افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

قلانوی جرات دعوت از جوانان را ندارد/ تاریخ خداداد تکرار می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 166787
قلانوی جرات دعوت از جوانان را ندارد/ تاریخ خداداد تکرار می شود – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی 27 بازیکنی که در جام ملت های آسیا حضور دارند را اعلام کرد که به تیم ملی دعوت نشدند. نادر فریاد شیران سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار مهر به ارزیابی شرایط تیم ملی گفت: در خصوص تیم […]

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی 27 بازیکنی که در جام ملت های آسیا حضور دارند را اعلام کرد که به تیم ملی دعوت نشدند.

نادر فریاد شیران سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار مهر به ارزیابی شرایط تیم ملی گفت: در خصوص تیم ملی باید بگویم که تعلیق طولانی مدت لیگ برای حضور حضور تیم فوتبال جوانان در بازی‌های آسیایی تاثیر زیادی روی ملی پوشان داشت و شرایط آنها را از نظر آمادگی تغییر داد. این موضوع صدای مربیان و بازیکنان لیگ را درآورد و دیده شد چه آسیب هایی برای بازیکنان تیم ملی به وجود آمده است.

وی در ادامه افزود: خدا را شکر اکثر بازیکنان تیم ملی لژیونر هستند و تیم ملی در این زمینه آسیب جدی نخواهد دید. تیم فوتبال کشورمان در حال حاضر از نظر تعداد بازیکن و شرایط سنی در بهترین شرایط خود قرار دارد و شانس موفقیت بالایی دارد اما این مربیان تیم ملی هستند که باید مراقب ملی پوشان باشند تا آسیب نبینند. .

سرمربی تیم ملی جسارت انتخاب جوانان را ندارد

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به دعوت نشدن بازیکنان جوان به اردوی تیم ملی گفت: حتی اگر ایران بهترین لیگ را هم داشته باشد، سرمربی تیم ملی جسارت ندارد. برای انتخاب بازیکنان از لیگ، به جز برخی که شناخته شده هستند. سرمربی تیم ملی در واقع چشمش به بدنه لیگ ایران نیست و امیدی هم نداشت که جوانان لیگ به اردوی تیم ملی دعوت شوند تا با بازیکنان بزرگی چون طارمی، آزمون و … تمرین کنند. دیگر بازیکنان

فریاد شیران تصریح کرد: قلعه نویی از اسفندماه سال گذشته سرمربی تیم ملی شد، بازی های تدارکاتی و رسمی را نیز انجام داد که در این مدت توانست به بازیکنان جوان زمینه استفاده در آینده را بدهد. در زمان پرویز دهداری و محمد مایلی کهن دیدم چطور به جوان ها فضایی دادند تا در آینده تیم تاریخی ایران شوند. در آن زمان به بازیکنان جوانی مثل مهدی مهدوی کیا، فرهاد مجیدی، اسماعیل حلالی و دیگر بازیکنان میدان داده شد تا به بازیکنان بزرگی تبدیل شوند اما امروز در تیم ملی این اتفاق نمی افتد.

شرایط خوبی برای جام ملت ها داریم و باید به آن برسیم.

فوتبالیست پیشکسوت کشورمان در مورد وضعیت تیم در جام ملت های آسیا گفت: انصافا تیم شرایط بسیار خوبی برای جام ملت های آسیا دارد و می تواند به موفقیتی که می خواهد دست پیدا کند اما برای جام جهانی بعدی که خواهد بود. 3 سال دیگر بازی کنید، آینده روشن است، نمی توانم آن را تصور کنم، زیرا جایگزینی برای بازیکنان فعلی تیم ملی مشخص نیست و نمی دانیم چه اتفاقی می افتد.

در آینده نزدیک شاهد رویدادهای خداداد بیشتری خواهیم بود.

سرمربی سابق تیم ملی درباره جدایی خداداد عزیز از کادرفنی تیم ملی فوتبال و واکنش سرمربی تیم ملی گفت: رفتن خداداد عزیز از تیم ملی برای همه مشخص نبود. چرا که معلوم نبود ماجرای واقعی چیست و چرا این مربی از تیم ملی جدا شده است. صحبت های اخیر او بوی گلایه سرمربی تیم ملی را نیز در بر داشت. در آینده نزدیک شاهد اتفاقات مشابه زیادی در تیم ملی خواهیم بود که به فوتبال ما آسیب می رساند.

