افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

قهرمانی کشتی با 3 طلا و 4 برنز

  • کد خبر : 407541
قهرمانی کشتی با 3 طلا و 4 برنز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال جهان از 9 مهر لغایت 2 آبان ماه در شهر تیرانا آلبانی برگزار شد و در فینال تیم ایران. ، علی احمدی وفا در 55 کیلوگرم محمد نقوسی در 82 کیلوگرم، فردین هدایتی در 130 کیلوگرم، […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال جهان از 9 مهر لغایت 2 آبان ماه در شهر تیرانا آلبانی برگزار شد و در فینال تیم ایران. ، علی احمدی وفا در 55 کیلوگرم محمد نقوسی در 82 کیلوگرم، فردین هدایتی در 130 کیلوگرم، عرفان جرکانی در 63 کیلوگرم، دانیال سهرابی در 72 کیلوگرم، علی اسکو در 77 کیلوگرم و شایان حبیب زارع مدال طلا کسب کردند. در 97 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در رده بندی تیمی ایران با 149 امتیاز و با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت. پس از تیم ایران، تیم های گرجستان با 121 و ارمنستان با 93 امتیاز دوم و سوم شدند.

نتایج رزمندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پس از خداحافظی در دور اول، علی احمدی وفا در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر ایوان استفانسکی اوکراینی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله آدام اولباشف از روسیه را با نتیجه ۷ بر یک شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. احمدی وفا در این مرحله 14 بر 5 ویشواجیت موری از هند را شکست داد و راهی فینال شد. وی در این دیدار 11 بر 3 رشاد ممدوف از آذربایجان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 60 کیلوگرم محمدمهدی غلامپور پس از خداحافظی در دور اول، در دور دوم 12 بر 2 آرتسیوم ختسار از بلاروس را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. غلامپور در این مرحله مقابل نیهاد گلوزاده از آذربایجان با نتیجه 10 بر 5 مغلوب شد و با توجه به شکست حریف خود در نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 63 کیلوگرم عرفان جارکانی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر تینو اویالای فنلاندی را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 6 بر 2 از سد آتسمیر بژف روسیه گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ویتالی اریومنکو از مولداوی با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و با توجه به حضور حریف خود در دیدار پایانی به گروه بازنده ها رفت. جارکی در این گروه با غیبت مقابل آنکیت هند پیروز شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 9 بر صفر آرمان واردانیان از ارمنستان را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 67 کیلوگرم احمدرضا محسن نژاد به وزنه نرسید و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم دانیال سهرابی در دور نخست کریستو ماریلین استونیایی را 8 بر صفر شکست داد. او در دور دوم جاستوس اسکات آمریکایی را با نتیجه 10 بر 1 شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل شانت خاچاتریان از ارمنستان با نتیجه 9 بر صفر و ضربه فنی مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وارد گروه بازنده ها شد. در این گروه سهرابی با نتیجه 8 بر صفر میشل پورتمن از سوئیس را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل جورجیوس باربانوس از سوئد با نتیجه 9 بر صفر به مدال برنز دست یافت.

در وزن 77 کیلوگرم علی اسکو در دور اول سایمون بورکیناگین سوئدی را با نتیجه 8 بر یک شکست داد. وی در دور دوم مقابل الکساندرین گوتو قهرمان سال گذشته از مولداوی با نتیجه 9 بر یک مغلوب شد و پس از حضور این مبارز در دیدار پایانی وارد گروه بازنده ها شد. در این گروه اسکو در اولین دیدار با نتیجه 9 بر صفر کلودجان شیهو آلبانیایی را شکست داد. او در دور بعد آلونسو پارا گارسیا کلمبیایی را 10 بر صفر شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. اسکور در این دیدار با نتیجه 6 بر 4 از سد دونیرخون نکیبوف از ازبکستان گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 82 کیلوگرم محمد ناگوسی در دور نخست اوانجلوس بوکیس یونانی را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد. در دور بعد مارک وربا چک را ۱۱ بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. نقوسی در این مرحله 8 بر صفر عماد محمد از مصر را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 1 از سد دنی ناکایف آلمانی گذشت و راهی فینال شد. ناگوسی در این دیدار 4 بر 3 بکا ملیلاشویلی از آمریکا را شکست داد و در وزن 87 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، یاسین یزدی پس از خداحافظی در دور اول، در دور دوم به مصاف آدام کارگیولا از لهستان رفت. دور رفت و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله تورپال بیسولتانوف دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از دانمارک را با نتیجه ۶ بر ۲ (دیسکالیف) شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدی در این مرحله با نتیجه 3 بر یک مغلوب مارسل استرکنبورگ از هلند شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل آچیکو بولکوادزه از گرجستان با نتیجه 4 بر 4 شکست خورد و در رده پنجم ایستاد.

