افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

قهرمانی ایران با 3 طلا و 4 برنز

  • کد خبر : 407853
قهرمانی ایران با 3 طلا و 4 برنز

آفتاب نیوز: مسابقات کشتی زیر 23 سال جهان از 9 مهر تا 11 آبان در تیرانا آلبانی برگزار شد و در پایان تیم ایران علی احمدی وفا در 55 کیلوگرم، محمد نقوسی در 82 کیلوگرم و فردین هدایتی در 130 کیلوگرم عرفان جرکانی قهرمان شدند. مدال طلا در 63 کیلوگرم، دانیال سهرابی در 72 کیلوگرم، […]

آفتاب نیوز:

مسابقات کشتی زیر 23 سال جهان از 9 مهر تا 11 آبان در تیرانا آلبانی برگزار شد و در پایان تیم ایران علی احمدی وفا در 55 کیلوگرم، محمد نقوسی در 82 کیلوگرم و فردین هدایتی در 130 کیلوگرم عرفان جرکانی قهرمان شدند. مدال طلا در 63 کیلوگرم، دانیال سهرابی در 72 کیلوگرم، علی اسکو در 77 کیلوگرم و شایان حبیب زارع در 97 کیلوگرم.

در رده بندی تیمی ایران با 149 امتیاز و با اقتدار به مقام قهرمانی رسید. پس از تیم ایران، تیم های گرجستان با 121 و ارمنستان با 93 امتیاز دوم و سوم شدند.

نتایج رزمندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پس از خداحافظی در دور اول، علی احمدی وفا در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر ایوان استفانسکی اوکراینی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله آدام اولباشف از روسیه را با نتیجه 7 بر یک شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. احمدی وفا در این مرحله 14 بر 5 ویشواجیت موری از هند را شکست داد و راهی فینال شد. وی در این دیدار 11 بر 3 رشاد ممدوف از آذربایجان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 60 کیلوگرم پس از خداحافظی در دور اول، محمدمهدی غلامپور در دور دوم 12 بر 2 آرتسیوم ختسار از بلاروس را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. غلامپور در این مرحله 10 بر 5 مغلوب نیهاد گلوزاده از آذربایجان شد و با شکست حریف خود در نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 63 کیلوگرم عرفان جارکانی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر تینو اویالای فنلاندی را شکست داد. او در دور دوم با نتیجه 6 بر 2 از سد آتسمیر بژف روسیه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. وی در این مرحله 3 بر 2 مغلوب ویتالی اریومنکو از مولداوی شد و با توجه به حضور حریف خود در دیدار پایانی به گروه بازنده ها راه یافت. جارکی در این گروه با غیبت مقابل آنکیت هند پیروز شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 9 بر صفر آرمان واردانیان از ارمنستان را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 67 کیلوگرم احمدرضا محسن نژاد به وزنه نرسید و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم دانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر کریستو ماریلین از استونی را شکست داد. او در دور دوم جاستوس اسکات آمریکایی را با نتیجه 10-1 شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل شانت خاچاتریان از ارمنستان با نتیجه 9 بر صفر و ضربه فنی مغلوب شد و با توجه به حضور حریف خود در دیدار پایانی وارد گروه بازنده ها شد. در این گروه سهرابی با نتیجه 8 بر صفر میشل پورتمن از سوئیس را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار جورجیوس باربانوس از سوئد را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 77 کیلوگرم علی اسکو در دور اول سایمون بورکیناگین سوئدی را با نتیجه 8 بر یک شکست داد. وی در دور دوم مقابل الکساندرین گوتو قهرمان سال گذشته از مولداوی با نتیجه 9 بر یک مغلوب شد و پس از حضور این مبارز در دیدار پایانی وارد گروه بازنده ها شد. در این گروه اسکو در اولین دیدار با نتیجه 9 بر صفر کلودجان شیهو آلبانیایی را شکست داد. او در دور بعد آلونسو پارا گارسیا کلمبیایی را 10 بر صفر شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. اسکور در این دیدار با نتیجه 6 بر 4 از سد دونیرخون نکیبوف از ازبکستان گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 82 کیلوگرم محمد ناگوسی در دور نخست اوانجلوس بوکیس یونانی را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد. او در دور بعد مارک وربا از جمهوری چک را ۱۱ بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. نقوسی در این مرحله 8 بر صفر عماد محمد از مصر را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر یک از سد دنی ناکایف آلمانی گذشت و راهی فینال شد. ناگوسی در این دیدار با نتیجه 4 بر 3 از سد بکا ملیلاشویلی از آمریکا گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 87 کیلوگرم یاسین یزدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آدام کارگیولا از لهستان رفت و با نتیجه 6 بر 1 پیروز شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله تورپال بیسولتانوف دارنده مدال برنز المپیک و دارنده مدال نقره جهان از دانمارک را با نتیجه 6 بر 2 (دیسکالیف) شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. یزدی در این مرحله مقابل مارسل استرکنبورگ از هلند با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل آچیکو بولکوادزه از گرجستان با نتیجه 4 بر 4 شکست خورد و به مقام پنجم دست یافت.

