افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

قلعه‌نویی روی پله اول خودش را داد/ ادامه ناپخته و عصبانی؛ فقط «علی…» کم بود!

  • کد خبر : 17125

سرمربی فوتبال ایران در آستانه 6 تیم موفق شد در بخش هایی از رفتارش پخته و صبور باشد. تیم ملی بعد از سالها به مربی ایرانی برگشته. آن مربی که دو دهه کاملا متفاوت در عمر مربیگری اش داشته است. دهه اول جام هایی که به او اعتبار و داد و دهه دوم با ناکامی […]

سرمربی فوتبال ایران در آستانه 6 تیم موفق شد در بخش هایی از رفتارش پخته و صبور باشد.

تیم ملی بعد از سالها به مربی ایرانی برگشته. آن مربی که دو دهه کاملا متفاوت در عمر مربیگری اش داشته است. دهه اول جام هایی که به او اعتبار و داد و دهه دوم با ناکامی به جام حتی با های متمول رسید!

با این همه چیز و پیشکسوتان از انتخاب یک مربی به عنوان سرمربی تیم حمایت و توصیه هایی را به او دادند تا در بازگشت به تیم ملی از اشتباهات و تشخیص های گذشته و شرایط بهتری را برای تیم ملی تیم ملی .

امیر نویی بهتر است از هر کسی که می‌داند اگر می‌خواهد این ماجرای ۱۵ برایش تکرار شود باید از اتفاقات قبل از درس برداشت و بعد از این همه سال مربیگری پخته بود تر صبورتر با دیگران رفتار کرد.

قلعه نویی در سوالی که در نشست خبری بعد از بازی روسیه از اویی پرسیده شد دوباره همان «خودش» شد ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ » ناپخته و عصبانی تندخو و «تیکه انداز و زخم زبان زن».

واکنشی که او به اولین سوال داشت نشان داد با وجود نزدیک شدن به ۶۰ سالگی هناوز نساز. واکنش او فقط یک “علی…” معروفش را کم داشت که یکی را صدا کند تا پرسشگر را وادار به سکوت!

امیر نویی اگر می خواهد اشتباهات گذشته را تکرار کند باید صبورتر و عاقل تر باشد. این رفتارها هر روز بر تعداد مخالفانش اضافه خواهد شد و او را در سرازیری حاشیه ها رادرخفت می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.