افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

قول سکوت حامی قبل از بازی با استقلال; من بهترین نتایج را گرفتم!

  • کد خبر : 368865
قول سکوت حامی قبل از بازی با استقلال; من بهترین نتایج را گرفتم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ساکت الهامی سرمربی نساجی امروز در نشست خبری مفصل و مثبتی حضور یافت و از گذشته و آینده خود در این کانون هواداران صحبت کرد. بی سر و صدا و بی توجه به سوالات خبرنگاران قائم شهر که برخی از آنها سخت به نظر می رسیدند، در مورد آینده صحبت کرد […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ساکت الهامی سرمربی نساجی امروز در نشست خبری مفصل و مثبتی حضور یافت و از گذشته و آینده خود در این کانون هواداران صحبت کرد.

بی سر و صدا و بی توجه به سوالات خبرنگاران قائم شهر که برخی از آنها سخت به نظر می رسیدند، در مورد آینده صحبت کرد و از زحمات مالک باشگاه و همچنین علی خطیر، مدیرعامل جدید نساجی تشکر کرد و به هواداران قول داد که در کنار آنها باشد در بهترین رده بندی نساجی در او با تیم جدیدش قهرمان لیگ برتر می شود. وی همچنین در مورد روند تقویت تیم نساجی در نقل و انتقالات چند روز اخیر صحبت های جالبی انجام داد و تاکید کرد که با توجه به تغییرات تیم های استقلال و نساجی، بازی فردا شرایط کاملا متفاوتی نسبت به دیدار قبلی این دو تیم خواهد داشت. در لیگ برتر.

توضیحات سرمربی نساجی را در ادامه بخوانید:

*تسلیت به باشگاه ملوان
ابتدا به تیم باشگاه قایقرانی درگذشت هوادار سابق این تیم را تسلیت عرض می کنم و اعلام می کنم که همیشه در کنار ملوان هستیم.

* نساجی دستی برای بازی با استقلال.
ما مقابل یک تیم محترم بازی می کنیم. استقلال تیم خطرناکی است که این روزها در بهترین حالت خود به سر می برد و اخیرا یک تیم قطری را با سه گل شکست داده است و انگیزه بالایی دارد. با این حال، ما نیز نساجی ما هستیم و از یک تیم نمی ترسیم و برای موفقیت در این بازی سخت کار می کنیم. فکر می کنم فردا بازیکنان ما باید با شرایط بسیار خوب و با انگیزه دو برابر بازی های قبل به میدان بروند و بتوانیم در این بازی نتیجه قابل قبولی بگیریم. در حال حاضر وضعیت تیم خوب است زیرا مصدومان آمده اند و بازیکنان جدید داریم و دستمان پر است.

* روند جذب بازیکنان جدید.
می خواهم از مدیریت باشگاه تشکر کنم که تلاش زیادی در 48 ساعت برای اضافه کردن بازیکنان جدید به تیم ما انجام داد. این بازیکنان جدید شرایط خوبی دارند. این بچه ها دیر به جمع ما ملحق شدند، اما مشخص نشده که فردا بازی می کنند یا نه، اما برنامه ما این است که اگر بتوانیم از آنها استفاده کنیم. همه آنها بازیکنان باکیفیتی هستند و می توانند در آینده به تیم کمک کنند.

*استفاده از VAR در بازی فردا
کمک داور ویدیویی به سازماندهی بهتر بازی کمک می کند. حداقل مربیان مدام اعتراض نخواهند کرد. با شرایطی که VAR دارد، می توانید به آن اعتماد کنید.

* دلیل استعفا
ساکت الهامی سرمربی نساجی امروز در نشست خبری مفصل و مثبتی حضور یافت و از گذشته و آینده خود در این کانون هواداران صحبت کرد.

بی سر و صدا و بی توجه به سوالات خبرنگاران قائم شهر که برخی از آنها سخت به نظر می رسیدند، در مورد آینده صحبت کرد و از زحمات مالک باشگاه و همچنین علی خطیر، مدیرعامل جدید نساجی تشکر کرد و به هواداران قول داد که در کنار آنها باشد در بهترین رده بندی نساجی در او با تیم جدیدش قهرمان لیگ برتر می شود. وی همچنین صحبت های جالبی درباره روند تقویت تیم نساجی در نقل و انتقالات چند روز اخیر بیان کرد و تاکید کرد که با توجه به تغییرات دو تیم استقلال و نساجی، بازی فردا شرایط کاملا متفاوتی نسبت به دیدار قبلی این دو تیم خواهد داشت. در لیگ برتر.

* نتایج قبلی نساجی مقابل استقلالفوتبال نه تنها حافظه خوبی ندارد بلکه آلزایمر هم دارد. این بازی با تمام مسابقات قبلی متفاوت است. مهم نیست فصل گذشته چه اتفاقی افتاد. ما نه نساجی فصلی هستیم و نه استقلال همان استقلال است. این را هم اضافه کنم که قبول ندارم مقابل استقلال قهرمان شده ایم، فقط با آن امتیاز توانستیم در لیگ برتر بمانیم.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.