افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

قلعه نویی جانشین پورعلیگنجی در تیم ملی ایران را مشخص کرد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 115558
قلعه نویی جانشین پورعلیگنجی در تیم ملی ایران را مشخص کرد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی پورعلیگنجی پس از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در دیدار دوستانه تیم ایران و قطر در فینال مسابقات چهارجانبه اردن تحت عمل جراحی قرار گرفت تا ریکاوری ۶ ماهه خود برای درمان این آسیب دیدگی رسماً انجام شود. شروع. پورعلی گنجی که با پیراهن تیم ملی ایران به دنبال سومین […]

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی پورعلیگنجی پس از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در دیدار دوستانه تیم ایران و قطر در فینال مسابقات چهارجانبه اردن تحت عمل جراحی قرار گرفت تا ریکاوری ۶ ماهه خود برای درمان این آسیب دیدگی رسماً انجام شود. شروع.

پورعلی گنجی که با پیراهن تیم ملی ایران به دنبال سومین حضور خود در جام ملت های آسیا بود، حالا باید جلوی تلویزیون بنشیند و بازی های این تیم و باشگاهش پرسپولیس را تماشا کند.

انتخاب جانشین پورعلیگنجی در تیم ملی ایران به یکی از سوژه های روزهای اخیر فوتبال ایران تبدیل شده است تا جایی که از مجید حسینی بازیکن کایسری اسپور ترکیه به عنوان بازیکن جدید در اردوهای پیش رو ایرانیان یاد می شود. انتخاب ملی در عین حال امیر قلعه نویی ترجیح می دهد امین حزباوی و سامان فلاح را به اردوی تیم بزرگسالان دعوت کند تا آنها را برای قرار گرفتن در قلب خط دفاعی تیم ایران آماده کند.

حزباوی که به بازیکن اصلی السد در لیگ ستارگان قطر تبدیل شده است، در تمرینات امسال تیم ملی ایران نیز حضور داشت اما فرصت بازی پیدا نکرد، با این حال اولین انتخاب سرمربی تیم ملی ایران بود. کارکنان جایگزین پورعلی گنجی. علاوه بر این احتمالا مجید حسینی و سامان فلاح نیز دعوت خواهند شد اما پس از شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان، از حزباوی به عنوان اصلی ترین گزینه برای قرار گرفتن در قلب خط دفاعی تیم ایران در جام ملت های آسیا یاد می شود.

تیم ایران در گروه C مقدماتی جام ملت های آسیا با تیم های امارات متحده عربی، هنگ کنگ و فلسطین همگروه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=115558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.