افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

قلاوند: مجلس و دولت باید با رهنمودهای رهبری فرصت احیای اقتصاد ایران را فراهم کنند

  • کد خبر : 374960
قلاوند: مجلس و دولت باید با رهنمودهای رهبری فرصت احیای اقتصاد ایران را فراهم کنند

نماینده مردم اندیمشک در شورای اسلامی گفت: پشت بازی های پیرامونی چالش ها و موانعی بر سر راه پیشرفت اقتصادی ایران نهفته است. به گزارش ایسنا، جهانبخش قلاوند در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر در سخنانی اظهار کرد: امروز اسرائیل مظهر چهره واقعی اشرار جهان و ماشین خونریزی و وحشت قدرت های مدعی تمدن […]

نماینده مردم اندیمشک در شورای اسلامی گفت: پشت بازی های پیرامونی چالش ها و موانعی بر سر راه پیشرفت اقتصادی ایران نهفته است.

به گزارش ایسنا، جهانبخش قلاوند در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر در سخنانی اظهار کرد: امروز اسرائیل مظهر چهره واقعی اشرار جهان و ماشین خونریزی و وحشت قدرت های مدعی تمدن است. سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری باید بدانند که آبروی بشریت از بین رفته است و آنها مسئول این رنج هستند.

این عضو کمیسیون کشاورزی ادامه داد: از طرف مردم ایران از رئیس جمهور و دولت می خواهم بر اساس همدلی و همفکری بر روندهایی که منجر به صلح جهانی به ویژه همسایگان می شود با دفاع از حقوق ملت های مظلوم پافشاری کنند. ایران در موقعیت ممتاز ژئوپلیتیکی خود به عنوان یکی از مراکز تاریخ فرهنگ و تمدن بشری، حق دستیابی به پیشرفت و توسعه پایدار، متوازن و آبرومند خود را دارد.

وی گفت: آنچه در این گزارش باید بیان شود این است که چالش ها و موانع پیشرفت اقتصادی ایران در پشت بازی های حاشیه ای پنهان شده است و مجلس و دولت باید با رهنمودهای رهبری و تصمیمات هفتم همراه و همدل باشند. طرح ها و سیاست های کلان، فرصتی برای بازآفرینی اقتصاد ایران و بهره برداری از مزایا و فرصت ها در آینده است. همکاران گرامی، بر اساس سند چشم انداز و در افق 1404، ایران باید کشوری توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی و الهام بخش در جهان اسلام و دارای تعامل سازنده و موثر در روابط بین الملل باشد. یادآور می شوید که ما در بخش های مهم سند چشم انداز عقب هستیم.

قلاوند تاکید کرد: میانگین تحقق شش برنامه پنج ساله پس از انقلاب تنها 30 درصد است که این به معنای انحراف شدید از برنامه ها و عدم تحقق اهداف است و به عنوان چالش برانگیزترین موضوع سیاست گذاری عمومی همچنان مطرح است. مردمی از عرصه های سیاسی و اقتصادی، دانشگاهیان و مجاهدان عرصه های پیشرفت. از کشور انتظار می رود مشکلات فقر و نابرابری و عدم تعادل در تولید و نیازهای ملی و تبعیض و نابرابری در توزیع فرصت های پیشرفت را حل کند. و اشکال مختلف عقب ماندگی مناطق با اشراف آمار و اطلاعات و وضعیت فعلی با تقسیم کار ملی.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.