در وزن 97 کیلوگرم حبیب زارع پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل ابوبکر خاسلاخانف از بلاروس شکست خورد و به لطف حضور این مبارز در مبارزه فینال، زارع به مصاف رفت. گروه بازنده ها وی در این گروه 3 بر 3 لاشا تویلدیانی از گرجستان را شکست داد. زارع در مبارزه بعدی با نتیجه 8 بر صفر آلگوت کالمن از سوئد را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 8 بر 5 از سد ریچارد کارلسون از استونی گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 130 کیلوگرم فردین هدایتی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر محمد باکر از ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم میخائیلو ویشنیوتسکی اوکراینی را با نتیجه 12 بر 4 شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. هدایتی در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر پاول هلینچوک از بلاروس را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله کوپانی لازلو مجارستانی را 9 بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. هدایتی در این دیدار 6 بر صفر دیمیتریو بابوریکو از روسیه را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

رده بندی انفرادی و تیمی این مسابقات به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: 1- علی احمدی وفا (ایران) 2- رشاد ممدوف (آذربایجان) 3- کوهی یاماگاوا (ژاپن) و ویشواجیت موری (هند)

60 کیلوگرم: 1- علیشیر غنیف (ازبکستان) 2- دینسلام باماتوف (روسیه) 3- ناهید گلوزاده (آذربایجان) و پریدون ابولادزه (گرجستان) … 9- محمدمهدی غلامپور

63 کیلوگرم: 1- ویتالی اریومنکو (مولداوی) 2- کومی ساوادا (ژاپن) 3- میربیک سلیموف (لهستان) و عرفان جرکانی (ایران)

67 کیلوگرم: 1- رازک بیشیکف (قرقیزستان) 2- دیگو چخیکوادزه (گرجستان) 3- ارسلان بک سلیموف (لهستان) و دانیل آقایف (روسیه) … احمدرضا محسن نژاد (ایران – به وزن نرسید)

72 کیلوگرم: 1- گیورگی چخیکوادزه (گرجستان) 2- شانت خاچاطریان (ارمنستان) 3- دانیال سهرابی (ایران) و عمران علی اف (روسیه)

77 کیلوگرم: 1- الکساندرین گوتو (مولداوی) 2- ساموئل بلاشیت (آلمان) 3- علی اسکو (ایران) و خسای حسن لی (آذربایجان)

82 کیلوگرم: 1- محمد ناگوسی (ایران) 2- بکا ملیلاشویلی (آمریکا) 3- دنی ناکایف (آلمان) و دیتا چخائیدزه (گرجستان)

87 کیلوگرم: 1- ایوس گونیبوف (روسیه) 2- مارسل استرکنبورگ (هلند) 3- آچیکو بولکوادزه (گرجستان) و آسان ژانیشوف (قرقیزستان) 5- یاسین یزدی (ایران)

97 کیلوگرم: 1- هایک خالویان (ارمنستان) 2- ابوبکر خاسلاخانوف (بلاروس) 3- ماگومد مرتاز علی اف (روسیه) و شایان حبیب زارع (ایران)

130 کیلوگرم: 1- فردین هدایتی (ایران) 2- دیمیتری بابوریکو (روسیه) 3- کوپانی لازلو (مجارستان) و گیورگی تسوپوراشویلی (گرجستان)

رده بندی تیمی: 1- ایران 149 امتیاز 2- گرجستان 121 امتیاز 3- ارمنستان 93 امتیاز 4- آذربایجان 72 امتیاز 5- مولداوی 52 امتیاز 6- قرقیزستان 50 امتیاز 7- لهستان 50 امتیاز 8- ازبکستان 45 امتیاز 9- آلمان 45 امتیاز 10 – آمریکا 40 امتیاز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.