افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

قوي سپيد انزلي در خانه سقوط كرد و شانس دوم راهي ليگ برتر را از دست داد

  • کد خبر : 124564
قوي سپيد انزلي در خانه سقوط كرد و شانس دوم راهي ليگ برتر را از دست داد

کد خبر: ۵۱۹۴۲۳ ۱۴۰۲/۰۸/۱۹ ۱۷:۴۸:۳۱ در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، ملوان بندرانزلی به مصاف استقلال خوزستان رفت و تیم های پکان قزوین و شمس آذر به تساوی رسیدند. به گزارش خبرگزاری موج، هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز (جمعه) با برگزاری سه بازی همزمان از ساعت 15 آغاز […]

در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، ملوان بندرانزلی به مصاف استقلال خوزستان رفت و تیم های پکان قزوین و شمس آذر به تساوی رسیدند.


به گزارش خبرگزاری موج، هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز (جمعه) با برگزاری سه بازی همزمان از ساعت 15 آغاز کردند.

در دیدار ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان تک گل ملوان را مجید عیدی در دقیقه 53 و امیر محمد مخمکار در دقیقه 6 تک گل استقلال را به ثمر رساندند و پویا پورعلی از ملوان و امیرمحمد مخمکار و حسین اقا ساکی از ملوان تک گل استقلال را به ثمر رساندند. خوزستان توبیخ شد. استقلال خوزستان با وجود این شکست همچنان تیم قابل احترامی است نه رقیبی در انتهای جدول.

در دیدار گل گهر سیرجان و مس رفسنجان علی اصغر عاشوری و روبرتو تورس به ترتیب در دقایق 19 و 33 دو گل برای گلغر به ثمر رساندند. مهران گلزاری، علی اصغر عاشوری، ابوالفضل رازک پور و علیرضا آرتا از گلقر و محمد خدابندلو از مس اخطار گرفتند. نتیجه این دیدار برای گلغر که در چهار هفته گذشته طعم پیروزی را نچشیده بود، مهم بود. مس رفسنجان با وجود این شکست با سه برد اخیر خود در رده ششم باقی مانده است.

در دیدار پیکان و شمس آذر قزوین تک گل پیکان را سامان نریمان جهان در دقیقه 24 و رحمان جعفری در دقیقه 56 تک گل شمس آذر را به ثمر رساندند که اخطار حسین گودرزی توسط شمس آذر صادر شد. این تساوی برای هر دو تیم چندان خوشایند نبود زیرا شمس آذر با 9 امتیاز در رده دهم و پیکان با 8 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفتند. نماینده استان تهران در هفته چهارم پیروز نشد و در این چهار هفته تنها دو امتیاز اضافه کرده است.

نتیجه دیدار ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان برای ملوان که در 7 بازی اخیر شکست را تجربه نکرده بود و در دو بازی مقابل پرسپولیس و سپاهان چهار امتیاز کسب کرده بود قابل توجه بود. اگر استقلال خوزستان را شکست می داد با 18 امتیاز پس از پرسپولیس در رده دوم قرار می گرفت. به این ترتیب آنها با 16 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و آبی های اهواز با 5 امتیاز در قعر جدول باقی می مانند.





آیا این خبر برای شما مفید بود؟


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=124564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.