قلانوی جرات دعوت از جوانان را ندارد/داستان خداداد تکرار می شود

به گفته علی پروین “منتظر شروع جام ملت ها باشید”

وی در این خصوص با بیان اینکه تعداد کادرفنی تیم ملی بسیار زیاد است، ادامه داد: این تیم از زمان روی کار آمدن قلعه نویی تا امروز با توجه به اینکه مقابل تیم های مطرحی بازی نکرده شکستی نداشته است. اگر تیم هایی مانند ژاپن، کره و استرالیا را شکست دهند، کیفیت تیم ملی مشخص می شود. مدیریت کادر مربیگری 10 نفره تیم ملی کار آسانی نیست و باید منتظر ماند و دید که این کادر مربی بزرگ چه خواهد کرد. به گفته علی پروین «منتظر شروع جام ملت ها» این گفتگو تبعات زیادی دارد که نمی خواهم آن ها را فاش کنم اما موضوع اساسی این است که نگرانی هایی برای آینده تیم ملی وجود دارد.

تفاوت بین انتخابی 1996 و 2024 در بازیکنان لژیونری است

فریاد شیران در خصوص تفاوت تیم 2024 با تیم 1996 گفت: جام ملت ها در آسیا اتفاق سختی است اما با بازیکنانی که در تیم داریم و همگی در خارج از کشور بازی می کنند می توانیم موفق باشیم. تفاوت تیم فعلی با تیم سال 96 این است که بازیکنان با حضور در آن تورنمنت توانستند لژیونر شوند اما امروز بازیکنان لژیونر خوبی داریم که می توانیم از بازی در کنار آنها لذت ببریم و امیدوارم ملی پوشان هم همینطور باشند. انجام دهید. دل مردم کشورمان در جام ملت ها شاد.

اگر ایران به مقام چهارم برسد، تاج و همکارانش باید بروند

پیشکسوت فوتبال کشورمان با بیان اینکه گفته می شود ایران در جام ملت ها کار بزرگی انجام داده است، گفت: ایران در جام ملت ها در گروه آسانی قرار دارد اما این دلیل نمی شود که بگوییم برای این تیم یک موفقیت است. قرار گرفتن در جمع چهار تیم آسیایی اگر تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا چهارم شود بهتر است تاج و یارانش از این فوتبال خداحافظی کنند. سقف آرزوهای فوتبال ایران دیگر در آسیا چهارم نیست زیرا هیچ کشوری به اندازه ایران لژیونر ندارد. در گذشته بازیکنان تیم ملی در اتریش و آلمان بازی می کردند اما امروزه ملی پوشان در کشورهای مطرح اروپایی بازی می کنند. پس اگر به جام ملت ها رفتیم باید فینالیست شویم.

قلانوی جرات دعوت از جوانان را ندارد/داستان خداداد تکرار می شود

همانطور که در سال 1377 فدراسیون فوتبال باید از رئیس جمهور اجازه می گرفت

مربی اسبق تیم فوتبال کشورمان در پایان با اشاره به موضوع لغو ارسال خودروهای این تیم گفت: در خصوص محموله خودروهای وارداتی باید بگویم که اگر فدراسیون ضمانت داده حالا ما داریم. بازیکنان را مسئول بدانند، زیرا بازیکنان تیم ملی طبق گفته مسئولان فدراسیون عمل می کنند: ماشین خریدند. اگر فدراسیون از این اقدام مطمئن بود باید ابتدا از دولت مجوز می گرفت تا بازیکنان دچار مشکل نشوند اما اگر مطمئن نبودند وعده های بیهوده می دادند. مسئولان فدراسیون چه زمانی باید از دولت مجوز بگیرند؟ مثل سال 1377 که فدراسیون از آقای خاتمی مجوز گرفت و به بازیکنان ماشین داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.