در دسته 97 کیلوگرم حبیب زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس با نتیجه 8 بر صفر مغلوب شد و به لطف حضور این مبارز در فینال، زارع به گروه راه یافت. از بازندگان وی در این گروه با نتیجه 3 بر 3 لاشا تویلدیانی از گرجستان را شکست داد. زارع در دیدار بعدی با نتیجه 8 بر صفر آلگوت کالمان از سوئد را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 8 بر 5 از سد ریچارد کارلسون از استونی گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 130 کیلوگرم فردین هدایتی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر محمد باکر از ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم 12 بر 4 میخائیلو ویشنیوتسکی از اوکراین را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. هدایتی در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر پاول هلینچوک از بلاروس را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. در این مرحله او کوپانی لازلو مجارستانی را 9-0 شکست داد و راهی فینال شد. هدایتی در این دیدار 6 بر صفر دیمیتریو بابوریکو از روسیه را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

رده بندی انفرادی و تیمی این مسابقات به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: 1- علی احمدی وفا (ایران) 2- رشاد ممدوف (آذربایجان) 3- کوهی یاماگاوا (ژاپن) و ویشواجیت موری (هند)

60 کیلوگرم: 1- علیشیر غنیف (ازبکستان) 2- دینسلام باماتوف (روسیه) 3- ناهید گلوزاده (آذربایجان) و پریدون ابولادزه (گرجستان) … 9- محمدمهدی غلامپور

63 کیلوگرم: 1- ویتالی اریومنکو (مولداوی) 2- کومی ساوادا (ژاپن) 3- میربیک سلیم اف (لهستان) و عرفان جرکانی (ایران)

67 کیلوگرم: 1- رازک بیشیکف (قرقیزستان) 2- دیگو چخیکوادزه (گرجستان) 3- ارسلان بک سلیموف (لهستان) و دانیل آقایف (روسیه) … احمدرضا محسن نژاد (ایران – به وزن نرسید)

72 کیلوگرم: 1- گیورگی چاخیکوادزه (گرجستان) 2- شانت خاچاتریان (ارمنستان) 3- دانیال سهرابی (ایران) و عمران علی اف (روسیه)

77 کیلوگرم: 1- الکساندرین گوتو (مولداوی) 2- ساموئل بلاشیت (آلمان) 3- علی اسکو (ایران) و خسای حسن لی (آذربایجان)

82 کیلوگرم: 1- محمد ناگوسی (ایران) 2- بکا ملیلاشویلی (آمریکا) 3- دنی ناکایف (آلمان) و دیتا چخائیدزه (گرجستان)

87 کیلوگرم: 1- ایوس گونیبوف (روسیه) 2- مارسل استرکنبورگ (هلند) 3- آچیکو بولکوادزه (گرجستان) و آسان ژانیشوف (قرقیزستان) 5- یاسین یزدی (ایران)

97 کیلوگرم: 1- هایک خالویان (ارمنستان) 2- ابوبکر خاسلاخانوف (بلاروس) 3- ماگومد مرتاز علی اف (روسیه) و شایان حبیب زارع (ایران)

130 کیلوگرم: 1- فردین هدایتی (ایران) 2- دیمیتری بابوریکو (روسیه) 3- کوپانی لازلو (مجارستان) و گیورگی تسوپوراشویلی (گرجستان)

رده بندی تیمی:

1- ایران 149 امتیاز 2- گرجستان 121 امتیاز 3- ارمنستان 93 امتیاز 4- آذربایجان 72 امتیاز 5- مولداوی 52 امتیاز 6- قرقیزستان 50 امتیاز 7- لهستان 50 امتیاز 8- ازبکستان 45 امتیاز 9- آلمان 45 امتیاز 10- آمریکا 40 امتیاز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.