن پرداخته است و همچنین کیفیت قیر را ارتقا می دهد. بهبود، موضوع ماشین آلات راهسازی نیز مهم است.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به تخصیص قیر در پروژه های دولت و وزارت راه و شهرسازی گفت: خط تخصیص قیر جدا از بورس کالا است و بر اساس آن طبق مصوبات مجلس، قیر برداشت شده به وزارت راه و شهرسازی تحویل می شود. همچنین تعیین قیمت و شفافیت در عرضه قیر در بورس کالا مطرح است.

افتتاحیه قیر شبتاب در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، سیمان و بتن، عایق ها و ماشین آلات وابسته
در ادامه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، مدیر چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، سیمان و بتن، عایق ها و ماشین آلات وابسته، با بیان اینکه این محصول به دست متخصصان جوان حوزه داخلی و صنعتی طراحی و تولید شده است، گفت: دانش شرکت های دانش بنیان گفت: شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه در معرض آخرین دستاوردها و فناوری های مورد استفاده در ساخت تجهیزات و ماشین آلات این صنعت قرار گرفتند.

گفتنی است بیش از 130 شرکت داخلی و خارجی در فضایی به مساحت 12 هزار متر مربع در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت قیر، آسفالت، سیمان و بتن، مقره ها و ماشین آلات وابسته حضور دارند که تا 4 دی ماه 1402 ادامه خواهد داشت. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.