افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

قلانویی: سن برای من یک عدد است!

  • کد خبر : 351287
قلانویی: سن برای من یک عدد است!

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل قرقیزستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 گفت: از حضور در شهر خوب اصفهان بسیار خوشحالم. خاطرات خیلی خوبی در اینجا دارم و جا دارد از مهمان نوازی خوب شما تشکر کنم. و ادامه داد: رقیب در کادر مربیگری خود تغییراتی ایجاد کرده و مربی […]

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل قرقیزستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 گفت: از حضور در شهر خوب اصفهان بسیار خوشحالم. خاطرات خیلی خوبی در اینجا دارم و جا دارد از مهمان نوازی خوب شما تشکر کنم.

و ادامه داد: رقیب در کادر مربیگری خود تغییراتی ایجاد کرده و مربی جدیدش شناخت کافی از فوتبال این کشور دارد. او هم در لیگ و هم در تیم امیدشان مربیگری کرده است. قرقیزستان تیم بسیار سخت کوشی است و در لایه های دفاعی خوب بازی می کند. خدا را شکر شرایط اردوی بسیار خوبی داریم و فکر می کنم یکی از اردوهای بسیار خوبی است که در آن حضور داریم. بچه ها با انگیزه بالا تمرین می کنند. همانطور که می دانید مرحله پایانی جام جهانی است و بچه ها سخت کار می کنند و آماده مسابقات هستند.

قلعه نویی تصریح کرد: هر لیستی که انتخاب می شود طبیعتاً یکسری نقد دارد. ما در اردوی قبلی این کار را انجام دادیم، یعنی بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفتیم که می توانند پشتوانه خوبی برای تیم در سال های آینده باشند. من فکر می کنم تغییرات باید ملایم باشد. باید نتیجه گرا باشد و جوان هایی که می آیند آسیب دیده بیرون نیایند. چه در باشگاه ها و چه در تیم ملی.

سرمربی تیم ملی یادآور شد: امیدواریم با انگیزه خوبی که در تیم دیدم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. ما این لیست را با یک تحلیل کامل در اختیار شما قرار دادیم. خیلی از شما می دانید که من و کادر فنی ساعت ها وقت می گذاریم. اینطور نیست که 10 روز قبل از فیفادی همدیگر را ببینیم. نه! هم تیمی هایم قبل از لیگ شروع به کار کردند. ما یک فرم ایجاد می کنیم و بازیکنان ملی و خارجی را در هر مسابقه پیگیری می کنیم. ممکن است اشتباهاتی داشته باشیم اما مهم این است که درهای انتخابی به روی همه باز است.

قلعه نویی افزود: شاید در اردوی بعدی تیم ملی تغییراتی داشته باشیم. باز هم تاکید می کنم؛ برای من سن یک عدد است. هر کس آماده باشد دعوت شده است. این تغییرات را نسبت به اردوی قبلی داشتیم. ما می خواهیم به برخی از جوانان برای جایگزینی خوب پاداش دهیم. علاوه بر بازی و نتایج خوب، باید جوانی هم وجود داشته باشد. اگر به نتیجه نرسیم، کسانی که انتقاد می کنند که چرا جوان ها را رها نکردی، می گویند چرا آنها را رها کردی. ما کار خودمان را انجام می دهیم.

وی گفت: ما همکاران خوبی داریم و آنچه بلد هستیم انجام می دهیم. ما بی گناه نیستیم و اشتباهاتی داریم. ما باید انتقاد را بپذیریم. انتقاد پیش می رود. ما با بسیاری از کسانی که در حال مصاحبه هستند در تماس هستیم. قرار نیست از کسی که ما را تحسین می کند نصیحت بگیریم. بسیاری از کسانی که از ما انتقاد می کنند جزو مشاوران ما هستند. همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا با بازی ها و نتایج خوب مردم را خوشحال کنیم. جوانان و تیم ملی باتجربه با انگیزه زیادی کار می کنند تا بتوانیم تیم قدرتمندی داشته باشیم و مردم را خوشحال کنیم.

قلعهنویی در خصوص تاکتیک های این تیم خاطرنشان کرد: نظام فوتبال بازی نمی کند، این بازیکن است که فوتبال بازی می کند. این نگرش کارکنان است که تعیین می کند کدام مدل را بازی کنیم. عمار گفت: از روزی که تمریناتم را شروع کردم، نگرش من فوتبال تهاجمی بوده است. هر جا که بود، چه تیم های انتهای جدول و چه تیم های بالای جدول، آمار گلزنی بالایی داشتیم. آمار گلزنی بالایی هم در این فصل داشتیم و خواهیم داشت. بنابراین نگرش ما توهین آمیز است. حالا نحوه بازی باشگاه ها، نگرش ما که باید اجرا کنیم مهم است.

وی افزود: در مورد سیستم باید بگویم ما با سیستم حمله شناور بازی می کنیم. هر چند به خاطر این نگرش آسیب دیدیم و گل زدیم. بازی فردا هم همینطوره در مورد هر تیمی که بازی کنیم هم همینطور. برخی از مربیان نمی توانند نگرش خود را تغییر دهند و من هم همینطور هستم. بازی های زیادی را باختم اما لایه دفاعی درست نکردم. هر جا که بوده ام رفتارم این بوده است، زیرا مردم فوتبال هجومی را دوست دارند. در بازی ما و هانگ گنگ 6 گل رد و بدل شد. در نیمه دوم بازی با ازبکستان می توانستیم بیش از دو یا سه گل به ثمر برسانیم. با اینکه بچه ها خیلی خسته بودند، نیمه دوم هجومی بازی کردیم. پس رفتار امیر قلعه نویی من تهاجمی است.

قلعه نویی گفت: من در هر تیمی مسئولیت دارم، همین. به استقلال اهواز، گلغر و مس کرمان نگاه کنید. در آن تیم ها آمار گلزنی ما بالا بود. حتی در حال حاضر بازیکنان به این نتیجه رسیده اند که باید یک بازی هجومی انجام دهند که برای تماشاگران دوستانه باشد. تقریباً 50 متر جلوی ما شناور است. مثلا مهدی طارمی آزاد است به تمام نقاط دنیا سفر کند. معلوم است که ما چه می خواهیم. ببینید در مقدماتی جام جهانی اگر مساوی می کردیم حذف می شدیم اما در مرحله قبل دو مسابقه ما تشریفاتی بود. این نشان می دهد که پیشرفت های زیادی صورت گرفته و بازی هجومی در حال انجام است. فکر می کنم تنها بازی که نتوانستیم گل بزنیم مقابل ازبکستان بود که آن هم دلایل خاص خودش را دارد که قبلا توضیح داده شده است. سرمربی آنها نیز اعتراف کرد که موقعیت هایی داشتند و در نیمه دوم نتیجه را رها نکردند. می خواهم تا روزی که سرمربی هستم، فوتبال هجومی بازی کنم.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=351287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.